"Abartma." diyerek göz devirdi esmer adam buz torbasını sarışına verirken. Chris, Tony'nin elindeki buz torbasını alıp gözünün üzerine koydu."Abartma mı? Senden tam olarak dört tane görüyorum."
Tony gülmemek için kendisini sıkarken masanın üzerine duran kremi aldı ve sarışın adama yaklaşıp çenesinden tuttu.
"Dudaklarını arala." dedi kremi parmağının ucuna sürerken. Chris dudaklarını hafifçe araladığında Tony yavaş yavaş adamın dudaklarına kremi sürmeye başlamıştı.
"Natasha biraz acımasız davrandı, farkındayım. Ama senin için yaptı bunu."
Chris gözündeki buz torbasını çekip yanına koydu ve omuzunu hafifçe silkti.
"Sorun değil. Natasha Romanoff'tan dayak yemedim demem en azından."
Tony daha fazla kendisini tutamayınca büyük bir kahkaha atıp kremin ağzını kapattı.
"Chris, o halin aklıma geldikçe..." Tony daha büyük bir kahkaha attığında Chris gözlerini devirip kollarını göğsünde birleştirdi.
Dövüş eğitimi sırası
"Duruşunu dikleştir!" diye tısladı kızıl kadın. Chris, Tony'e kısa bir bakış attığında esmer adam omuzunu silkip "Şuan patron o." dedi. Sarışın, Tony'den hiçbir yardım alamayacağını anladığında tekrardan Natasha'ya döndü.
"Lütfen yüzüme vurma. Ben yüzümle para kazanıyo..." lafı bitmeden yüzüne yediği yumruk ile hafif sağa doğru gitti Chris. Tam bir şey daha diyecekti ki Natasha bu sefer adamın bacağına tekme atıp yere düşmesini sağladı.
"Ama ilk saniyeden de bu yapılmaz ki!"
Natasha, Chris'i duymamazlıktan gelip adamın omuzundan itti ve sırt üstü düşmesini sağladı. Yüzüne bir yumruk daha atacaktı ki Chris çevik bir hareket ile bedenini sola götürüp ayağa kalktı.
"Bunu beklemiyordum." dedi Natasha flörtez bir şekilde gülerken. Chris, Natasha'nın o gülüşünü gördüğünde eline ensesine atıp omuzunu silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evreɴ » TonyStark×ChrisEvans RobertDowneyJr.×SteveRogers
FanfictionZaman makinesinin yanlış çalışması sonucunda evrenler karışır. Tony Stark × Chris Evans Robert Downey Jr. × Steve Rogers [MCU İle Birçok Yeri Bağlantılıdır]