Çekimde Berbatsın

2.1K 201 143
                                    

"Çekim 3-2-1"

Steve kameraya bakmayaya çalışarak önündeki kadına odaklandı. Şimdi kadın gelip ellerini omuzuna koyacak ve boynuna bir öpücük bırakacaktı.

"Parfüm." dedi sarışın kadın burnunu Steve'in boynuna doğru yaklaştırırken. "Bir erkeği çekici yapan en önemli şeydir."

'Saçmalık' diye düşündü Steve. Bir erkeği çekici yapan şey neden bir koku olsun ki?

"Chris! Ayağa kalkman gerekiyordu!"

Steve hızla ayağa kalkıp maviliklerini yönetmeni pas geçerek Robert'ın kahvelerine çevirdi. Esmer adam hayattan bezmiş bir şekilde eliyle yüzüne vurdu ve kafasını iki yana salladı.

×

"Rahibesin Steve."

"Kadın bir anda beni koklamaya başlayınca ne yapacağımı bilemedim. Üzgünüm."

Steve üzgün bir şekilde kafasını öne eğdiğinde Robert adamın çenesinden hafifçe tutup yüzünü kaldırdı.

"Tamam, asma yüzü. Yönetmen ile konuştum, çekimleri haftaya erteledik."

"Peki ya şimdi ne yapacağız?"

"Ne yapmak istersin?"

Steve omuzunu hafifçe silktiğinde Robert ayağa kalktı ve masanın üzerine bir miktar para bıraktı.

"Hadi, sarışın. O zaman bana gidiyoruz."

"Sende ne yapacağız?"

"Hiçbir fikrim yok. Buluruz bir şeyler."

Steve bu teklifi reddetmeyecekti çünkü başka yapacak hiçbir şeyi yoktu. En azından Robert ile vakit geçirir ve biraz olsun rahatlardı.

×

"Peki ya buza uçağını düşürürken hiç korkmadın mı?"

Robert'ın sesi biraz kısık çıktığında Steve içine derin bir nefes çekip kafasını olumluca salladı.

"Korkmadım dersem yalan olur. İster istemez korkuyor insan. Ama yapmak zorundaydım."

"Paraşüt ile uçaktan atlayamaz mıydın?"

"Denizin üstündeydim. Her şekilde o suya girecektim. Ayrıca uçağın suya düştüğünden emin olmalıydım."

"Peki ya Peggy?"

Steve sustu.

Eğer makine yanlış çalışmasaydı Steve şuan Peggy'nin yanında olacaktı. Belki sevdiği kadının göğsünde uyuyacaktı. O çok özlediği kokuyu çekecekti içine.

"Robert, bir şey sormak istiyorum."

"Elbette."

"Peggy'i kim canlandırıyor?"

Robert büyük bir tebessüm ile ayağa kalkıp yavaşça adamın kaslı omuzuna vurdu. Yavaşça vurmasının sebebi ise sert vurduğunda elinin kırılmasından korktuğuydu.

"Hadi, sarışın. Hayley'in yanına gidiyoruz."

Açıkçasını söylemek gerekirse Chris ve Tony'i yazarken daha çok zevk alıyorum jjdjdj

evreɴ » TonyStark×ChrisEvans  RobertDowneyJr.×SteveRogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin