Capitolul 1

128 4 0
                                    

   -Sara!!! ma striga o voce enervanta. Era Grace, prietena mea de o viata. Vino acum jos!

    Ugh... M-am sculat din pat toata ciufulita si am coborat scarile. Jos am vazut-o pe Grace uitandu-se la TV si mancand linistita o felie de paine cu gem de capsuni.

-Ce s-a intamplat? zic eu nelamurita,venindu-mi sa casc. Era 7:40 sambata... nu puteam sa ma bucur de week-end?!

Grace isi intoarce capul spre mine si imi zambeste

-Buna dimineata, arati ca dracu. Si imi face cu ochiul.

Ce?! Pai normal ca arat ca naiba daca tocmai m-am sculat... Ugh!! Ma duc in baie sa ma spal si sa ma pregatesc de o alergare de dimineata.

Mi-am pregatit un trening scurt si mi-am legat parul lung si saten intr-o frumoasa coada de cal.Nu voiam sa imi tai parul, mai ales ca imi creste foarte rar si,asa, ca punct bonus, baietilor le plac fetelor cu parul lung... 

M-am dus la bucatarie sa mananc ceva.Noroc de Grace ca ea pregateste mereu micul dejun.

Am iesit afara si am inspirat adanc. Urma sa fie o dimineata frumoasa. Am inceput o alergare usoara prin parc. Soarele nu batea puternic, dar era cam ascutit... 

Am vazut un baiat inaintea mea ce alerga si el.L-am examinat din cap in picioare si am conchis ca e bine facut. Mi-am grabit alergatul ca sa-l intrec. Imediat ce l-am ajuns mi-am intors capul spre el  si i-am zambit, apoi mi-am vazut de alergat.

Dupa 20 de minute obosisem si am vrut sa ma odihnesc pe o banca. Am gasit o banca la umbra. Perfect! Mi-am verificat telefonul. Era 8:20 Pf... ma plictisisem si asa ca m-am ridicat sa merg spre casa. 

Spre drum am vazut ca s-a deschis un magazin nou-nout. Am decis sa intru in el si sa vad ce-i pe-acolo.

Magazinul era cam slab luminat, dar ochii mi s-au acomodat rapid cu intunericul din incapere. Din cate am putut vedea, rafturile erau pline cu diferite chestii.. hm... 

-Te pot ajuta cu ceva, domnisoara? m-a intrebat o voce.

M-am intors si am zarit o femeie de vreo 30 de ani si brunetica care imi zambea amabil.I-am zambit si eu.

-Aveti cumva,nu stiu, niste lantisoare? Vine ziua prietenei mele cele mai bune si m-am gandit sa i-au ceva pentru amandoua, zic eu politicos.

Femeia m-a examinat, probabil sa vada daca mint sau nu.Ma simteam ciudat, sincera sa fiu, dar am tacut.

-Cred ca am ceva pentru voi doua.Femeia s-a uitat pe un raft unde erau multe lantisoare, bratari si cercei.A luat doua lantisoare din argint, presupun.Mi le-a inmanat. Erau destul de usoare. Erau rotunde si in centru aveau doua diamante mici, unul era rosu iar celalalt era albastru. Cumva, ma atrageau sclipirea lor.

-Cat costa? intreb eu entuziasmata.

-Oh, e la reducere,  e 10 dolari, imi zice femeia.

Nu am stat mult pe ganduri si am cumparat pandativele.

M-am intors acasa si noroc ca nu am prins-o pe Grace prin preajma.Nu voiam sa stric surpriza.

M-am dus in camera mea si am pus punguta cu cele doua lantisoare intr-un sertar. Am coborat scarile si m-am pregatit de un dus. 

Restul zilei l-am petrecut citind, uitandu-ma la niste filme super siropoase si pe la 7 PM m-am gandit sa ma plimb cu Grace prin parc. 

-Deci vrei? o intreb eu deschizand frigiderul si luand o sticla de suc natural.

-Da, sigur.Nu am mai iesit de mult timp, mi-a zis zambind.

Grace era super amabila, cu ochii ei albastrii ce te pierdeai in ei, nu puteai sa ii refuzi cererile. Intotdeauna si-a pastrat parul mediu, nici lung,nici scurt si o invidiam pentru volumul parului sau blond. Dar pe langa asta, ea a fost intotdeauna vaca mea. Oh, da.. asa ne alintam noi.

-Puneti ceva subtirel pe tine, nu o sa fie frig daca se intuneca, zic eu luandu-i din mana o prajitura.

-Hei! Da-mi-o inapoi! zice ea incruntandu-se 

-Dar tu te ingrasi, vaco! zic eu cu gura plina.

-Bine, mai am in camera mea o duzina, zice ea scotandu-mi limba.

Am ras amandoua de propria-i gafa de a marturisi unde ascunde celelalte prajituri.

***

Mai tarziu am iesit din casa dupa ce s-a intunecat si, ca de obicei, am inspirat aerul californian.

Am mers prin parc, care era cam gol.Nu prea erau oameni sau copii care sa se joace. Si totusi, mai frumos e seara...

Am vorbit si barfit tot drumul. Radeam amandoua ca nebunele pana cand un fosnet ne intrerupse.

Ma ridic de pe banca si observ cum un tufis se agita. Nu m-am dus langa el, ci am asteptat. 

-Esti bine,Sarah? am auzit-o pe Grace intrebandu-ma ingrijorator.

M-am intors spre ea.

-Stai.... ti-e frica de ce e dupa tufis?! am intrebat eu ranjind. Ha! si eu care credeam ca eu sunt cea fricoasa! zic eu incepand sa rad.

Grace se uita serios la mine.

-Nu mi-e teama de ce se afla dupa tufis, ci mi-e teama ca e posibil sa ai halucinatii, zise ea vorbin serios.

Zambetul mi se sterse.

-Stai, ce?! am intrebat eu nedumerita. Tu.. nu ai vazut ca se misca ceva acolo?

Grace a oftat.

-Probabil e vantul, Sara... Hai inapoi acasa, mi-e frig doar in tricou.

Si atunci iar tufisul se misca.

Puteam zari o umbra intinzandu-se din ce in ce mai mult spre noi.

Nu.Asta nu era in niciun caz vantul.

Si se misca asa de repede spre noi....

Let's burn the world togetherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum