6- Part 2 Bu Gece Boş Musun?

1K 30 0
                                    

Eylül ün Bara giydikleri Multide..

Aynaya son kez baktım. Güzel olmuştum. Olmuştum dimi? Uzayan saçlarımı ellerimle oynadım.. Özlemişim saçlarımı.. 2 sene boyunca saçlarım çıksın diye neler çekmiştim.. Bir kız için saçları her şeyidir.. Kel olmak çok koyuyordu.. Neyseki kurtulmuştum..

Bara gittiğimizden annemin haberi yoktu. Eve uğrayıp bikaç eşyamı,yarın programda olan kitaplarıda alıp Masallarda kalmak için annemden zor izin koparmıştık. Şimdi ise saat 11.. Masalın annesinin yatalı bir saat olmuştu. Babasıda polis olduğu için gece yoktu. Bu da bizim baya işimize gelmişti. 

Masal'ın elbiselerinden Siyah bir elbise giyip , turuncu saçlarımı ev topuzu gibi bir topuz yapıp ayakkabı olarak da siyah bir ayakkabı tercih etmiştim. Güzel görünüyordum.(Multide)

Masalda şirin pembe bi elbise giyip mavi gözlerine hafif bir makyaj yapıp hazırdık.. 

Masal son kez annesinin odasını kontrol edip gelmişti. Mışıl mışıl uyuyordu Aysel teyze. Ayakkabılarımızı çıkarıp ayağımızın ucunda kapıdan çıkıp dışarıya kendimizi atınca derin bir ''OOOHH'' çektik. 

Dışarıya çıktığımızda Babasının arabasına yaslanış sigara içen bir Bulut u beklemiyorduk tabi. Masal'ı görünce sigarası ağzında kaldı. Ve göz bebekleri kocaman oldu. Masal da yüzünü önüne eğmiş bir biçimde utanmıştı :D

Sola baktığımda ise spor bir arabaya yaslanmış Kuzey'i beklemiyordum. Ağzımdan ise şu sözler döküldü.. ''OHA ARABAYA BAK'' Patavatsızlıkda bir numaraydım. 

Kuzey bu duruma bıyık altından gülmüş,Masal kahkaha atmış,Bulut ise hala Masal'ı izliyordu.. Galiba Bulut'un gözleri açılmıştı. Ne dersiniz?

-Eee Bulut nasıl olmuşuz dedim Bir an önce eski haline dönmesi umuduyla..

-Ç-çok g-güzel olmuşsunuz.. dedi.. Tabi bunu Masal'a bakarak.. Kırılmadım değil tabi. Ama geçiştirdim.

- Kuzey'in gelmesine ne gerek vardı? dedim ortama sohbet katma havasıyla. Bulut ise soruma 

-Bende aynı şekilde dedim. Ama o da gelmek istedi. '' şeklinde cevap verdi.

-O zaman biz Bulut'la gidelim. Sizde Kuzeyle? Olur mu Eylül?

Tabikide Hayır! ama tabi diyemedim. Kafamı salladım.. Odun Kuzey ise arabaya binmiş çalıştırmış beni bekliyordu. Masalla barda görüşürüz diyip sarıldıktan sonra Kuzey'in arabasına bindim. Binmemle gazı köklemesi bir oldu. Ve o anlık şokla

-Oha çüş hayvan mısın? Kemeri bağlasaydım bari. Dedim. Oda biraz yavaşlayıp kemeri takmama zaman tanıdı.

Bara gidene kadar tek bi kelime etmemişti Kuzey odunu. Sadece arada bana bakıyo ve önüne dönüyordu. Sanki sahilde beni dinleyen bana çilek alan teselli veren Kuzey gitmiş yerine odunu bırakmıştı. Arabayı park yerine park edip beni beklemeden indi. Derdi neydiki? Ne bu havalar? Sonunda kemeri çözüp bende indim arkasından. Masal-Bulut Tunç-Ceylin Pelin-Semih ikiliside gelmiş bizi bekliyorlardı. Semih Okan'ın en yakın arkadaşıydı ve Pelinle çıkıyodu. Ceylinle Tunç arasında da Aşk kokusu alıyordum.

-Hadi Eylüllerde geldiğine göre girebiiliriiiiiz diye şakıyan Masal'ın ardından herkes ikili bir biçimde içeriye doğru giriyodu. Kuzey tam arkamda benim geçmemi bekliyordu. Vay canına! 

Sonunda içeriye girdik.içki kokusu-Ter kokusu burnumun direğini kırabilirdi. Ciddiyim! İçeriye girdik ve bir boş masaya oturduk. Bulut herkese bir bira almaya bile gitmişti. İçmeyi düşünmüyordum ama zorlamaları karşısında bir şey diyememiştim. 

Aradan sadece yarım saat geçmişti. Bulut-Masal Tunç-Ceylin Pelin-Semih grupluları sahneye çıkıp dansa dahi başlamışlardı. Ben mi napıyordum? İçiyordum! Kuzey ve kucağında oturan kaşara baka baka içlenip içiyordum. Neden dertlendim bilmiyorum ama içmek istiyordum. Sonunun kötü biteceğini bile bile içiyordum işte! 

Ordan iki tane Okan mı görüyorum ben?

-Merhaba Eylül dans edelim mi? dedi birden. Kuzey sonunda dudaklarını sömürdüğü kızdan ayrılıp bir bana bir Okan a bakıp cevabımı bekler gibi birden gözlerini gözlerime dikmişti. Bende Kuzeyden gözlerimi kaçırıp ayağa kalkıp

-Tabiki dediğim an Kuzey'in gözlerinden ateş fışkırdığına yemin edebilirim! O yeşil-mavi karışımı gözleri birden kırmızıya dönüşmüştü! Okan'ın elini tutup sahneye doğru koşturmaya başladım. O başka kızları sömürsün. Banane! 

Zar zor dengemi sağlıyordum. Resmen körkütük sarhoş olmuştum!! Herkesi ikişer gördüğüme yemin edebilirim! 

Okan beni sahnede bırakıp içki almaya gitmişti. Bende kendi kendime dans ediyordum. Taa ki arkamdan biri kalçalarımdan tutarak beni zorla taciz edene kadar. Sarhoş olmuş olabilirim ama aklımı kaybetmemiştim! Resmen taciz ediyordu. Arada da boynumu sömürüyordu. Elimde olsa tabiki debelenirdim ama elimi tutmuştu piç! Sadece gövdesini çekmeye gücüm yetiyordu. Son sözleri ise beni daha da sinirlendirmişti.. Resmen ''BU GECE BOŞ MUSUN BEBEĞİM'' demişti. 

Bu 

Gece

Boş

Musun

Demişti

Bana

Bana 

Bana!! 

Tam ellerimi kurtarmıştımki.. kurtaramamıştım.. Biri adamı üstümden çekip yumruklayana kadar. Yok artık! 

Bölümü biraz aceleye getirdim. Benim pek hoşuma gitmedi ama elimden gelen.. Derslerden vakit bulabildikçe yazmaya çalışacağız. Yeni bölüm hafta sonu gelir ancak. Lütfen okuyanlar voteleyebilir mi? Emeğe saygı! :(

~Beğenmeniz Dileğiyle..~

Çilek TadındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin