Ne Demek Ben Chris?

3.1K 256 447
                                    

İlk bölümü atlamayın lütfen. Olay oradan başlıyor. ❤

İyi okumalar. 💛

"Ne demek ben Chris? Steve sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Vur bana."
"Ne?"
"Yavaş bir şekilde vur bana."
"Sen bilirsin."

Tony yavaş bir şekilde Chris'in karın boşluğuna vurdu ve adamı izlemeye başladı. Sarışın adam hızla karnını tutup eğildiğinde içine derin nefesler çekmeye çalışıyor.

"Y-yavaş vur d-dedim vicdansız, düşmana vurur gibi vur d-demedim."
"Yavaş vurdum zaten!"

Sarışın adam dik durmaya çalıştı fakat pek başarılı olduğunu söylenilmezdi. Tony iki kaşını kaldırıp, acılar içinde kıvranan adamı izliyordu.

"Bu kadar güçlü olduğunu tahmin etmemiştim."
"Bekle. Sen cidden Steve değil misin şimdi?"
"Hayır, değilim."
"Tamam,bana baştan anlat olayı."

Chris birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra hemen yanındaki duvara sırtını yasladı ve kendisini yavaş yavaş yere bıraktı. Esmer adamın kendisini izlediğini fark edince yalandan boğazını temizledi ve Tony'nin kahvelerine bakmaya başladı.

"Benim dünyamda sizler gerçek değilsiniz. Çizgi roman karekteri oradan da film veya dizi. Hepinizi oyuncular canlandırıyor. Seni Robert Downey Jr. canladırıyor. Anladığın üzere Steve'i de ben canladırıyorum."

Tony tek kaşını kaldırdığında Chris omuzunu kaldırıp indirdi. Belki bunları duymak zor olabilirdi ama kesinlikle şuan kendisi daha zor bir durumdaydı.

"Seni dünyana geri döndermeliyiz ama biraz zaman alacaktır."
"Birde tek parça halinde gidersem sevinirim."
"Ah evet birde bu var. Sen şuan fazla savunmasızsın. Kolay hedefsin."
"İçimi rahatlattığın için teşekkür ederim Tony."

Tony hafifçe gülüp dış kapıyı gösterdi.

"Hadi gel çocukların yanına gidelim. Durumu açıklarız."

Chris kafasını onaylarca sallayıp ayağa kalktı ve Tony'i takip etmeye başladı. Bir taraftan da etrafı inceliyor, şuana kadar hiç görmediği aletlere şaşkınca bakıyordu.

"Tony, Steve geldi mi? Ah gelmişsin."

Natasha, sarışın adama sarıldığında Tony iki dudağını birbirine bastırıp kollarını göğsüne bağladı. Chris ise kollarını kadına dolayıp Tony'e bakmaya başladı.

"Yeniden sakal bırakman güzel olmuş."
"T-teşekkür ederim."
"Sen zayıfladın mı?"
"Ne?"
"Daha kaslıydın sen. Zayıflamışsın."
"Hadi ama! Gayet kaslıyım."

Natasha kaşlarını çattığında Chris bir adım geriye gitti ve yardım bakışlarını esmer adama atmaya başladı.

"Natasha o Steve değil."
"Ne!?"
"İçeriye gel. Herkese anlatacağız."

Natasha, Chris'e bakarken sarışın adam ufak bir tebessüm ile kızıl kadının yanından geçip Tony'in yanına gitti ve esmer adamın kulağına fısıldadı.

"Ondan korkuyorum."
"Doğru bir karar."

İçeriye gittiklerinde Chris iki kaşını kaldırıp hemen önündeki Thor'a bakmaya başladı. Kesinlikle Hemsworth'un iki katı daha büyüktü.

"Steve?"
"Thor?"
"Neden hayalet görmüş gibi bakıyorsun bana."
"Aman Tanrım."
"Efendim?"
"Çok büyüksün."
"Anlamadım?"
"Çok büyüksün. Fazla büyük ve kaslı."

Chris'in eli adamın kol kasına gittiğinde Thor anlamsızca kaşlarını çatmıştı. Yüzbaşı neden kol kaslarını sıkıp, şaşkınca kaşlarına havaya kaldırmıştı ki?

evreɴ » TonyStark×ChrisEvans  RobertDowneyJr.×SteveRogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin