Noi întâmplări

225 10 1
                                    

Peste o lunã e vacanța mare. Iupii.

Doamna dirigintã ne-a spus că vom avea o elevă nouă.

Mă trezesc, de data asta mai târziu ca de obicei (oboseala își spune cuvântul) și îmi iau o salopetă de vară verde, în picioare balerinii mei negri, iar pãrul mi-l prind într-un coc.

E prea târziu, așa că prefer să îmi iau un croasant și sã îl mãnânc pe drum.

Ajung în curtea școlii, unde sunt îmbrãțisată de prietenii mei.

Ne îndreptăm cu toții spre sala de clasã, eu stând în bancã cu Laur, e super :) acum că suntem împreunã, e perfect...doamna dirigintă imtră în clasă si spune:

-Bună dimineața copii! De azi înainte veți avea o colegã nouã dupã cum știți. Sopia, fă cunoștință cu noii tăi colegi! :)

După ce am făcut cunoștință, doamna dirigintă a spus:

-Marc, mulți profesori s-au plâns că îl deranjezi pe James. De acum înaine, vei sta cu Katie. Iar James, va sta cu Sofia. Sper să vă înțelegeți cu toții.

Timpul a trecut, iar Sofia e chiar de treabã :) a început sã se împrietenească cu gașca (eu, Laur, James, Raul, Stephi) și am observat că îl simpatizează pe James. :)

O trag pe Stephi la o parte și îi zic:

-Ai mai vorbit cu Raul?

-Da..vrea să ieșim azi :)

..... ............. ....... ........... .... ..... ........... .....

Vrem sa mergem la masã, dar observăm că au mai rămas doar James cu Sofia.

-Se plac.

-Clar *eu*

Dintr-o dată îi vedem sărutându-se.

-Iiii, să vã țină. *sar eu cu Stephi*

-Ce?! *spun ei la unison*

-Haii, nu va mai prefaceți porumbeilor! :) vă stă bine :)

-Mulțumim! *spun ei doi*

S-a sunat de intrare si am matematică. Bleah. Ne aduce testele.

Ora se terminã repede și noi plecăm acasă.

-Stephi, lasã cu drăgălãsenia asta! Azi te vezi cu Raul!

-Da, stiu :) am luat 8 , am luat 8 *tot cântă ea*

-Da, știu. Si eu am luat 8. Stai sã vezi când află tata :))

~17:00~

Stephi era gata pentru întâlnire. Si-a luat o rochie subțire albastră și niste sandale albe, iar părul ș-i l-a lăsat pe spate. Arăta grozav!

~Ding, Dong~

-Merg eu! *spun* Bună Raul. Stephi e gata :) să vă distrați.

_____ _____ ___ _________ ____ _______ ____

~20:30~

Eu mă uitam la serialul meu preferat, când Stephi își face prezența.

-Hoo, zglobio! Cum a fost?

-Peeerrrffeeeecccttt!

-Oo, povesteste-mi tot!

-Păii, în drum spre cafenea, mi-a făcut o grămadă de complimente, eu roșind ca proasta. Apoi, când am ajuns, s-a purtat foarte gentil și mâinile noastre s-au atins, apoi, un sãrut ne-am cuprins pe amândoi. A spus cã sunt fata perfectă și i-ai zis "vreau să fiu iubita ta" atunci, el m-a strâns tare în brațe. A fost perfect!

-Awwe, ce drăguț! :) Ce zici să îi chemãm pe prietenii nostri la un film? Oricum, ai mei sunt plecați :)

-Perfect! Eu dau telefoanele, iar tu pregăteste tot.

~21:00~

Prietenii nostri au ajuns. Suntem 3 cupluri perfecte! Eu cu Laur, James cu Sofia (care azi au ieșit la mall) și Raul cu Stephi.

Ne-am uitat la filmul "The black woman in black" . Eu stateam în brațele lui Laur și muream de fricã :)). La fel și Stephi. Băieții si Sofia nu au avut nici o treabã.

Sofia, am observat cã e puțin mai bãiețoasã, dar e frumoasã. De obicei se îmbracã cu un tricou, iar peste o vestã tip cãmașã, niște blugi negri mulați, poartã doar vanși și pãrul de culoarea castanei mereu desfãcut. Are niste ochi verzi ca smaraldul. E o tipă de gașcã.

Eu adorm în brațele lui Laur , el având mare grijã de mine. Îl iubesc așa mult!

-Laur?

-Da, prințeso?

-Te iubesc mult!

-Și eu te iubesc panda meu! :*
Șiiii, ăsta a fost capitolul.
Lăsați-vã , vã rog pãrerile voastre într-un comm. Mã ajutã mult sã stiu dacã mai are rost sã continui sau nu.
În poză e Sofia♥
Vă pup! :*

~Complicat sa fie simplu~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum