-Şarkı:Güntaç Özdemir-Benimle Yan
-Multi Eylül..
Sevgili Günlük,
Tam bir ihanet değildi aslında ihanet.. Mert'in anlattığı..Masalla yaptıkları.. Belki küçüktük. Daha yeni ergenliğe giriyorduk. Ama yine de üzülmüştüm. Beklemediğin birinden bu şeyi yapması.. Bilmiyordum işte. Masal'a kırgındım. Kızgın değil.. Ama bana göre benim kırgınlığım daha kötüydü. Kızgın olduğumda bağırır,çağırır ama sonunda sakinleşirdim. Ama kırgınlıkta her şey değişiyordu.
Ben kırgınken konuşmazdım. Yüzüne bakmazdım. -Mecbur kalmadıkça- Şimdi düşünüyordum da ne yapacaktım ben? Masal'ın yüzüne bakabilecek miydim? Anlayacaktı bir şeyler olduğunu. Peşimi bırakmayıp soracaktı. Ağzımdan kaçtı diyelim bu sefer Mert'e saracaktı.
Ben..Ben ne yapacaktım?
Flashback
-Masal ne? diye fısıldadım. Korku tüm bedenimi ele geçirmişti. Halbuki Masalla daha ayrılalı 1 saaat olmamıştı.
-Biz Masalla bir şeyler yaşadık Eylül diye fısıldadı. Kafamı denizden çevirip Mert'e baktım.
-Ee bunda ne var? diye sordum. Bende yaşamıştım Masalla bir şeyler.-Senle çıkarken.. diye fısıldadı. Kafamı önce yere eğdim. Kelimeleri tekrar birleştiriyordum
Senle çıkarken Masalla bir şeyler yaşadık.
Masalla bir şeyler yaşadık senle çıkarken..
Çıkarken senle Masalla bir şeyler yaşadık.
Vay canına.. Yine mi?Ayağa kalkıp yürümeye başladım. Mert arkamdan bir şeyler geveliyordu ama duymuyordum. En yakın arkadaşım benim sevgilimle bir şeyler mi yaşamıştı? Tamam şimdi sevgilim olmayabilirdi. Ama o zaman..
Mert umrumda değildi. Ne bok yerse hatta. Ama Masal.. Nasıl yapmıştı bunu? Hem de Bulut'u seviyorum derken..
Cebimde titreyen telefonu hissettiğimde elime alıp gelen mesaja baktım.
Alınan Mesaj: Masal
Çok güzel bir gündü Eylül.. Mutluyum! Sen nasılsın?
Sadace içimden gelmeyen bi gülümsemeyle baktım ekrana.. Masal gerçekten mi?
Flashback Son
Günlüğümün kapağını kapatıp çalışma masamdan kaldırdım. Sandalyeden kalkıp yatağıma sırt üstü uzanıp tavanı izlemeye başladım. Kendi kendime şaşırdım. Neler yaşamıştım yahu..Bir insan hep ihanet yaşar mıydı? Örnek: EYLÜL.
Telefonuma gelen mesajla yataktan kalkıp komidinin üzerindeki telefonu elime alıp tekrar uzandım. Allah bilir kimdendi.Alınan Mesaj:Kuzey
Tek bir rahatlatıcı cümle. Şu an beni gülümsetecek tek bir rahatlatıcı cümle.. Sen bilirsin Sakar.. Lütfen. İyi değilim.