Ben tek mi yatacağım?

2.7K 232 317
                                    


Soru: Hulk'a dönüşmek için en kötü yer?Robert: Yatak odası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soru: Hulk'a dönüşmek için en kötü yer?
Robert: Yatak odası.
Chris Evans: Orası en iyi yer!

❌❌

Marvel Dünyası

"Peki ya uzaylıların kanı mavi mi cidden?"
"Hayır Chris, farklı renkte akanlarınki de var."
"Sekiz tane ayakları oluyor mu?"
"Wakanda'da savaşan Steve'di. Ben değil. O yüzden bilmiyorum."
"Bir uzaylıyı evlatlık edinmek istedi...-"
"Chris yemeğini yer misin?"

Sarışın adam dudaklarını birbirine bastırıp bakışlarını yemeğine çevirdi. Yemek yemek istemiyordu, soru sormak ve bir şeyler öğrenmek istiyordu çünkü merakı daha ağır basıyordu.

"Tony ufaklık nerede?"

Tony ağzını hafifçe aralayıp gözlerini kıstı ve sarışın adama baktı.

"Ufaklık?"

Chris başını salladığında Tony'nin tek kaşı havaya kalktı. Sarışın adam bir süre durduktan sonra hızla kafasını iki yana olumsuzca sallayıp biraz geriye gitti.

"Hayır! Hayır! Ufaklık derken onu demiyorum."
"Neyi diyorsun peki?"
"Morgan."

Tony'nin kaşları olumsuzca çatıldığında Chris olayların burada daha farklı işlendiğini anlamıştı. Dudağını hafifçe nemlendirip eline çatalını aldı.

"Sen Pepper ile evleniyorsun ve sevimli bir kızın oluyor."
"Ne!? Gerçekten mi!?"

Chris mırıldanarak başını salladığında Tony gözlerini kapatıp içine derin bir nefes çekti. Pepper ile evleniyordu ve çocuğu oluyordu? Bu gerçekten tuhaftı.

"Biz Pepper ile çok önceden denedik fakat ikimizde arkadaşlıktan öteye gidemeyeceğimizi anladık ve arkaş olarak kaldık."
"Buna üzüldüm."
"Neden? Ben hiç üzülmedim."
"Bilmiyorum, tatlı bir aileydiniz. Ölümüne çok üzülmüştüm hatta kesintisiz iki saat ağladı...-"
"Ne!?"

Sarışın adam mavi gözlerini tabağından çekip kendisine büyük bir şokla bakan adama baktı.

"Şey, sen parmağını şıklattın."
"İyi de neden?"
"Thanos ve ordusunu yok etmek için."
"Buna gerek kalmadı." diye mırıldandı esmer adam.

"Bizim seneryoda Nebula, Thanosa yakalanıyor ve maalesef tüm planlar ortaya çıkıyor...-"
"Bu yüzden de Thanos geçmişten günümüze geliyor öyle mi?"
"Evet."
"Bu çok gülünç."
"Neden?"
"Bilmiyorum biraz... Nasıl desem tuhaf olmuş."

evreɴ » TonyStark×ChrisEvans  RobertDowneyJr.×SteveRogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin