Dünya 1
Smut
Robert'ın sırtı yatağı bulurken Steve dudaklarını adamın esmer boynuna bastırıp art ardına öpücükler bırakıyordu.Robert ise ellerini Steve'in saçlarına sokmuş yavaş yavaş çekiyordu.
"Bunun için pişman olmayız, değil mi?" diye sordu Steve tek kaşını kaldırırken. Robert kafasını iki yana sallayıp Steve'in gömleğini yırtarak açtı.
"Asıl yapmazsak pişman oluruz."
Steve buna gülümsedikten sonra hızla birbirlerinin kıyafetlerini çıkartmaya başlamışlardı. İkisi de çıplak kaldıklarında Robert, Steve'in kolundan tutup yatağa düşürmüştü ve adamın üstüne oturdu.
Daha sonra Steve'in elini tutup girişine götürdü ve dudağının sol tarafa kıvırdı. "Yer aç kendin için."
Steve kafasını salladıktan sonra iki parmağını adamın içine sokup ileri geri yapmaya başladı. Robert'ın ağzından inlemeler yavaş yavaş dökülürken Steve parmaklarını adamın içinden çıkartmıştı.
"Şimdi?" diye sordu tek kaşını kaldırırken. Seks hakkında fazla tecrübesi yoktu, özellikle bir erkekle nasıl seks yapılır bilmiyordu.
Robert kalçasını havaya kaldırıp Steve'in erkekliğini tuttu ve yavaş yavaş içine sokmaya başladı. Tamamını içine aldıktan sonra Steve'in yüzüne baktı.
"Hazır mısın Kaptan?"
Steve "Hazırım." diye fısıldadığında Robert oturup kalkmaya başlamıştı ve böylelikle ikisinden de inlemeler çıkmaya başladı.
Steve ellerini Robert'ın kıvrımlı beline koyduğunda Robert belindeki elleri tutup daha hızla haraket etmeye başladı.
Steve'i en içine alıyor ve bundan büyük bir zevk duyuyordu. Özellikle Steve'in inlemeleri onu çıldırtıyordu.
Steve hızlı bir hareket ile Robert'ı altına aldığında esmer adam kahkaha atmıştı.
Steve de gülerek hakimiyeti eline aldı. Robert'ın içinde gidip geliyor arada da dudaklarını ufak öpücükler bırakıyordu.
Bir elini Robert'ın şişmiş olan erkekliğine koyup çekiştirmeye başladığında Robert'tan daha sesli inlemeler kazanmıştı.
Bir süre sonra da peş peşe boşalmışlardı.
Smut bitti
Steve kendisini Robert'ın yanına attıktan sonra ikisi de derin derin nefesler almaya başladılar. Robert, Steve'in göğsüne kafasını koyarken; sarışını adam onu iyice kendisine çekip kollarını adamın vücuduna doladı.
"İyi uykular." diye mırıldandı Robert, Steve'in tenine bir öpücük bırakırken. Sarışın adam tebessüm edip gözlerini kapattı. "Uyu uykular, Downey."
•
Sabah güzel kokular ile gözlerini açtı Robert. Sağına baktığında Steve'i görememişti fakat bunu sorun etmedi.
Yataktan kalktı ve Steve'in düğmeleri kopmuş olan gömleğini giydi. Poposunun bir kısmını örtse bile bir kısmını açıkta bırakmıştı.
Sağlam olan tek bir düğmeyi, yani sadece ortaki düğmeyi, kapatıp odadan çıktı ve mutfağa gitti.
Steve sadece baksırı ile mutfakta duruyor ve bir şeylerle uğraşıyordu.
Robert adamın poposuna baktıktan sonra alt dudağını yalayıp Steve'in yanına gitti ve sertçe adamın poposunu sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evreɴ » TonyStark×ChrisEvans RobertDowneyJr.×SteveRogers
FanfictionZaman makinesinin yanlış çalışması sonucunda evrenler karışır. Tony Stark × Chris Evans Robert Downey Jr. × Steve Rogers [MCU İle Birçok Yeri Bağlantılıdır]