Capitolul 16

21 2 2
                                    

Am deschis ochii și am văzut scaunul lui David gol. M-am ridicat repede și m-am dus către toaleta avionului.Nu era nimeni.Am încuiat ușa.Trebuia să o sun pe Grace sau pe Sebastian..sau pe Paul...
Am cotrobăit prin toate buzunarele mele.
Nu îmi spune că l-am pierdut..Nu..nu se poate..
Am dat drumul la jetul de apă și mi-am răcorit fața.
Nu are cum să îmi fi pierdut telefonul...buzunarele-mi sunt adânci.
Imediat,s-a auzit niște bătăi în ușă.
-Sara,deschide ușa!
Era David.
Când a văzut că nu dau niciun semn,bătăile au început să își schimbe ritmul.David bătea cu putere,aproape dărâmând ușa toaletei.
Am înghițit în sec și m-am dat câțiva pași în spate.
Începea să îmi fie frică de el..Bătăile au încetat.Nu mai era niciun zgomot.Aproape că mă asurzea acea tăcere.Oare a plecat?
M-am îndreptat,cu mâna spre clanță.
Ușa s-a dărâmat brusc.Am sărit ca arsă când am l-am văzut.
Era furios,nervos și plin de ură.

A venit spre mine și m-a prins cu o mână de gât.
M-a lipit de peretele rece și m-a privit rânjind.
-Tu.. nu ești normal, îi spun printre dinți,simțind un val de ură pentru el.
Strânsoarea a devenit mai strânsă,făcându-mă să rămân fără aer.
L-am prins de brațul puternic.Încercam să îl opresc sau măcar să îi dau semn că nu mai am mult...
Mâna lui a dat brusc drumul gâtului meu.Am simțit cum picioarele-mi sunt moleșite.
Un braț puternic mi-a prins talia și am simțit cum sunt ridicată.
Am deschis încet ochii și l-am privit în ochi.Nu înțelegeam ce se petrece.
L-am văzut cum oftează și îmi ia câteva fire de păr de pe față.
Îmi ia ceafa în mână și îmi ghidează capul către al său.Buzele-mi sunt atinse de ale sale.Nu era un sărut,era doar o atingere suavă.O atingere ce o știam încă din copilărie..
  

Bună lume,scuze că nu 'am intervenit' la capitolele precedente.. Am revenit cu un nou capitol.Mda, știu că nu prea e reușit,defapt toată cartea e plictisitoare :))) În fine... sper să vă placă acest capitol! ♥♥♥

Let's burn the world togetherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum