24- Deniz

609 19 4
                                    

Multide MERT var..

İyi okumalar~

Okan kafeden çıktıktan sonra bende peşinden koştum. Yanına vardığımda tek kaşını kaldırarak ''Ne var'' dercesine elini salladı. O an dedimki

''O kaşlarını kaldırınca Kuzey kadar sempatik olamıyorsun canım''... Tabi bunu içimden dedim! 

-Bak Okan saçma sapan işlere karışma diye uyardım onu.

-Diyeceğimi dedim ben Güzelim.. Hadi Okan kaçar diyip yanağımdan makas alıp defoldu. Orospu çocuğu. 

Okan gittikten sonra yolun kenarında dikilmeye devam ettim. Masal koşarak yanıma gelip

-İyi misin diye sordu. 

Değilim. 


-İyiyim diye fısıldadım. 

-Hadi gidelim burdan diyip taksi çevirdi Masal. Anlıyordu aslında. Neler yaşadığımı.. 

Harbi aklıma geldi de babam nerelerdeydi? Hiç görememiştim.. 

''Ne o babanı mı özledin aptal'' diyen iç sesime 

Hayır dedim. Hayır. Özlemedim.. 

İç sesime bile yalan söylüyordum.. Yalancı.. 

Taksiye bindikten sonra Masal'a nereye gideceğimiz sordum. Sürpriz diye cevap verdi.  En son sürprizi kiminle yaşamıştım sahi? 

    -FlashBack-

-Hadi gel gidiyoruz. dedi. Bi yere gidemeyecek kadar keyifsiz olduğumu görmüyor muydu?

-Nereye dedim çaresizce.

-Keyiflenmeye dedi. Daha ne olduğunu anlamadan elimi tutup sürüklemeye başladı.

-Kuzey bak lütfen bi yere gitmek istemiyorum. Lütfen ya Kuzeeyyy .. Dedim. Dinlemiyorduki odun! Spor bi arabanın önüne geldik ve kendi tarafına geçip hadi dercesine elini yandaki koltuğa salladı. Ah! Pekala. Sen istedin Kuzey!

     -FlashBack son-

İstemsizce gözlerim dolmuştu. Bu sabah beni umursamadığını söylemişti nerdeyse. Halbuki ben sadece yanlış anlaşılmaktan korkmuştum.. Korkak.

Kafamı cama yaslayıp düşünceleri kafamdan atmaya çalıştım. Ama lanet olasıcalar çıkmıyorlardı! Masal'a baktığımda telefonu elinde saf saf sırıtarak mesaj yazıyordu.

-Kiminle konuşuyorsun diyince yerinden sıçradı prensesimiz. Ah dalgın ukala! 

-Sürpriz aptal kafa diyip telefonuna geri döndü.

Sensin Aptal Kafa! 


Masal'ın ''Burası Amca'' sesiyle gözlerimi açtım. Etrafıma baktığımda deniz kenarında olduğumuzu gördüm. Masal'a döndüğümde sırıtarak şoföre parayı uzatıp taksiden indi. Tabiki bende peşinden.

-Neden buraya geldik? Sürpriz burası mı? -Nur Yerlitaş'ın bakışını atarak- Bu ne biçim Sürpriz diyip göz devirdim. Masal buna kahkahalarla gülerken bende ona eşlik ettim. Ta ki karşıdan gelen kişiyi görene kadar..

Uzun zaman olmuştu. Çok uzun..

 Koşarak yanıma gelip beni kollarının arasına aldı. Ama ben aynı tepkiyi veremiyordum.. Mert.. 

Çilek TadındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin