🍯🦋
Yağız'ın dediklerini geride bırakıp veterinerin arkasından kapıya birkaç kez vurup odaya girdik. Bizi gördüğünde fanusun içinde yatan kedinin serumunu kontrol edip cam kapağı kapattı.
“Çantayı metal yatağın üzerine bırakıp küçük hanımı çıkarabilirsin.” dediğinde fermuarı açıp içinden Müezza'yı çıkardım.
“Kontrol ettiğimiz zaman bir hastalığı yoktu ne zaman kustu?” dedikten sonra elini metal yatağa dayayıp Müezza'dan bakışlarını çekerek bana doğru döndü.
“Demek ki düzgün kontrol edememişsiniz veteriner olduğunuza emin misiniz Not Bey?” dedikten sonra sinir bozucu bir gülüş iliştirdi dudaklarına. Yağız'a doğru dönüp onaylamaz bakışlar attım.
“Evet eminim fakat Not değil Norm.”
“Yaklaşık yirmi dakika önce kusmaya başladı daha sonra da kusması tekrarlamadı.” dedi.
Veteriner başını olumlu anlamda salladıktan sonra bana doğru dönüp konuşmaya başladı.
“Kedilerin kusmasının birçok sebebi olabilir Kelebek. Bunlar arasında yiyecekten kusma ilk sıralarda yer alır. Bozuk yiyecekler, ot yemek hatta evdeki bitkilere bile dadanırlar buna dikkat etmelisin ve besin kaynaklı alerjiler yiyecekten kusmaya bağlı kusmalardan bazılarıdır, kustuğu zaman sıvıda tüy var mıydı? Bu ihtimal üzerinde durabiliriz.”
Zihnimi zorlayıp endişelerimi görmezden gelmeye çalışarak dakikalar öncesini hatırlamaya çalıştım.
“Evet vardı fakat şey gibiydi.” Yapacağım benzetmeyi çıkarmaya çalışırken gülümsedi.
“Tüy topu gibi mi?”
Parmaklarımı şıklatıp sırıttım.
“Tam da üstüne bastınız öyleydi.”
Veteriner, Müezza'yı kucağından indirip kontrolü bitirdikten sonra küçük dolaba doğru ilerleyip içinden ödül maması çıkarırken konuşmaya devam etti.
“Korkmana gerek yok Kelebek kedilerde bu tür kusmalar gayet normaldir. Zaten Müezza dışarıda yaşayan bir kediydi bu nedenle sen sahiplenmeden önce midesinde topladığı tüylerini çıkarmış olmalı. Müezza'ya kedi çimi verebilirsin sindirimine yardımcı olur ve tüylerini de düzenli tarayarak bu sorunu ortadan kaldırabilirsin istersen anestezi uygulamadan tüylerini biraz kısaltabiliriz.” dedikten sonra ödül mamasını açıp Müezzan'ın önüne koydu.
“Hayır bu onun hoşuna gitmez.”
“Hay hay.” deyip teneke kutuyu çöpe attı.
Yağız, Müezza mamasını bitirince onu çantaya koyup fermuarı çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Ve Bal
Teen FictionBala hasret kelebeğin hikayesi... "AŞK YALNIZCA İMKANSIZA MIDIR?"