Multide: Duman-Eski Köprünün Altında var. Dinleyerek okuyabilirsiniiiz!
Beğenmeniz dileğiyle
Masal'ın Gözünden
Yeni yıl.. Yeni umutlar..Yeni insanlar.. Belki de Aşk? 2015'ten ne beklediğimi bilmiyordum. Hayata dair bir beklentim kalmamıştı artık. Çünkü hayat inadına yapar gibi bütün beklentilerimi çalıp götürüyordu. Belki de 2015'te ben umursamaz olmalıydım.
Soğuk kız. Hiç kimseyi tınlamayan,sadece müzik dinleyip,test çözen kız.. Yapamazdımki. Ben insan canlısıydım. İnsanlardan çok çabuk kopamazdım. Onlar benden kopardı ama ben yalnız kalamazdım. Korkardım ben yalnızlıktan.
Karanlıktan bile korkan kız mı yalnız hayatı yaşayacaktı? Hah. Gülebilir miyim?
-Mutlu yıllar. diyip bana sarılan Rüya'ya aynı şekilde sarılıp teşekkür ettim. Umarım mutlu bir yıl olurdu.
-Masal diye beni çağıran Bulut'a ''Ne var'' dercesine bakıp kafamı salladım. Yanıma gelip
-Mutlu yıllar deyip sarılmaya çalıştı ama geri çekildim. Gerek yoktu.
-Teşekkürler sanada diyip yanından ayrılacakken kolumdan tutup
-Bana kızma diyip yalvarırcasına baktı.
BANA
KIZMA
Ne kadar kolaydı değil mi? Bana kızma.. Elinde değildi işte Bulut..
-Bence ağzımı açtırma sonra konuşuruz diyip kolumu çekecekken yine tuttu.
-Bak her şey senin iyiliğin içindi. dediği an kahkahayı bastım.
HER
ŞEY
SENİN
İYİLİĞİN
İÇİN.
Allahım sakinim.. Ya bu nasıl bir şeydi? Sen zaten benim iyiliğimdin. Bana iyilik yapmak zorunda değildin. Sen gülsen bile ben iyi olurdum..
Kahkahamı dizginleyip iyice kulağına yaklaşı tek bir şey söyledim
''Siktir git Bulut''
afalladı. Beklemiyordu. Ama hak etmişti. Benim için iyilik yapmasına gerek yoktu! Kahretsin gerek yoktu!
-Masal diye fısıldadı. Yüzüne bile bakmadan kolumu çekip yanından uzaklaştım. Tam hızlıca evden çıkacakken -bütün aksilikler beni bulurcasına- birine çarptım. Ah,Masal yere düşer..
-Ya dikkat etsene Öküz diye bağırıp burkulan ayağıma baktım. İşte topuklu ayakkabıları bunun için sevmiyorum!
-Şey çok pardon iyi misin? diye sormasını tabiki beklemiyordum!
-ASIL SEN ÖNÜNE BAKSANA KIZIM KÖR MÜSÜN? dedi. Ah,odun!
-Hep kızlar kör zaten hep! Erkekler çok iyi görür dimi? Neden görmüyo peki neden? diyip kafamı dizime yasladım.
-Nerden nereye geldik anasını satıyım diyip eğildiğini hissettim.
-Hey diyip koluma dokundu. Yüzünü bile görmemiştim zaten. Odunun tekiydi. Yüzüne bakmam bile gerekmiyorduki.