Capitolul 15

19 1 0
                                    

După ce plecase mi-am dat seama că sunt în biroul său.Singură...
Nu am stat prea mult pe gânduri și m-am dus către biroul său.
Am răscolit pe-acolo și mi-am zărit lănțișorul.
L-am luat cu grabă și am vrut să îl pun la gât,dar mi-am dat seama că va fi prea vizibil pentru toți. Mi-era teamă că îl vor vedea și că mi-l vor lua.Așa că l-am legat de picior. Nu era o idee prea bună,dar nici de mână nu îl puteam lega,căci lănțișorul putea fi astupat de blugi.
Am mai cotrobăit prin dosarele sale și am simțit cum pielea mi se face de găină.
Aflasem că el conduce defapt lumea din umbră.
Din pură curiozitate am mai cotrobăit prin sertare.
Aflasem că el a omorât o mulțime de oameni din mafie care se băgau în planurile sale sau îi stăteau în cale.
Am dat,mai târziu, de un document cu toate informațiile despre mine.Am observat că era scris chiar și despre foștii mei iubiți.
Am încremenit când am văzut că în dreptul celor doi foști prieteni scria 'morți'.Am dus mâna la gură.De ce era în stare să facă bărbatul ăsta?!
Mi-am șters lacrimile și am băgat toate foile în sertar.Urma să plec.Urma să scap din locul ăsta!

Am deschis ușa încet.Nu îmi vine să cred că nu a încuiat-o.Am pășit sfioasă pe holul slab luminat și am fugit spre partea opusă de unde m-au adus cele două gorile.

Aud în urma mea niste pași ce aleargă spre mine și strigă să mă opresc.
Mă opresc și rânjesc.
-Opriți-va voi!
Aceștia ascultă.
Răsuflu ușurată când puterea mea își face efectul.
-Mai vine cineva după mine? îi întreb.
Aceștia nu răspund.
-Spuneți-mi,gunoaielor! strig către ei.
Imediat confirmă.

-Care...care este cea mai scurtă cale de ieșire? îi intreb
Cei 5 bărbați înghit în sec și răspund la unison.
-Mergi drept înainte.
-Bun.. și după ce ies,pe unde o iau ca să mă întorc în Las Vegas?
-Iei aeroportul.E la 4 km de aici.
Înghit în sec.
Plec spre partea în care pot ieși în sfârșit de aici.
Deschid ușile mari si văd ce am vrut sa văd.Lumina soarelui la apus.
Am luat-o la fugă spre aeroport.

După aproximativ de 20 de minute de alergat,m-am oprit si mi-am așezat mâinile  pe genunchi.Răsuflam ușurată la vederea mai multor avioane si masini.Pentru prima data ma bucuram ca vad lume circulând agitată.
Am zărit avionul spre Las Vegas și m-am îndreptat spre el.
Cineva m-a oprit,trăgându-mă înapoi.
-Unde crezi că te duci?
Mi-am întors capul și l-am văzut.O groază puse stăpânire pe mine.
Am încercat să scap din strânsoarea lui dar nu   am reușit.Era prea puternic.
În tot acest timp mă privea nervos.Maxilarele sale se puteau  vedea că sunt încordate de furie.
Am înghițit nodul din gât.
-David... dă-mi drumul.. îi spun.Vocea mi-era tremurândă,nu își putea face efectul puterea mea.
Am închis ochii și m-am concentrat.Trebuia să fiu hotărâtă.
Am deschis ochii și l-am privit țintă.
-David,îți ordon să îmi dai drumul!
Încet,cu o mișcare ce regreta făcută,mi-a dat drumul.Expresia feței sale trăda uimirea. Avea ochii mari deschiși.Și-a deschis încet buzele,vrând să zică ceva,dar am fugit.Am urcat scările avionului în grabă,uitându-mă în spate să văd dacă mă urmărește David.
Imediat m-am ciocnit de un corp masiv.
-Domnișoară,biletul de avion,vă rog!
Era un om mare si negru,care se uita urât la mine.
Mă încrunt pentru că îmi dau seama că nu am bilet.
Simt imediat o mână așezându-se blând pe umărul meu.
-Ea e cu mine,Gerarld.
Expresia gorilei din fața mea se schimbă radical.Din fața impenetrabilă s-a transformat intr-una de spaimă.
Am întors capul și am vrut să fug,dar m-a prins de ambele mâini,ducându-mi-le la spate. Am scâncit de durere.
S-a apropiat de mine și mi-a șoptit:
-Te-am pierdut o dată.Nu mai îndrăznesc să te pierd a doua oară.
M-a împins până ce  am ajuns in dreptul ultimilor două scaune.M-a îmbrâncit,astfel încât să mă așez pe scaun.S-a așezat lângă mine și mi-a zâmbit.Mi-a mângâiat ușor fața și s-a apropiat de mine.Voiam să mă îndepărtez de el,dar...nu.. nu reușeam.Voiam să... să îl sărut.
Fețele noastre erau lipite,iar buzele simțeau respirația lui sacadată.
Mă simțeam atrasă de el,de parcă eram sortiți unul pentru altul.Mi-a prins capul cu palmele sale.
În secunda următoare buzele noastre se jucau.Ale sale erau fierbinți și pline de dorință.
M-a lipit de geamul avionului și continua să mă sărute.Cădeam în cel mai întunecat coșmar al meu și simțeam că nu mă voi mai putea trezi din el....

Let's burn the world togetherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum