-Esti sigur ca te descuri singur? il intreb eu pe Sebastian dupa ce l-am condus acasa.
Inca schiopata din cauza ranii provocate de cutit.
Ma uit ciudat la el care tot incearca sa para in regula.
-Sunt bine,Sara! Nu te mai ingrijora! mi-a spus zambind.Ti-am spus ca pandantivul imi va vindeca rana.
Dau din umeri si ma intorc spre drumul de unde am venit insa ma prinde de mana, oprindu-ma.
Imi intorc capul.
-Da?
Sebastian ma priveste tulburat.Inca ma tinea de mana.
-..Multumesc, pentru ca.. pentru ca m-ai condus acasa, imi zice cu privirea cand in jos,cand la mine.
Nu vreau sa fiu rea, dar imi venea sa pufnesc in ras.De ce? Pentru ca niciun baiat nu mi-a multumit si nu ma asteptam nici in ruptul capului ca un tip ca el sa faca asta.
Dar am dat din umeri si i-am zambit politicos.
-Pentru ce sunt prietenii?
Nu imi venea a crede ca am spus asta... *imaginar face palm*
Acesta a ridicat privirea uimit spre mine si a zambit cu un colt.S-a apropiat de mine si m-a sarutat pe obraz.
-O zi buna! mi-a spus el.
Am dat din cap si i-am urat si eu tot o zi buna.
***
M-am dus intr-o cafenea unde am stat putin la wi-fi pentru a-i trimite lui Grace un mesaj ca mai hoinaresc prin oras.
Dupa ce mi-a raspuns cu un "OK" am iesit din cafenea si am constatat ca s-a intunecat destul de binisor.
Am oftat.
Desi iubesc intunericul, nu prea iubesc plimbarile pe intuneric, mai ales de una singura.
Noroc cu stalpii de iluminat si cu panourile publicitare de pe cladirile inalte...
Mi-am verificat telefonul si am aflat ca e ora 8:40.Am cascat ochii, dar i-am inchis cand m-am ciocnit de un corp masiv.
M-am uitat si am zarit vreo 3 barbati imbracati in negru care imi zambeau perves.
Mi-am inghitit nodul din gat.
Hai Sara... Folosesteti puterea!
Mi-am deschis buzele dar nu a iesit nici un cuvant.
SHIT!!
Am inceput sa alerg spre partea opusa a drumului si aud pasi alergand dupa mine.
DOUBLE SHIT!
In seara asta, si nu inteleg de ce, nu era lume pe strada.
Am luat-o pe un colt si am sarit un gardulet de sarma si m-am ascuns dupa cladire.
Rasuflam puternic si trebuia sa mi-o linistesc.
Am cautat in agenda niste numere pe care sa le contactez.
Grace era eliminata.Nu voiam sa o pun in cine stie ce pericol doar pentru ca sunt si eu in el.
Sebastian nu... El era ranit.. sau nici macar nu stiam daca s-a vindecat.
Mai aveam un numar in lista... dar nu aveam curaj sa-l sun.
Am oftat si am apasat pe chemare.
-Alo? s-a auzit o voce la celalalt fir.
-Paul? Buna... uhm... Am nevoie de ajutorul tau..
CITEȘTI
Let's burn the world together
Teen FictionIn aceasta poveste e vorba despre doua fete, aparent normale, insa datorita curiozitatilor afla lucruri pe care putine grupuri de oameni le stiu.Acestea sunt secrete.. iar odata cu aflarea secretelor... aceste doua adolescente isi dau seama ca de-ac...