18. Bölüm-Changbin ve Bahar

61 7 0
                                    

  Mutluluk güzel şey. Sevmek, sevilmek çok güzel. Hele ki birini kalbinde taşımak, onu özlemek, yanında istemek güzel şey. Masumca, tertemiz sevmek. Onunla bir ömür hayal etmek çok ama çok daha güzel. Evet aşk güzel bir duygu. Bunu anladığında ise göklerde süzülür sanki kalbin. Yüzün bunu sana ıspatlarcasına gülümser.

  Bu gece Bang Chan gülümsüyordu. Mutluydu. Anka hakkında artık daha da net hissediyordu kendisini. Daha da aşık.

  Minho yanına geldi. Elinde ki havluyu yatağının üzerine koydu.


  Minho:- Ne bu halin söyle bakalım?

  Bang Chan:- Mutluyum.

  Han geldi sonra ve diğerleri arkasından.

  Han:- Sebebi Anka mı?

  Bang Chan:- Çocuklar, ben Anka 'yı çok seviyorum!

  Hyunjin:- E biz bunu zaten biliyoruz ki.

  Bang Chan:- Siz bunu nasıl biliyorsunuz acaba?

  Hyunjin:- İnsan arkadaşını tanımaz mı?

  Felix:- Peşinden koşmandan belliydi.

  Bang Chan:- Bu gün bana teşekkür etti. İyi ki oradaydın dedi. Ahhhhyytt. Dedi ayağa zıplayarak.

  Diğerleri ona bakıyorlardı şaşkınlıkla.

  Bang Chan:- Aşk çok güzel şey. Onu hiçbir zaman bırakmayacağım.

  Felix:- Peki, ona duygularından bahsettin mi?

  Bang Chan:- Onun zamanı da gelecek. Ondan asla vaz geçmeyeceğim. Asla.

  Seungmin:- Sevmek güzel şey gerçekten.

  Felix:- Sevdiğine kavuştunya böyle dersin tabii. Dahyun'u az sevmedin uzaktan uzaktan.

  Seungmin:- Keşke hâla uzakta olarak kalsaymış.

  Changbin:- O ne demek öyle?

  Seungmin:- Ben, ben Dahyun'u sevmiyorum.

  Diğerleri:- Ne?

  Minho:- İyi de ona aşık aşık bakan sen değil miydin?

  Seungmin:- İçimdeki şey aşk değilmiş. Aptal olduğum için ona aşık olduğumu sandım. Onu tanıdıktan sonra anladım. Onunla aramızda mesafeler var sanki. Ayrı dünyaların insanları gibiyiz.

  Hyunjin:- Eee ne olacak şimdi?

  Seungmin:- Bilmiyorum. Ne garip değil mi? Bu zamana kadar onu bekleyeyim, o benimle olunca ondan soğuyayım.

  Bang Chan:- Belki de beklemenin sebebi kendi duygularından emin olamamandı.

  Seungmin:- Öyleydi. Ben acele etmeseydim şimdi her şey böyle sarpa sarmayacaktı.

  Changbin:- Bunun çözümü sadece sende.

Evet bunun çözümü sadece Seungmin 'de idi ama nasıl çözmesi gerektiğini hiç bir şekilde bilmiyordu.

  Kızlarda da durum aynıydı. Anka'nın ağzı kulaklarına doğru gidiyordu bu gün. Mutluydu. Aşk mutluluğu vardı üzerinde.

  Bahar:- Pek bi mutlusunuz hanımefendi hayırdır?

  Lena:- Hakikaten bu ne sevinç?

  Anka:- Bilmem. Sadece mutluyum işte.

  Hazel:- Bunun Bang Chan ile ilgisi var mı?

Başıboş ÇocuklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin