Capitolul 8

29 2 0
                                    

Era ziua in care se termina scoala si incepea vacanta.In sfarsit!

Nu aveam niciun plan pentru ziua de azi. M-am indreptat spre casa,iar in drum a aparut in calea mea Anna si cu prietenele ei... Anna era cel mai mare inamic al meu... Nu o suportam si nici ea pe mine. Cand am trecut pe langa ea prietenele ei m-au prins de haina si m-au tras inapoi.

Anna se uita la mine cu superioritate iar palma ma manca, insa m-am stapanit.

-Ce vrei? m-am rastit la Anna, arajandu-mi haina sifonata de catre "catelusele" Annei.

Aceasta s-a uitat la mine surprinsa.

-Comentezi, deasteapto? Ha...,nu credeam ca scoti vreun cuvant pe gurita aceea tacuta.

Am crasnit din dinti si as fi vrut s-o lovesc insa mi-a venit o idee mult mai buna.

-Anna, ia-ti prietenele si plecati din tara! am spus pe un ton hotarat si clar.

Aceasta avea fata impietrita.

-Cand? intreba ea serioasa.

Am zambit.

-Acum, ii zic eu precum un sergent ii da ordine unui soldat.

Aceasta da din cap in semn ca a inteles si s-a indreptat spre prietenele sale.

-Haideti, fetelor! le spune Anna acestora.

Ele doar o priveau mirate.

-Dar,scumpo, nimeni nu iti da ordine tie! zice una.

-Ba da. Sara a spus sa plecam acum din tara, deci vom pleca! zice aceasta.

Ele s-au uitat una la alta.

-Noi nu plecam cu tine,Anna!

Anna ridica din umeri ca si cum s-ar astepta la asa ceva si a plecat spre partea opusa a drumului unde se aflau grupul de fete.

Deci functioneaza...Pot da orice ordine..

***

-Sunt acasa!!! am tipat cand am intrat pe usa casei.

Nimic.Niciun sunet.

Am urcat scarile spre camera lui Grace si am incremenit cand am vazut-o cu cine se saruta.

-Paul?!?! 

***

-Sara, iti pot explica,numai asculta!  spune Grace incercand sa ma calmeze.

Pur si simplu nu imi venea sa cred ca era tocmai cu el. Adica nici macar nu mi-a spus ca il cunoaste si il aduce in casa! Si mai rau! Il saruta!

-Nu e nevoie! Am inteles destul! ii spun eu incercand sa ies din camera sa,dar ma opreste un brat puternic.

Am inchis ochii si am numarat pana la 5 ca sa nu ma trezesc ca il lovesc.

M-am intors spre Paul si mi-am retras mana cu putere.

-Daca Grace vrea sa iti explice, ascult-o! imi spune Paul pe un ton poruncitor.

M-am apropiat de el si i-am spus printre dinti:

-Tu du-te naibii de-aici! 

Acesta a facut ochii mari si a iesit imediat din camera.

Am vazut-o pe Grace cum era mirata de gestul meu.

-Te ascult! ii zis eu acesteia,incrucisandu-mi bratele.

Aceasta a oftat adanc.

-L-am cunoscut la scoala. Mi-a zis brusc ca stie despre puterile noastre si ca vrea sa ma invete cum sa  ma folosesc de ea. Am fost de acord si i-am spus sa vina la mine. M-a invatat cateva lucruri, precum evitarea soaptelor.

-Soapte? Ce soapte? am intrebat eu incruntata.

-Ti-am spus ca pot vedea oameni si.. si nu doar oameni, ci si fiinte ciudate.Pot sa aud ce imi spun, si imi spun sa fac multe lucruri, imi spun lucruri ingrozitoare. E foarte greu sa ii eviti.Nici acum nu sunt destul de priceputa la asta.

I-am pus o mana peste umarul sau si i-am spus zambind trist:

-Grace, sunt aici pentru tine.Ti-am spus ca nu trebuie sa tii in tine ce e greu, dar tot nu pot sa cred ca tu esti genul acela care se saruta cu primul baiat care iti calca in casa...

Aceasta a dat din cap rapid in semn de nu.

-Nu am terminat. Dupa ce m-a invatat si m-a sfatuit cum sa evit vocile,lucrurile au luat o intorsatura.I-am multumit si l-am intrebat cat ma costa. Acesta a spus ca vrea doar un sarut.

-Si a rezultat inceputul unei partide de amor! am spus eu ridicand mainile in semn de concluzie.

-Nu, Sara! Nu ma duceam asa de departe! a spus Grace aproape tipand.Si, te rog,nu mai comenta de fiecare data cand spun ceva!

Am tacut si am zambit.

-Bine.

Bineinteles ca nu era bine! Dar daca mai ziceam ceva inrautateam lucrurile si nu voiam asta.

M-am ridicat de pe pat si am dat sa ies afara din camera.

-Unde te duci? m-a intrebat Grace.

M-am intors cu un ranjet pe fata.

-Sa ma intalnesc cu Sebastian, am zis cu amabilitate.

Aceasta doar a deschis gura de uimire.

-Te intalnesti cu Sebastian?!?! ma intreaba ea.

-Pai, practic nu e o intalnire.In plus, nu esti singura caruia i se dau sfaturi despre utilizarea puterilor, i-am spus facandu-i cu ochiul si iesind din camera.

Let's burn the world togetherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum