M-am trezit din cauza unui zgomot.
Am coborît scările și am văzut-o pe Grace cu un robot de bucătărie.
-Nu,Christian.. Sucul de lămâie nu trebuie amestecat cu cel de mere.
M-am încruntat.Am intrat în bucătărie.Cu cine vorbea Grace?
Când m-a văzut s-a oprit,privindu-mă speriată.
-Cu cine vorbeai,Grace? E vreun băiat ascuns prin bucătărie? zic eu căutând prin dulapurile din bucătărie pline doar cu ustensile și farfurii.
M-am întors către ea și am văzut cum șușotea ceva.
Ridic din sprânceană și îmi încrucișez brațele.
-Sarah.. ți-am zis de puterea mea.Se amplifică pe zi ce trece.Acum o săptămână vedeam
entități,iar acum pot vorbi cu ele,pot și să le ating cu voia mea!Pot să îmi stăpânesc puterea!Și totul mulțumită lui Paul,Sarah! Paul pe care l-ai dat afară și l-ai crezut periculos!
Mă uitam cu gura căscată la ea.Din tot ce mi-a zis,doar un lucru mă interesa.
-Vrei să zici că... uhm..e cineva în casă,în bucătărie?
Grace confirmă din cap și spune amuzată:
-Chiar lângă tine.
Sar ca arsă și mă uit imprejur.
Grace râde de reacția mea.
-E ok,Sarah... e băiat cuminte.
Mă uit la ea sarcastică.
-Nu e amuzant...De cât timp e aici?
-Hm..dacă nu mă înșel.. timp de o săptămână.
Mă uit surprinsă la ea.Nu doar eu am de povestit multe,se pare.
-Și.. s-a înfiripat ceva între voi doi? întreb eu siropos.
Aceasta nu îmi răspunde,ci se uită atent peste umărul meu.Ok..mă voi obișnui destul de greu cu această 'convorbire' a lor.
-Christian spune că îi place de altă fată.Noi doi ne ajutăm reciproc și suntem doar prieteni,îmi spune Grace mecanic,precum un robot.***
M-am hotărât să nu ies prea departe din casă,deși spusele lui David au fost destul de clare.Trebuia să mă comport cum obișnuiam,dar simțeam că nu pot..
-Sarah...zice Grace intrând în cameră, au trecut 3 zile și nu ai ieșit din casă... Nu vrei să mergem în parc cu băieții?
Am dat din cap că nu.
Grace se așază pe pat și,revoltată,spune:
-Sarah,haide,ești culmea...Trebuie să ieși,să iei puțin aer..Ce trebuie să fac ca să te pot convinge?
Mă uit intens la ea.Încercam să îi transmit prin telepatie că vreau un tort de înghețată.
-La naiba!Nu merge! zic exasperată.Fie!Merg.
Grace rânjește diabolic și merge către dulapul meu.Aruncă niște haine pe pat și mă uit nedumerită la ea.
-Grace,nu e o întâlnire,nu?
-Bineînțeles că nu..doar..mergem în oraș.
Dintr-odată,Grace chicotește.
-Bineînțeles că nu!Sarah are gusturi rafinate.
Simțeam că eram cu gura căscată de uimire.Înghit nodul din gât și spun:
-Sper că acest golan va fi afară atunci când mă schimb,fac baie și dorm!
Grace râde zgomotos.
-A spus că nu promite.
Oftez și mă ridic să mă schimb.
-Tu doar sună-i pe băieți.
CITEȘTI
Let's burn the world together
Teen FictionIn aceasta poveste e vorba despre doua fete, aparent normale, insa datorita curiozitatilor afla lucruri pe care putine grupuri de oameni le stiu.Acestea sunt secrete.. iar odata cu aflarea secretelor... aceste doua adolescente isi dau seama ca de-ac...