Dünya 2"Chris, kolum uyuştu..." diye mırıldandı esmer adam. Chris ise bunu duymuş gibi değildi.
"Yavru kedi gibisin, Evans." diye söylendi Tony. Daha sonra adamı uyandırmamaya çalışarak göğsünden çekti ve kafasını yastığa bıraktı.
"Anthony, gitme." diye sayıkladı uyuyan adam. Tony büyük bir şekilde tebessüm edip kafasını tekrardan yastığa koydu ve adamın yüzünü incelemeye başladı.
Uzun kirpikler, beyaz ten, kalın kırmızı dudak, sakal...
"Baş belası." dedi bir parmağını Chris'in yüzüne koyarken. Sarışın adam gözlerini yavaşça açtığında Tony elini geri çekmemişti.
"Günaydın." dedi sevimlice gülerken.
Tony de ona güldü ve "Sana da günaydın. İyi uyudun mu bugün?" dedi.
Bununla sarışın adam sırt üstü döndü ve kafasını onaylarca salladı. "Harikaydı. Rüyamda...-"
"Hayır, hayır, hayır! Hiç merak etmiyorum!"
"Pekâlâ." dedi Chris sondaki â harfini uzatırken. Esmer adam gözlerini kapatıp kafasını iki yana salladı.
"Tamam, anlat hadi."
"Thanos...-"
"Uh, hayır."
"Thanos geri geliyordu. Ama görmen lazım, o kadar sinirlirdi ki...-"
"Görmesem de olur."
"Elinde eldiven vardı ama bu sefer daha farklıydı eldiveni. Bileğine kırmızı iplerle bağlıydı. Eldivenin üstünde tüm taşlar vardı, sadece mavi olan yoktu."
"Tesseract mı?"
"Evet. Onu almak istiyordu ama sorun şuydu ki biz de o taş nerede bilmiyorduk. Thanos ile savaşıyordun sen. Binden fazla zırh vardı. Hatta bir tane de bana veriyordun."
"Öyle bir şey asla yapmam."
"Hatta mor zırhı vermiştin bana."
"Ciddi misin? Yakışmıştır eminim." diyerek alayla güldü Tony.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evreɴ » TonyStark×ChrisEvans RobertDowneyJr.×SteveRogers
FanfictionZaman makinesinin yanlış çalışması sonucunda evrenler karışır. Tony Stark × Chris Evans Robert Downey Jr. × Steve Rogers [MCU İle Birçok Yeri Bağlantılıdır]