Geceydi. Erkeklerimiz yurdun yatakhanesinde oturmuş, durum değerlendirmesi yapıyorlardı. Konu ise geçen gün ki kavgada kendilerini kurtaranlardı.
Bang Chan:- Acayip taktım bu konuya.
Felix:- Okuldan dediniz nereden vardınız bu fikre?
Min Ho:- Kavga meselesini sadece okulda konuştuk. Yurtta lafı bile geçmedi.
Han:- İyi de kim?
Hyunjin:- Her kim ise harika ok atıyordu. O çocuğun beresi havada uçtu resmen.
Seungmin:- Bu oklar filan, aklıma bir şey getiriyor.
Diğerleri ona baktılar.
Seungmin:- Okulda ki okçuluk kulübünden olabilirler mi?
Bang Chan:- Aslında, mantıklı.
Jeongin:- Orada ki arkadaşlar, duyup bize yardıma gelmiş olabilirler yani. Yine de bir eksik var. Yani haber verebilirlerdi bize. Telefon numaralarımız var kimisinde. Sonra neden sekiz kişi?
Han:- Ama çok iyi ok atıyorlardı. Yani kulüpten başka kim olabilir?
Felix yatağına attı kendini.
Felix:- Neden bu kadar taktık bunlara yetiştiler mi yetiştiler. Nasılsa buluruz.
Yeni bir okul günüydü. Erkekler okulun bahçesinde yine kızları karşıladılar. Min Ho, ellerini bağlamış, Bahar'a bakıyordu. Aklında tilkiler geziyordu yine.
Yu Na yanına geldi o an.
Yun Na:- Min Ho!
Min Ho, Yu Na 'ya döndü.
Yu Na:- Sevgili düşmanın için ne düşünüyorsun bakalım?
Min Ho:- Bana bulaşmamasını ona öğretecek bir ders.
Yu Na:- Bulabildin mi bari?
Min Ho:- Aklında bir şeyler var gibi?
Yu na, Min Ho'nun kulağına bir şeyler fısıldadı. Min Ho gülüyordu.
Min Ho:- Çok beğendim. Yapalım bunu. Dedi ve Yu Na ile birlikte gittiler.
Jaemin, uzaktan yine onlara bakıyordu. Min Ho ve Yu Na'nın yan yana olmalarına tahammül edemiyordu.
Seungmin:- Jaemin'in gözleri yine burada.
Hyunjin:- Hazır olsak iyi olacak. Yeni bir kavga başlayacak gibi.
Jeongin:- Bu kız bunu bilerek mi yapıyor? Kendisi güzel ama kalbi öyle değil.
Felix:- Min Ho'ya şirin gözükmek için yapıyor bunları. Bahar'a da o nedenle cephe alıyor.
Jeongin:- Bahar'a bir plan yapacaklar. Min Ho'da ki bu intikam hırsı disiplinde sona erecek galiba.
Kızlar konuşarak sınıfa doğru yürüyorlardı.
Lena:- Kızlar siz hangi kulübe üye olacağınıza karar verdiniz mi?
Hazel:- Hâla karar veremedim. Ama hayvanlarla ilgili bir şey olabilir.
Bahar:- Bende karar veremedim henüz.
Alya:- Ben dans kulübüne gitmeyi düşünüyorum. Güzel olmaz mı?
Anka:- Vayy bu çok güzel. Başka hangi kulübler varmış?
Ekin:- Resim var, müzik var, çeşit çok.
Anka:- Moda tasarım varsa ben de ona gideyim. Ceylin, Bahar siz de gelir misiniz?
Ceylin:- Benim için olabilir. Modayı severim bilirsin.
Anka güldü:- Bilmez miyiz.
Bahar:- Ben tekvando kulübünü düşünüyorum.
Lena:- Ben kaldım galiba bir tek. Şiir kulübü duymuştum. Ona giderim galiba.
Ekin:- Bu kulüp işine çok önem veriyorlar. Yıl sonu notlarında kanaat notu olarak da değerlendiriyorlarmış.
Alya:- Demek öyle. Kızlar kesinlikle bir tane seçiyoruz.Kızlar sınıfa girmek üzerelerdi. Bahar, önden önden gitmeye başladı. O an da kız öğrencinin biri onu fark etti ve sınıfa doğru koştu. Bahar ve kızlar tam sınıfa gidiyorlardı ki bir den elinde bir kova su olan iki kız Bahar'ın üzerine bir kova suyu serpiverdiler. Bahar ne olduğunu anlamadan karşısında kendisine kahkaha ile gülen Min Ho ve Yuna'yı gördü.
Bahar:- Hiihhh! Sen, sen bunu yaptığına pişman olacaksın.
Min Ho gülüyordu:- Ya aptalım benim. Bence şu an pişman olması gereken tek kişi sensin. Bu daha fragman. Esas film daha başlamadı.
Kızlar arkasından şaşkın bakışlarla bakıyorlardı Bahar'a. Kızların arkasında da erkekler. Bahar ise dişlerini sıkıyordu kırarcasına.
Bahar:- Görürsün sen. Dedi ve ıslak ıslak çıktı sınıftan.
Min Ho ve Yo Na gülerek geçip oturdular sıraya.
Ekin:- Sen, sen ne yapıyorsun ha?
Anka:- Normal mi bu yaptığın?
Min Ho:- Arkadaşınız kendisi meydan okudu bana. Sonucuna katlanacak artık.
Alya:- Bahar bunu yanına bırakmaz bilmiş ol.
Min Ho:- Ben hazırım.
Erkekler Min Ho'nun bu işine hem kızmışlar, hem de şaşkındılar. Bu frangman ise asıl filmi görmek nasıl olurdu acaba?
Lena, Han'a baktı. O an içinden " Eğer arkadaşları Min Ho böyle ise, Han'da böyle biridir." düşüncesi geçti.
Hazel:- Şu arkadaşınıza bir şey desenize. Neden sus pus duruyorsunuz orada?
Felix:- Şeyy biz.
Ceylin, Changbin'e baktı.
Ceylin:- Onlara bir şey söyleme. Çünkü, onların da Min Ho'dan bir farkı yok.
O anda herkesi itip kakarak Bahar geldi. Üzerinden sular damlaya damlaya.
Bahar:- Çekilin kenara!
Kızlar Bahar'a döndüler. Sonra da elindekine baktılar. Bir kova su ile geri gelmişti.
Kızlar:- Bahar!
Min Ho ayaklandı:- O suyu bana dökmeyeceksin değil mi?
Yu Na:- Ya hayır psikopat bu kız. Dedi ayağa kalktı telaşla.
Bahar:- Yok. Islanmak çok hoşuma gitti de bir kova daha dökün bana diye getirdim.
Min Ho:- Sakın bak. Sakın diyorum!
Bahar:- Yok ya! Gel buraya gel.
Min Ho tam kaçıyordu ki Bahar elindeki kovayı Min Ho ve Yu Na'nın üzerine boşaltıverdi. İkiside ellerini açmış kendilerine bakıyorlardı.
Yu N:- Yaa hayır, sırılsıklam oldum!
Bahar:- Git çabuk buradan yoksa Min Ho'nun dayağını da paylaşırsın.
Yu Na, Min Ho'ya baktı sonra da kaçarcasına çıktı sınıftan.
Kızlar gülüyorlardı.
Min Ho:- Seni, ben, şimdi! Dedi ve Bahar'ın yanına doğru gidiyordu ki Bahar ondan önce davrandı ve kafasına bir tane vurdu.
Bahar:- Gel sen buraya gel!
Min Ho:- Bana, bana vurdun! Dedi ve Bahar'ın at kuyruğu saçına yapıştı. Bahar' da Min Ho'nun saçına.
Bahar:- Bırak saçımı.
Min Ho:- Asıl sen bırak. Bana vurdun ha. Al işte çekiyorum saçını. Dedi ve çekti.
Bahar:- Sende beni ıslattın. Dedi ve oda asıldı Min Ho'nun saçına.
Lena:- Bunları ayırmayacak mıyız?
Bang Chan:- Bırak yesinler birbirlerini de alsınlar hınçlarını.
Ceylin:- Ay gitti saçları!
Hyunjin:- Min Ho'ya bakın bir kızın hakkından gelemedi.
Birden sınıfta ki diğer öğrenciler tezavrat yapmaya başladılar. Kızlar, Min Ho diye erkekler ise Bahar diye haykırıyordu.
Alya:- Burası iyiden iyiye boks ringine döndü.
O anda öğretmenleri geldi sınıfa. İkisini de kavga ederken, hatta saç başa gördü.
:- Ne oluyor burada?
Bahar ve Min Ho toparlandılar hemen. Hem üzerleri ıslak, hem saçları dağınıktı.
:- Şu halinize bakın! Kim bu işin sorumlusu?
Bahar ve Min Ho birbirlerini işaret ettiler.
Bahar ve Min Ho:- O!
:- İkinizde doğru müdüre hanımın odasına.
Bahar, kızlara el sallayarak çıktı sınıftan Min Ho ile.
Koridorda yürüyorlardı.
Bahar:- İlk başta doğru dursaydın, müdürün odasına gitmeyecektik.
Min Ho:- Kendini hiç suçlama tamam mı? Her şeyi başlatan sensin bi kere.
Bahar:- Kim miş kim miş?
Min Ho:- Seeen!
Bahar:- Geçimsiz olan benim demiyorsun da. Karlar kraliçesi ne olacak!
Min Ho:- Sen onu bana mı dedin?
Bahar:- Yok babana.
Kavga ede ede Bayan So Dam'ın odasına kadar gelmişlerdi.
Min Ho:- Bak şimdi seni...
Bahar:- He he söylesene, beni?
Bayan So Dam kapıyı açtı o an.
Bayan So Dam:- Ne oluyor burada? Sesiniz okulda yankılanıyor. Dedi ve birden Bahar ve Min Ho'yu öylece gördü. Kah kahkaha atmaya başladı.
Bayan So Dam:- Ayy çocuklar ne bu haliniz? Geçin içeri geçin.
Min Ho ve Bahar birbirine ters ters bakarak girdiler içeri. Bayan So Dam gülerek geçip oturdu masasına.
Bayan So Dam:- Havuza filan mı düştünüz ne oldu böyle?
Bahar:- Bu bana suikast düzenlemek suretiyle iki kova suyu tepemden aşağı boşalttırdı.
Min Ho:- O da benimle inatlaşmasaymış.
Bahar:- Ama ilk sen başlattın. Ben sana bir şey mi yaptım?
Min Ho:- Seni sevmiyorum o kadar.
Bahar:- Ben sana bayılıyorum sanki.
Bayan So Dam:- Durum anlaşıldı. İkinizde gidip üzerinizi değiştirin soyunma odalarına. Yedek kıyafetlerden versinler size. Hastalanacaksınız. Bu konuyu siz kuruyken konuşalım. Haydi bakalım.
Bahar ve Min Ho arkalı önlü çıktılar odadan. Birbirlerine ters ters bakıyorlar, koridorun bir ucunda Bahar bir ucunda Min Ho spor salonunun soyunma odasına gidiyorlardı.
Min Ho:- Gıcık şey. Bana bir şey yapmamışmış. Dedi mırıldanarak.
Bahar:- Karlar kraliçesi işte. Buz, kardan adam. Aııhhh. Keşke iki daha vursaydım. Dedi o da aynı şekilde.
Kızlar ve erkekler ise sınıfta onları merak etmekle meşguldüler.
Changbin:- Bu sefer ne ceza alacak acaba Min Ho? Diye fısıldadı.
Hyunjin:- Kaç kere uğraşma şu kızla dedik dinlemiyor ki.
Bang Chan:- Kızlar bize çok kızmışlar mıdır acaba? Dedi Anka'ya bakarak.
Anka bakışını görmüştü. Saçını savurarak geri döndü önüne.
Bang Chan:- Kızmışlar.
Anka:- Bir de bakıyor. İnsan bi tutar arkadaşını. Yapma der.
Hazel:- Hiç! Bunların da o çocuktan farkları yok.
Lena:- Ben de iyi çocuklar diyordum. Özellikle de Han.
Ekin:- Biz Bahar'a boşuna kızıyoruz. Erkek milleti işte.
Alya:- Kızlar ne oluyor? Hepinizin içine Bahar kaçtı galiba.
Bahar ve Min Ho ise kıyafetlerini değiştirmeye gitmişlerdi. Min Ho üzerini giyinmiş çıkıyordu ki birden bir çığlık duydu.
Bahar:- Aaaaaaa!
Min Ho koşarak Bahar'ın yanına geldi ve kapıya vurdu.
Min Ho:- Bahar, Bahar iyi misin? Bahar ses ver.
Bahar:- Gelme!
Min Ho:- Neden bağırdın öyle, bir şey mi oldu? Aç kapıyı.
Bahar:- Açamam!
Min Ho:- Aç bak şimdi kıracağım kapıyı.
Bahar:- Açamam. Çünkü...
Min Ho bir cevap bekliyordu.
Bahar:- Bu etek çok kısa. Bununla herkesin içine nasıl çıkarım ben?
Min Ho:- Etek mi? Ne diyorsun sen? Bunun için mi yıktın ortalığı?
Bahar:- Herhalde yani. Ben kendi eteğimi istiyorum bana ne.
Min Ho:- Dışarı çıksana bütün gün orada mı kalacaksın?
Bahar:- Evet! Hep senin yüzünden. Ne biçim bir şey bu ya. Dedi eteğini çekiştirerek.
Min Ho:- İyi kal o zaman orada. Dedi ve ilerledi. Sonra durdu. İçi rahat etmemişti. Geri döndü.
Min Ho:- Bu okulda ki bütün kızların eteği o boyda. Bir sey olmaz çık haydi.
Bahar:- Çıkmam.
Min Ho:- Ne olsun istiyorsun?
Bahar:- Böyle çıkayım da herkes görsün böyle değil mi? İlk başta da sen. Pis sapık.
Min Ho:- Senin bacaklarına meraklı değilim. Ayrıca sapıkta değilim. Bu okulda bir sürü kız var kendisi ile ilgilenmemi isteyen bir kere. Ama ben hiç birinin bacaklarına bakmadım.
Bahar:- Ayy egoya bak. Bana ne sana hayran kızlardan. Ben kendi derdime düştüm şu an. Dedi ağlamaklı.
Min Ho:- Tamam çık arkama saklan. Sınıfa öyle götüreyim seni.
Bahar:- Yalancı. Yarı yolda bir hinlik yaparsın sen.
Min Ho:- Söz yapmayacağım haydi çık. Bak tenefüse denk gelirsen herkes görür oranı buranı.
Bahar:- Tamam arkanı dön. Dedi çaresizce. Bakma sakın!
Min Ho arkasına döndü:- Bakmıyorum haydi.
Bahar eteğini çekiştire çekiştire çıktı. Min Ho'nun arkasına geçti.
Min Ho:- Hazırsan artık sınıfa gidebilir miyiz?
Bahar:- Tamam. Yürü.
Arkalı önlü yürüyorlardı. Min Ho güldü ve başını diğer tarafa çevirdi.
Sınıfın olduğu koridora gelmişlerdi. Birden karşıdan iki öğrenci belirdi. Bahar, siniverdi Min Ho'nun arkasına.
Min Ho:- Çekileyim mi? Dedi tehdit edercesine.
Bahar:- Sakın, bak söz verdin.
Min Ho:- Şaka yaptım. Merak etme. Sözümü tutarım ben.
Bahar:- İllaki insanı süründüreceksin.
Min Ho:- Seni süründürmek bir zevk meselesi.
Bahar:- Hah haa!
Sınıfa gelmişlerdi nihayet. Min Ho kapıya vurdu.
:- Gel!
Arkalı önlü girdiler yine sınıfa. Kızların gözü Bahar'ı arıyordu. Birden Min Ho'nun arkasında gördüler onu. Herkes şaşkın bakışlarla onlara bakıyorlardı. Öğretmen bile.
Bahar:- İyi dersler hocam. Saygılar! Dedi Min Ho'nun arkasına sinmiş bir halde.
Changbin:- Ne garip bir hal oldu bunlar iyice?
Seungmin:- Niye saklanmış Bahar Min Ho'nun arkasına?
Min Ho, sırasına kadar eşlik etti Bahar'a. Sonra Bahar geçip oturdu yerine eteğini çekiştire çekiştire.
Min Ho:- Tamam mı?
Bahar:- Tamam.
Min Ho'da yerine geçti.
Ekin:- Bahar?
Bahar:- Şu halime bakın.
Ekin:- Min Ho'ya yapışmış halde gelişini hepimiz gördük canım.
Bahar:- Onu mu dedik? Eteğim. Dedi gözleriyle işaret ederek.
Hazel:- Hihh sen ve kısa etek.
Mira:- Kıymet kopacak galiba.
Bahar:- Yedek kıyafetlerden verdiler. Yedeğe bak ya! Bunlarda böyle çıktı. Dedi mızmızlanarak.
Bir kaç kitap aldı ve bacağının kenarlarına kapattı.
Min Ho, ona bakıyordu.
Felix:- Ne yapıyor öyle?
Min Ho:- Kısa etek giyemiyormuş. Erkekler kendisine bakmasın diye arkama saklandı.
Han:- Müslümanlar bu konuda çok hassaslar.
Birden Bahar'ın yan tarafındaki kitap düştü. Alelacele kitabı aldı ve bacağını kapattı. Min Ho görmüştü onu. Sınıfta onun bu hareketlerine bakan diğerleri vardı.
Min Ho, ayaklandı birden ve askıda ki ceketini alıp Bahar'ın yanına geldi. Öğretmeninin arkası dönüktü. Ders anlatıyordu tahtada. Kitapları aldı kucağından ve Bahar'ın bir şey demesine kalmadan, ceketini dizlerine örttü. Bahar, kendisine bakıyordu şaşkınlıkla. Kızlarda.
Bahar:- Ama!
Min Ho, arkasına döndü ve sırasına geçip oturdu.
Sınıftaki diğer kızlar kıskançlık krizine grip grip çıkıyorlardı. Özellikle de Yu Na. Elindeki kalemi kırarcasına sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş Çocuklar
FanfictionStray Kids ile bir lise hikayesidir İçinde,komedi,aşk ve arkadaşlık bulacaksınız. Bahar Çiçekleri hikayemi okudunuz mu? İşte bu hikaye Bahar Çiçekleri'nin 2021 versiyonudur. Bu hikaye okuyucularıma teşekkür etmek amacıyla yazılmıştır.