❝Binlerce kez diyerek belki de binlerce cümleye sığmaya çalışmaktır aşk. ❞
🦋🍯
Zorluk bir kavram, kişiden kişiye göre değişir. Zorluk ve ben bir de yanmak sonrasında yanığa merhem sürüp dayanmak, zorluk geçti mi? Milat silindi ve sıfır terk edildi yeni bir başlangıç için sıfırı kullanmıyorum çocuktum, büyüdüm sıfırın yanına bir halka daha erkler sonsuzluk çıkarırım lakin ben cahil bir simyacı gibiyim sihir yaptım sonsuzluk çıkardım ortaya derken bir de yanışımın sonsuzluğunu yaptığım ortaya çıkarsa ben çıkamaz hale gelirim.
Zorluk belki de cahil bir simyacının elinden çıkan sihirdi ve tüm insanlığa yayıldı bir cahil de geldi kendine sonsuzluk yaptı. Cahildim, saftım ama umutsuz değildim. Belki de bazı durumlarda cahil, saf olmamak gerekir umutsuz olmak uygun düşerdi, ben düştüm.
Baş ucumdaki koltuğa uzanmış Yağız'a ilişti gözlerim kehribar kokusu tüm odayı sarmışken kokunun ağırlığı ile başıma ağrılar girmeye başlamıştı. Onu izlediğimi hissetmiş gibi yattığı yerden doğrularak bana baktı yakalanmış olmanın verdiği adrenalin kalbime ani baskı uyguladığında hızla gözlerimi kaçırdım. İçimdeki çocuk pikenin altına saklanmak istese de zorla bastırdım isteğini. Uykulu olmasından kaynaklanan boğuk sesi ilişti kulaklarıma.
“Binlerce kez iyi geceler sana kelebeğim.” ve tekrar yattı. Çocukken de hep böyle uyurdu onu sinir etmek için gidip pikesini çekerdim inatla, huysuzca yerinden kalkar bana bir ton fırça attıktan sonra geri yatardı ama uyuyamazdı, bana kızarken uykusu kaçarmış hep öyle derdi. Buruk bir gülümseme ilişti dudaklarıma. Zaman ve mesafeler insanı paramparça yapıyordu kırıldıkça keskinleşen cümlelerim en çokta benim canımı acıtmaya başlamıştı. Telefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimi bir kenara itip şarjda olan telefonumu aldım.
Kamuran
Saat biraz geç ama sorun olmaz umarım, daha iyi misin merak ettim.
P.M 23:10Kamuran tamamen aklımdan çıkmıştı, gelen mesajla gülümsedim böyle düşünceli insanlara denk gelmek güzel ve özel bir histi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Ve Bal
Teen FictionBala hasret kelebeğin hikayesi... "AŞK YALNIZCA İMKANSIZA MIDIR?"