Bir Engel Kalktı

1.7K 145 161
                                    

"Seni burada görmek güzel." dedi Natasha gülümserken. Bunu iki-üç kez daha demişti. Steve ona içten bir tebessüm ettikten sonra gözlerini Tony'e çevirdi.

"Thanos'tan haber var mı?"

Esmer adam kafasını onaylarca salladıktan sonra elindeki cihazı Steve'e attı.

"Kırmızı düğmeye bastığın zaman gelecek."

"O zaman dışarıya çıkalım."

Tüm yenilmezler dışarıya çıktıklarında Steve herkesin hazır olup olmadığını kontrol etti. Düğmeyi basmadan önce ise pusulasını açıp Robert'ın fotoğrafına bir kez baktı ve tekrardan üniformasının içine attı.

"Basıyorum." dedi kafasını kaldırıp. Herkesten onay alınca kırmızıya düğmeye bastı. Aradan çok geçmeden bir portal gözükmüştü. Hemen ardından da Thanos ve Nebula çıktı.

"Açıkçası beni daha çağırmayacağınızı düşünmüştüm." dedi Thanos alaylı bir tınıda.

"Seni dinliyoruz, Thanos." dedi Steve. Bununla beraber Thanos gözlerini Steve'e çevirdi.

"Beraber savaşalım istiyorum. Yan yana."

"Bunu neden istiyorsun?"

"Ortak düşmanlarımız var. Ne siz bensiz ne de ben sizsiz kazanamam."

Steve kafasını onaylar bir şekilde salladıktan sonra yenilmezlere döndü ve "Şimdi" komutunu verdi. Bununla beraber Tony zırhını giymişti. Stephen bir portal açtı. Clint oklarını çıkarttı. Thor şimşekleri çağırdı. Bruce gerçek bir Hulk formuna girdi. Natasha silahını hazırladı.

"Demek benimle savaşmayı tercih ettiniz." dedi Thanos. "Bu üzücü."

Nereden çıkardığı belli olmasada bir kılıç çıkartmıştı. Bununla beraber Steve onun dikkatini dağıtmak için kalkanını sertçe yüzüne attı. Thor üstüne şimşek atmaya başladı. Clint patlayıcı oklarını yüzüne doğru atarken Natasha ve Tony'de Nebula ile savaşıyordu.

Strange için vakit kazanıyorlardı aslında. Strang'in onları kendi zamanına gönderim zaman kapısını kitilmesini umut ediyorlardı.

"Clint, sen Nebulaya geç. Tony, sen buraya gel." dedi Steve kalkanı sertçe Thanos'un bacağına vurduğunda.

Tony, Thanos'un karın boşluğunu hedef alırken Thor ona yıldırımlar atıyordu.

×

"Ben çok endişeliyim." dedi Steve odanın içinde belki 20. turunu atarken.

"Chris, sakin olmalısın. Krizin tutacak."

Chris elindeki ironman oyuncağını daha sıkıp tutup kafasını iki yana salladı.

"Ben Tony'i istiyorum."

"Ben de Steve'i istiyorum fakat her zaman istediklerimiz olmuyor."

Chris hak verir gibi kafasını salladı fakat hâlâ sakinleştiğini söylenilmezdi.

"Onlar bize söz verdiler." dedi Robert, arkadaşını sakinleştirmek için. Aslında kendisi de çok endişeliydi fakat Chris'e bunu belli etmemek için uğraşıyordu. "Merak etme, geri gelecekler."

"Ya gelmezlerse?"

Chris'in gözlerini dolarken Robert gözlerini devirip ayağa kalktı ve sarışın adamın yanına gitti.

evreɴ » TonyStark×ChrisEvans  RobertDowneyJr.×SteveRogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin