Doğruluk mu Cesaretlik mi?

2.2K 181 273
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⚜⚜⚜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⚜⚜⚜

Yenilmezler bir saat sonra gelmişlerdi üste. Tony zırhını çıkarttıktan sonra koltukta oturan Chris'in yanına gitti ve saçını okşadı.

"Küs müyüz?"
"Beni burada bırakıp gittin."
"Seni riske atmak istemedim."
"Ama ben seninle gelmek istemiştim."
"Zaten yanlış habermiş."

Chris bir şey demeden kafasını öne eğdiğinde Natasha gülerek Chris'in karşısına oturdu.

"Anlaşılan kalbini kırmışsın, Tony."

Tony kaş göz yaparak susmanı söylemişti ama Natasha eline geçen bu fırsatı değerlendirecekti.

"Çok haklısın, Chris. Ben de senin yerinde olsam trip atarım. Hadi kuleye bir bomba atsalardı? Şuan kemiklerini topluyor olurduk. Tanrım, bu berbat."

Chris gözlerini kocaman açıp Tony'e baktığında esmer adam kafasını iki yana sallayıp Chris'i göğsüne çekti.

"O sadece seni korkutmak istiyor. Dinleme onu. Burası çok güvenli. Hem ben sana bir şeyin olmasına izin verir miyim?"
"Vermezsin değil mi?"
"Asla... Barıştık mı?"
"Bir şartla."
"Söyle bakalım."
"Doğruluk mu cesaretlik mi oynayacağız. Tüm yenilmez."
"Asla."

Tony, Chris'i iteleyip ayağa kalktığında sarışın adam kollarını göğsünde bağlayıp geriye yaslandı.

"Çocukluk yapma."
"Yapmıyorum."
"Yapıyorsun."
"Chris!"
"Efendim?"
"Yüzü asma."
"Asmıyorum."
"Tanrım!"

Natasha büyük bir kahkaha attığında Tony koltuktaki yastığı Natasha'ya fırlattı ve Chris'e döndü.

"Tamam, Natasha oynarsa ben de oynarım."
"Hey! Beni karıştırmayın."
"Beni ilgilendirmez. Chris ile halledin onu."

Natasha yeşilliklerini Chris'e çevirdiğinde sarışının kendisine yavru kedi gibi baktığını gördü.

"Hayır, hem Clint'i, Bruce'u ve Thor'u ikna edemezsin."
"Lütfen."
"Olmaz."
"Sadece bir kez."
"Onları ikna edemezsin."
"Seni etsem yeter. Onları bana bırak."
"Olmaz."
"Nat, lütfen."
"Kimse bu oyunu oynamayacak, Chris. Sil bunu aklından!"

10 Dakika Sonra

"Nat, Bruce'u yanağından öp."

Natasha, Tony'e gözlerini devirip "Ben sana bunun hesabını sorarım." dedikten sonra ayağa kalkıp Bruce'un yanına gitti ve adamın yanağına bir öpücük bıraktı. Bruce baştan sona kızarırken Natasha gülümseyerek yerine geldi ve şişeyi çevirdi. Şişe Bruce ve Tony arasında durduğunda Tony "Cesaret." dedi.

"Emma'yı arayıp artık devam edemeyeceğinizi, başka birine aşık olduğunu söyle."
"Bunu senden beklemezdim, Bruce."
"Bunu isteyen Hulk'tu."
"Pekâlâ."

Tony telefonunu çıkarıp hoparlöre verdi.

"Tony! Selam."

"Merhaba, Emma. Bir şey demem lazım."

"Bugün için özür mü dileyeceksin? Bir akşam yemeğine hallederiz onu."

"Daha farklı bir şey. Emma ben devam etmek istemiyorum. Başka birine aşık oldum."

"Ne?"

"Üzgünüm. Kendine iyi bak."

Tony telefonu kapattığında Chris hariç herkes kahkaha atmıştı.

"İyi oldu." dedi Natasha. Bruce ise "O kızı hiç sevmemiştim." deyip şişeyi aldı ve çevirdi. Şişe Clint ve Thor arasında durmuştu.


"Sor, Clint."
"Doğruluk mu Cesaretlik mi?"
"Doğruluk."
"Bu odada kiminle sex yapmak isterdin?"
"Hepiniz arkadaşımsınız, sizinle yapamam. Bu yüzden Chris."
"Biz arkadaş değil miyiz?"
"Bir tek bu noktaya mı takıldın, sarışın? Adam seninle sex yapmak istiyor."

Tony cümlesini bitirip şişeyi aldığında Chris, Thor'a kısa bir attı. Göz göze geldiklerinde hızla gözlerini kaçırdı. O görüntüyü düşünmek istemiyordu.

"Çeviriyorum." dedi Tony. Daha sonra çevirdiğinde şişe Chris ve Natasha arasında durmuştu.

"Söyle bakalım, Puppy (Yavru köpek) Doğruluk mu cesaretlik mi?"
"Cesaret."
"Bunu sevdim." dedi Natasha şeytani bir gülümseme ile daha sonra Tony'e kısa bir bakış atıp tekrardan Chris'e döndü.

"Tony'nin kucağına otur ve onu dudaklarından öp."
"Ne!?"
"Ne!?"

Natasha omuzunu silkti geriye yaslandı. "Oyunbozanlık yok. Hadi!"

Chris, Tony'e baktığında esmer adam ağzını hafifçe araladı daha sonra demek istediği şeyden vazgeçti. Biraz gergin gözüküyordu, Chris ise onun aksine daha rahattı.

"Benim için bir sorun yok. Oyunculukta bu tür sahneler çok olduğunu için artık alıştım ama Tony istemezde bunu yapamam."
"Oyunun kuralı bu. İstemek zorunda." dedi Natasha umursamaz bir şekilde.

Chris kafasını sallayıp ayağa kalktı ve Tony'nin olduğu yere gitti. Daha sonra içine derin bir nefes çekip adamın kucağına oturdu ve kollarını adamın boynuna doladı.

"Yüzüme yumruk atmazsın değil mi?"
"Bu oyunu bize sunduğun için büyük bir yumruk atacağım sana."
"Böyle bir şey olacağını tahmin etmemiştim."

Chris biraz daha ilerlediğinde erkeklikleri birbirlerine değiyordu. Tony bu sertlik ile inlememek için dilini ısırdı. Eğer inlerse buradakilerin dilinden asla kurtulamazdı.

Chris gözlerini Tony'nin gözlerine çevirip yavaş yavaş oraya yaklaştı. Aralarında az bir mesafe kaldığında Tony elini adamın sırtına koydu ve kendisine çekti.

Oradakiler çığlık atarken Tony ve Chris sertçe birbirlerini öpüyorlardı. Tony, sarışını kendisine daha fazla bastırıyor, Chris ise erkekliğini durmadan Tony'e sürtüyordu.

En sonunda Tony zevkle inlediğinde derin bir sessizlik oluştu. O an ne yaptığının farkına varan esmer adam hızla Chris'i kucağından itip merdivenlere doğru koşar adım gitti ve gözden kayboldu.

"Oyun bitti." dedi Natasha ayağa kalkarken. "Herkese iyi geceler."

Herkes yavaş yavaş dağılırken Chris ne yapacağını bilemeden ayağa kalktı ve Steve'in odasına gitti. Bu gece Tony ile yatmasa daha iyi olabilirdi.

evreɴ » TonyStark×ChrisEvans  RobertDowneyJr.×SteveRogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin