Bye, California

237 11 4
                                    

Azi e ultima zi aici, în California. Vom lua avionul la 4:30 , până atunci, ne vom mai distra puțin...la soare, bineînțeles :)

Mă trezesc, prima ca de obicei, și îl privesc pe Laur dormind..e așa drăguț. Îmi scutur capul și privesc înspre Stephi. Dormea buștean :))

Merg cu pași ușori spre bucătărie și pregătesc niste clătite cu ciocolată.

Când clătitele au fost gata, Stephi își face prezența în bucătărie.

-Îmm, ce bună prietenă am..*spune Stephi*

-Da, da..hai spune-mi ce ai făcut ieri toată ziua cât eu am fost plecată cu Laur.

-Ăm, păi..nimic.

-Minți! Spune sau nu îți mai dau clătitee.

-Nuu clătitelee. Bine, bine, îți spun. Am vorbit cu R-R-Raul.

-Awwe, prietena mea s-a îndrăgostiiit.

-Pff, ceee?! Nooo

-Minți :))

-Bine, bine..dar el nu știe și nu vreau să îi spun.

-Până la urmă va afla ;)

Laur își face apariția în bucătărie și spune:

-Neața clătitelor!

-Ă, suntem și noi pe aici!

-A, era să uit. Să nu vă atingeți de ele.

-Haha, lasă-te :))

După ce am mâncăt, ne-am pregătit de plajă și duși am fost.

Toată ziua ne-am făcut o grămadă de poze, ne-am distrat și am mâncat o grămadã de chipsuri :))

-Heii, e ora 15:00. Ar trebui sa mergem sa ne facem bagajele..avionul e la 16:30. *Stephi*

Înainte de a pleca, l-am rugat pe Laur sã îmi facă o ultimă poză. După ce am terminat, am observat că Stephi a plecat. Aghh :))

Laur se îndreaptă spre mine, mă prinde de șold și ne îndreptăm spre hotel. E așa perfect..nu pot să cred că m-am îndrăgistit dd tipul care mă ignora la început..waw..e.. Nu apuc bine să termin, că mă împiedic de o piatră, cad și dau cu capul apoi totul e negru..

Mă trezesc în camera de hotel, cu prietenii lângă mine și o batistă rece pe frunte.

-Agh. Ce naiba?! *eu*

-Ai dat cu capul..noric ca nu ti l-ai spart, dar oricum esti frumoasă. *Laur*

Stephi vrea să plece.

-Mersii Laur :) și Stephi, înapoi :))

Mă simt mai bine, cât e ceasul?

-16:00.

-Haide sa mergem la aeroport, dar inainte, stati sa ma îmbrac.

Îmi iau o pereche de pantaloni scurti cu bretele, un tricou alb cu un panda și niste teneși albi.

-Bye, California!

În avion, am dormit mai mult :))

~22:30~

-Am ajuns acasăă. Mamaaa ?? *țip eu*

-Alii! Bine ai venit!

-Mi-a fost dor de tine, mami! :) în seara asta poate sa doarmă Stephi la mine?

-Desigur! Eu mă bag în pat! Noapte bună!

_____ ____ ____ ____ ____   ___ ___ __

-Ale, ți-am adus bagajele! *Laur*

-Mersii! :) noapte bună *spun, iar el mă prinde într-un sărut*

-Nb, Ale! *Laur*

_____ ____ ___     ______ ______    ___ _____

-Ai mai vorbit azi cu Raul?

-Da..

-Și ce a zis?

-Că vrea să ne vedem. :)

-Awwe! Haide la somn. Mâime avem școală și vom avea timp să povestim. Nb, Stephi!

-Nb, Ali! :*
Capitolul 7...iupii, deci, mulțumesc pt numărul de cititori și de voturi!
Lasati într-un comentariu o părere.
Mulțumesc :*

~Complicat sa fie simplu~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum