b18"imkansız değil„

1K 62 24
                                    

|Yazılan Her Şey Hayal Ürünüdür|

Emir Can İğrek - Akşamcı

"Bu ne hal be? Gece boyu beşik mi salladınız?" Diye sordu Cemile Ayşegül ve Eceme bakarak. "Bizi uyutup sabaha kadar oturmuş hainler." Dedi Fatma.

"Ay hayır uyuyamadık!" Dedi Ecem hızla.

"Evet. Zaten kafam kazan gibi oldu."

"Canım o uyuyamamaktan değildir. Ozanın sabahtan beri beş kere aramasındandır." Dedi Ecem gülerek.

Cemile hızla Ayşegül'ün yanına oturdu. "Ayşegül?"

"Cemile?"

"Yoksa?"

"Ne yoksa?"

"Ozan ve sen?"

"Ozan ve ben?"

"Kızım anlamamazlıktan gelmesene."

"Neyi be? Doğru düzgün söylesene şunu." Dedi Ayşegül.

"Ozan ve sen sevgili misiniz?" Diye sordu Cemile merakla. Herkes Ayşegül ve Ozandan daha çok bekliyordu bunu. Çünkü onlar kendilerine itiraf edemiyordu ama dışarıdan bakan bir kere de anlıyordu. Ee ekipte ki herkes anlamıştı doğal olarak. Bir süre sonra onlar rahatsız oluyor diye bu konu hakkında konuşmayı bırakmışlardı ama hepsi bir şeylerin olacağını biliyordu.

"Evet." Dedi Ayşegül gülümseyerek. "Ay hayırlı olsun kuzum." Diyerek Ayşegüle sarıldı Cemile.

Odaya giren Ezgi kızlara baktı. "Ne oluyor be?"

"Ayşegül sevgili yapmış." Dedi Cemile gülümseyerek. Ezgi hızla Ayşegülün yanına oturdu.

"Ne zaman? Kim? Tanıyor muyuz? Ay Ayşegül cevap versene."

"Kızım bir durda cevap vereyim." Dedi Ayşegül. "Tamam cevap ver. Versene! Tanıyor muyuz?"

"Tanıyorsun."

"Kim?"

"Ay Ezgi saf mısın?" Diye sordu Eda. "Kim olabilir sence?"

"Ozan?"

"Ozan."

"Ay biliyordum he. Hayırlı olsun canım."

Kızlar konuşurken odanın kapısı çaldı. "Gir."

Batu kapıyı aralayıp içeriye kafasını soktu "Prova başlıyor."

"Hangisi?"

"Sema'nın yazdığı."

"İyi hepimiz gidiyoruz o zaman." Diyip ayağa kalktı Ecem. Cemile, Ezgi ve Ayşegül de ayaklandı.

"Biz oynamıyoruz o skeçte." Dedi Eda. "Aynen. Size kolay gelsin." Diyip koltuğa yayıldı Fatma.

Kızlar hep birlikte sahneye gidip provaya başladılar. Yaklaşık bir saatin sonunda bu skecin provası bitmişti. Bunda sonra altyapı prova yapacağı için sahneden dağılmışlardı.

"Ayşegül." Diye seslendi Ozan. Ayşegül sahneden inip Ozan'ın yanına gitti.

"Ne zaman geldin?"

Ozan cevap vermeden Ayşegül'ü kendine çekip sarıldı. "Oldu baya provadaydınız siz rahatsız etmedim."

Ayşegül ayrılacakken Ozan saçlarına öpücük kondurdu.

"Ee bana öpücük yok mu?" Diye sordu Ozan.

Ayşegül etrafına bakındı. Ekipte ki herkes neredeyse buradaydı. "Burada mı?"

BERCESTE •OzAy• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin