×
Tony artık dayanamıyordu onsuzluğa. İki gün önce tam uçağa binecekken kötü haber gelmişti. En başta şaka sanmıştı. Lanet bir şaka fakat her şey acı bir gerçekti.
Chris'i bulmak için varını yoğunu ortaya koymuştu ama ona ulaşamıyordu. Gözlerindeki yaşları tuta tuta artık gözleri acımaya başlamıştı.
Onunla kavga etmeseydin, ona sarılsaydın veya seninle gelmesine izin verseydin sevdiğin adam şu an yanında olurdu.
Kafasındaki ses hiç susmazken en son dayanmayarak kendisini yere attı esmer adam. Ellerini yumruk yaparak başını sert zemine koydu ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
•
"Bak aslında Steve çekice hep layıktı ama Thor'a ayıp olmasın diye kaldırmadı...-"
"Yeter artık, lütfen sus."
Maskeli adam ağlamaklı bir şekilde kafasını öne eğerken Chris dudaklarını büzüp kafasını iki yana salladı.
"Bak Loki de aslında Hela'nın babası. Yani mitolojide böyle ama MCU'da ikisi...-"
Chris yüzüne sert bir yumruk yediğinde ağzındaki kanı sol tarafa tükürdü. Zaten iki gündür dayak yediği için yavaş yavaş alışmaya başlamıştı. Ayrıca havalı da hissettiriyordu.
"Steve Rogers'ın bu kadar konuşkan olduğunu tahmin etmemiştim. Sessiz biri sanıyordum."
Odaya başka biri girdiğinde Chris ona baktı. Bu adamı sevmiyordu çünkü bu daha acımasızdı. Örnek olarak acımasız bir şekilde göğsünün üstüne bıçakla büyük bir çizik çizmişti ve Chris hâlâ onun acısını yaşıyordu.
"Ben başka bir dil mi konuşuyorum farkında olmadan? Steve Rogers değilim. Hadi ama! Steve Rogers olsam bu ipler beni tutar mı sizce? Bu sandalyeyi çoktan size sokmuşt....-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evreɴ » TonyStark×ChrisEvans RobertDowneyJr.×SteveRogers
FanfictionZaman makinesinin yanlış çalışması sonucunda evrenler karışır. Tony Stark × Chris Evans Robert Downey Jr. × Steve Rogers [MCU İle Birçok Yeri Bağlantılıdır]