~6:30~
Mă trezesc leneșă din pat. Azi e miercuri și cred că părinții mei au ajuns. Merg la baie ca în fiecare dimineață, după merg la dulap și iau o cămașă în carouri și o pereche de jeanși albaștrii deschiși mulați, în picioare o pereche de vanși albi, iar părul mi-l prind într-o coadă de cal. Mi-am pus puțin rimel si creion de ochi și puțin fond de ten. Merg jos și văd o grămadă de bagaje. Mda, au venit :) . Imi iau un croasant cu ciocolată, după îmi fac două sandvișuri, și îmi bag o sticlă cu apă în geantă. După iau cheile, geaca mea albastrã deschis, încui ușa și ies.
În fața casei apare Stephi cu un zâmbet pe față.
-Ow, ai apărut? Nu te-a cãlcat mașina? *spun eu ironic*
-Haha, hai să mergem la școală.
-Dar, unde ai dispărut ieri?
-Aa, păi m-a chemat mama la spital, bunica e bolnavă, iar telefonul mi s-a închis. Scuzee :* Apropo, ce ați făcut voi doi, porumbeilor? *întreabă prietena mea cu un zâmbet larg*
-Eu și Laur? Nimic, m-a condus până acasă și...stai așa. El are numărul meu. Știi de unde?
-Nuu, nu am vorbit în viața mea cu tipul ăla :))
-Bine, haide, avem franceză.
Orele au trecut repede și azi nu l-am văzut pe Laur...hîm, ciudat.
Astăzi m-am împrietenit cu Raul, e un tip de treabă :) e amuzant, isteț și drăguț. Dar nu mai drăguț ca Laur . Doamne ce minte perversă am :))
Ajung în fața casei și observ două 4 pachete mari.
-Ăm..sunt confuză :|
Dau să bat la ușă, dar se deschide singură și văd 5 fețe cunoscute mie.
-Surprizăăă, la mulți ani!!! *spun toți în cor*
-Ce?! Ziua mea e pe 8 februarie. *spun confuză*
-Scumpo, azi e 8 februarie! Faci 15 ani! La mulți ani!! *spune mama*
-Oh, nu pot să cred cã am uitat. Dar stai, Stephi și Laur, voi de unde știați?
-Sunt cea mai bună prietenă a ta, Ale! Iar cu Laur...ăm..
-Te-am strigat în prima zi de școală, după ce vroiai să pleci acasă. Ți-a căzut ăsta, frumoaso.*i-o taie Laur Stephaniei*
-J-jurnalul meu...sper că nu ai citit mai mult decât trebuia...*mã bâlbâi eu*
-Stai calmă, prințeso. *îmi face cu ochiul*
-Deschide cadourile, ce mai aștepti?! O voce familiară mă face să îmi îndrept capul spre...
-Luca!! Oh, doamne, Luca!! Parcă erai în California, ce s-a întâmplat?! Cum ai ajuns aici?! Mi-a fost așa dor de tine! *spun și îmbrățișez*
-Ușor Ale! :)) Nu puteam rata ziua surioarei mele preferate. *spune, iar eu chicotesc* Acum, deschide cadourile, haide*râde ușor*
Deschid primul cadou, iar din el sare un cățel jucăuș, maro, atât de drăgălaș.
-Awwe, ce drăguț e. Mulțumesc, mama, tata. Vă iubesc!
-Cu plăcere, Ale. Ne bucurăm că îți place! și noi te iubim mult mult! *spune tata*
Deschid cutia cea mai mică și...
-Awwe, e o excursie de 3 în California!!! Mulțumesc Luca!!
-N-ai de ce , surioaro! Acum că vine vacanța, tu si prietenii tăi, aveți 3 bilete spre California! *râde zgomotos*
-3 prieteni? Stephi, eu și mai cine? *întreb confuză*
-Și Laur! *spune mama*
-Oo..păi cred că va fi minunat! :) *zâmbesc către Laur, înapoindu-mi zâmbetul*
Deschid cutia de mărime mijlocie si observ o rochie de un roz pal, fără mâneci, cu 3 degete deasupra genunchiului și o pereche de pantofi cu toc de 7-8 cm negri.
-Awwe, Stephi, mulțumeesc! Ești cea mai perfectă prietenă! *spun și sar sã o îmbrățișez*
-Pentru asta sunt prietenele, nu?! *spune și râde*
Mi-a mai rămas un singur cadou..care presupun că e de la Laur. Am ceva emoții, adică nu stiu...adică îl placi!! Iar tu?! Tot timpul, hahaha. Oh, am o minte dusã de acasă :)) te-ai insultat singură. Pff, îmi scutur capul și mă concentrez pe fundița aceea mare care e lipită cu o tonă de Super Glue. :))
După vreo 2 minute de chin :)) , reușesc să îndepărtez fundița de un albastru perfect. Peste cutia de culoare albastru închis, vãd un bilet pe care scrie "pentru cea mai frumoasă prințesă" Awwe, ce drăguț.
Îmi întorc privirea spre Laur și îl văd zâmbind, iar eu chicotesc.
Deschid cutia și zăresc un buchet de trandafir roz pal perfecți și un ceas albastru cu cheia Sol (am uitat să menționez faptul că îmi place muzica). De unde stie el asta?! Jurnalul tău a fost la el timp de două zile, cap sec, îmi spune conștiința mea. Îmi scutur capul si mă îndrept spre Laur.
-E minunat! Dar să nu îți mai bagi nasul în jurnalul meu. *spun, iar el chicotește*
-Apropo, ãsta-i pentru tine! * indreaptă jurnalul spre mine*
-Mulțumesc, și, cadoul e minunat :) *spun și el râde ușor*
-Orice pentru o prințesă ca tine!
-Ei, haide :))
-Copii, haideți la masă, că vorbiți mai încolo*ne anunță mama*
-Sigur! *spunem la unison*
Ziua a decurs bine, iar spre seară, Stephi si Laur trebuiau sã plece.
-Mă bucur mult că ați venit!
-Oricand! Ă, eu ar trebui sã plec*spune prietena mea, vrea să mă lase singură cu Laur, diabolică* Pa, copii*spune si râde zgomotos*
-Știi, Stephi e o fată drăguță, dar tu ești și mai drăguță*spune si își lipește buzele de ale mele într-un sãrut scurt* Trebuie să plec, ne vedem mâine, păpusă. Bye frumoaso! ;)
-Pa, Laur :) *spun si îi zâmbesc*
Intru în casă și mã gandesc la el..tocmai m-a sărutat..a fost primul meu sărut, a fost magic :)
Mă pun să dorm, dar nu înainte de a-i răspunde mesajului lui Laur.
"Noapte bună printeso! :* "
"Noapte bună prințule! :) "
Ok...poate că e prea lung si v-ați plictisit..scuze. Dați un vot si un comm în care să îmi spuneți părerile voastre.
În urmãtoarele zile nu stiu cand voi mai posta, pentru cã începe scoala, la fel și orele mele de canto..dar nu o sã vã țin mult :)
În poză e buchetul de flori de la Laur pentru Alicia.
Vă pup :*
CITEȘTI
~Complicat sa fie simplu~
Teen FictionHeei, ma numesc Alicia(Ali) , am 15 ani si sunt din Canada. Sunt o fată încrezătoare, dar si timidă uneori, cu părul de culoarea ciocolatei și ochi căprui ce ascund sentimente. M-am mutat cu parinții aici acum 2 saptamani, iar peste 2 zile incepe no...