Atât de complicat!

167 7 5
                                    

Azi se împlinește o lunã de când noi..am terminat-o..mi-e așa dor de el! Credeam cã va fi mai ușor, da nu! Vreau sã îl sun, sã îi spun ca imi lipseste si..mă opresc din gândurile mele, pentru ca un bazait isi face prezența. Am primit un mesaj..sper sa fie de la el...dar..nu e. E de la Andrei, cel mai bun prieten al meu, ma intreaba daca ies afara. Accept, deoarece, mi-ar face bine o plimbare...
Îmi iau niste iegãri negri, un tricou roșu, conversii mei rosii și în caz că v-a fi mai rece, un hanorac cu panda. Părul îl las desfãcut.
Îmi iau skateul și ies .
-Bună , Ali!
-Hei, Andrei!
-Ce ne-am potrivit!:)) si eu mi-am luat skateul!
-Daa:))
-Mergem în parc ?
-Da.
...........    .......
-De unde stii să te dai cu placa?
Înghit în sec pentru o secundă.
-Pentru că el...L-L-La-Lau-Laur m-a învățat. *spun si o lacrimă cade*
-Oh, Ali! Scuze..
-Nu e vina ta !
-Bine, haide să facem un concurs ! Primul care sare peste bolovanul ăla, face cinste cu o înghețată .
-Ok! Dar te previn, imi place inghetata cu fructe de padure ! :))
_________________________________
-Te-am fãcut ! *spune eu*
-Binee. Nu ii vina mea ca mama mã sunã ! :)) mergem în mall ?
-Ă..nu. Hai mergem la Mc.
-Ok.
~la Mc~
-Poftim! *spune Andrei si îmi întinde înghețata*
-Mersi ! :)
-Mi-e foame !
-:)) mănancă !
-Daa, vrei si tu un meniu?
-Ă, nu, nu mai am decât doi lei :))
-O haide ! Îți dau eu !
-Cee? Nuuu nunu! Nu pot accepta!
-Dar e din partea mea! Fac cinste ! ;)
-Ooh, nu scap de tine, nu ?
-Nu !
-Mdaa..ok.
După ce am terminat de mâncat, l-am văzut pe Laur în Mc.
-Andrei! Uita-te în dreapta !
-O, nu! La naiba ! Cu cine e aici ?
-Cu Max.
-Pff. Prefa-te ca nu il vezi...sau vrei sa-l faci gelos?
-Mmm...imi place cum gândesti! *spun și îl sărut lung pe Andrei pe buze* (nu ma intelegeti gresit, mi-e Bff, am facut asta doar pt Laur)
~perspectiva lui Laur~
Oare am făcut ce trebuia ?! Dacă ea chiar era alegerea bună? Îmi sună telefonul. Perfect.
Convorbire telefonică
-Hei, Laur!
-Hei..Max..(e cel mai bun prieten al meu)
-Ce faci azi?
-Nu stiu.
-Hai la Mc. După despărțirea de..
-Nu o spune !
-O, frate..incă te gândesti la ea ?
-Da..cred că nu am făcut ce trebuia..
-Mda. Trebuia sã te gândești atunci. Degeaba regreți.
-Bine măi! O mai lungim sau mergem?!
-Bine bine. Ne vedem în 20 de minute la tine.
-Bine pa.
End call
Mă îmbrac în niște blugi cu un tricou verde și vanșii verzi. Îmi iau bani si ies.
-Hei! Haide! *spun eu către Max*
Pe drum, tot povesteam tot felul..si am ajuns. Cand intrăm, o văd pe Ali. O doamne, e atat de frumoasă si eu sunt un idiot! E cu Andrei..mda. Copilu' ăla o place din a șaptea. Dintr-o dată îi văd că se... Sărută. Cee?!?! Mi-a căzut fața! Nu pot să cred că eu încă mai am sentimente pentru ea !
-Hai să intrăm! *spun, nervos*
~perspectiva lui Andrei~
O doamne, nu pot să cred că însfârșit o sãrut..o plac demult..dar nu am curajul sã i-o spun..+ că îl place pe...Laur.
Stiu, sărutul a fost fără sentimente..dar a fost..nu vreau ca micuța mea să sufere !
~perspectiva lui Ali~
Mda. Am făcut-o si pe asta. S-a uitat la noi. L-am observat cu ușurință. Dar totusi, el nu mai simte nimic pentru mine. L-am sunat în luna ce a trecut de o grămadă de ori si nu răspundea. A zis că vom fi prieteni, mda. Minciuni.
-A plecat!
-Bun! Mâncăm?
-Da.
După ce am mâncat, eu am mers si am plătit și l-am văzut. Doamne..l-aș putea recunoaște de la o poștă! Din greșeală mă împiedic de un scaun și cad pe canapeaua de lângă ei.
-Ăă, scuze. M-am împiedicat.
-Nu e nimic ! *zâmbeste Max* Laur nici măcar nu s-a uitat la mine..
După ce am plătit, m-am îndreptat spre casă. Pe drum ne-am întalnit cu gasca (Stephi, James, Raul, Sofia, Denis, Maria, Vlad, Dustin).
-Hei! Veniți cu noi? *Sofi*
-Unde?
-În parc.
-Da, sigur.
_____________________________
După ce am ajuns acasă, am stat cu mami.
-Ce ai făcut azi?
-Am fost la Mc.
-Cu cine?
-Andrei.
-O, drăguț. Haide, ne începe serialul.
-Ok, dă mai tare.
Toată seara mi-am petrecut-o cu sora mea ! Dar..m-am și gândit la...el...e asa complicat ! Nu mai stiu nici eu..doar că...mi-e dor de el !
Heei, am revenit ! Sper că m-am revanșat !
Ce credeți despre Andrei?
Vă pup ! :*

~Complicat sa fie simplu~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum