Mai rău ca doi străini

109 5 0
                                    

Mda. A mai trecut o săptămână..m am împacat cu Sofia..poveste lungă..mă rog. Stau in patul din camera mea si privesc tavanul..toate amintirile mă fac să chicotesc..dar brusc, ma intristez cand imi dau seama ca niciodata nu va mai putea fi la fel și..
Brr brr
-Alo ? *spun fără sã ma uit cine e*
-Hei, Carla! Ce faci ?
-Stephi! Bine ...tu ?
-Bine..pe acasă..vrei să ieșim mai târziu cu bicicletele ?
-M..da. De ce nu ? Hai ca ne vedem. Paa
-Ok. Paa:*
Imi deblochez telefonul și imi aprind wi fi ul. Toate notificarile se aud bubuind in cameră. O fuck am uitat sa scot volumul ca o sa ii trezesc pe ai mei..e 7.
Ok.
Văd că am 4 mesaje. Unul e de la grupul meu de canto, unul de la Denisa, unul de la Sofia, si unul de la...Laur.
Las celelalte 3 mesaje in colo si deschid casuta cu mesajul de la el..
"Da termina odata!!" - 23:46
E on.
"Ce?!" -07:14 , seen 07:15
"Mdea." -07:15
"No. Daca nu zici in pnm ce mai e de data asta, jur ca ma supar rau !" - 07:17, seen 07:18
"Hah. Pitic . "  -07:19
Acest utilizator v a blocat.
Oh minunat ! Nu putea fi mai rău..
Totul este pus asupra mea..si nu mai rezist, asa ca dau frâu lacrimilor ce deja imi inundau obrajii. Nici nu stiu de ce fac asta..nu merită..
Adorm instantaneu si ma trezesc. Vad ca e 11:02.
Intru pe facebook. Nimic interesant..
Ma decid să mă trezesc. Merg către dulap și imi aleg o pereche de pantoni scurti cu un tricou alb cu inscriptia "hug me" . imi iau un prosop si merg la baie pentru a face un duș si a ma relaxa. Dau drumul apei calde ce imi invada tot corpul. Iau gelul de dus si il aplic pe corp. Inchid apa dupa ce indepartez gelul si imi infasur prosopul pe corp. Ies afara din baie in camera mea si ma imbrac. Imi prind parul intr o coadă de cal și imi iau ochelarii. Merg in living și observ niște valize. Au venit ! Daria, Alina si Cristi au venit ! :)
Observ că încă nu s a trezit nimeni, deci mă hotărăsc să pregătesc eu micul dejun.
Fac clătite pe care le umplu cu ciocolată și 2 litri de suc de portocale. Așez fața de masă , apoi farfuriile si pe ele clătitele. Pun servețele imprimate cu Minnie, preferatele Dariei.
Zâmbesc si mă pun pe canapeaua din living, deschizând televizorul. Dau canalele și opresc pe unul de muzică. Aud melodia "I will love again" si ascult versurile cu atenție, o lacrimă, poate chiar 2, scurcându se pe obrajii mei. Îndepărtez repede picăturile sărate când aud pași. S au trezit toți !
-Bună dimineața! *spun chicotind, luând o pe Daria în brațe*
După ce am mai povestit una-alta, ne am așezat la masă.
-Îm..ce bun este ! *exclamă tati*
-Așa este! *aprobă Alina*
-Mai vleau ! *spune Daria plină cu ciocolată*
Chicotesc, și împart clătita mea cu ea. Îi șterg fața și ea zâmbește, apoi îmi dă un pupic pe obraz.
-Mie nu imi dai ? *spune Luca "trist"
Daria ii sare la gât și îl pupă dulce.
După ce am strâns masa, mi am făcut ceva teme.
Mi am deschis telefonul si..din nou nici un mesaj.
Un ciocănit la ușă mă face să îmi sting telefonul brusc.
-Ali! De ce esti asa speriată? *mă intreabă Cristi*
-Nu sunt. Doar că..
-Povestește mi. *spune și închide usa*
-Păi..e vorba de un băiat..
I am povestit totul, iar el a rămas cu o expresie neutră, puțin confuză.
-Bãiatul ăsta..e special, nu ?
-Da..foarte special..*spun si oftez*
-Sună l !
-Ce ?!
-Sună l..nu ai nimic de pierdut. Băieții sunt foarte încăpățânați..dar dacă știo cum să le vorbești, vor avea încredere. Te las si vorbim deseară despre cum au decurs lucrurile.
Închide ușa și oftez. Of..
Poate are dreptate..o să..o să îl sun.
Convorbire telefonică
-Ai răspuns! *spun schițând un zâmnet*
-Păi..
-Uite..eu..mie îmi pare rău dacă am greșit cu ceva..tot ce vreau e-
-Vrei..tu doar vrei. Recunosc că e și vina mea, dar lasă mă naibii în pace, Alicia! Nu vreau să vorbesc cu tine !
-Dar..atunci de ce mi ai răspuns ?
-Nici eu nu știu.
-Haide măi Laur..
-Pa, Ali.
End call
Agh ! Ce naiba a fost asta ?!
De ce mie ?! De ce se poate sa fiu fericită? Au trecut aproape 4 luni și băiatul ăsta a rămas în inima mea!

~Complicat sa fie simplu~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum