|Yazılan Her Şey Hayal Ürünüdür|
Duman - Aman Aman
1 Hafta Sonra
"Günaydın." Diyerek mutfağa girdi. Ecem. Günaydın diyordu ama onun için gün hiç aymış gibi değildi.
"Günaydın mı?" Dedi Cemile. "Saatin kaç olduğundan haberin var mı?"
"Kaç?"
"On iki." Dedi ve elinde ki tabağı masaya koydu Ayşegül.
"Gece çok geç yattım ben o yüzden." Diyip bir sandalye çekti ve oturdu Ecem.
"Neden?"
"Yılmaz hoca yola çıktıktan sonra Ozan ile dolaştık biraz. Gelince de uyku tutmadı."
Ezgi uğraştığı işi bırakıp Eceme döndü. "Ozanın bir sorunumu var son zamanlarda? Bir değişik davranıyor?"
"Hayır ya, bende sordum dün. Yok bir şeyim diyip duruyor."
"Olsa da anlatmaz zaten Ozandan bahsediyoruz." Dedi Eda.
"Haklı." Diyerek konuşmaya dahil oldu Cemile.
Ayşegül Ozan'ın etrafta görünmemesini fırsat bilip konuştu "Niye böyle davranıyor peki? Yani hep bir soğuk, gergin."
"Hep gergin çünkü." Dedi Ecem.
"Neden peki?"
"Neden diye sorduğumuz hiç bir sorunun mantıklı bir açıklaması yok. Çünkü Ozan bu." Dedi Ezgi. Doğradığı salatalıkları masaya bırakırken mutfaktan içeriye Ozan girdi. "Ne olmuş bu Ozana?"
"Hiç."
"Dedikodumu yapıyordunuz değil mi? Hainler!" Dediğinde hepsi kıkırdadı. Ama o Ayşegül'ün gülüşünde takılı kaldı. Ayşegül Ozan'ın ona dik dik baktığını görünce yüzünde ki gülümseyi sildi.
"Ben diğerlerini çağırayım." Diyerek mutfaktan çıktı.
"Hala alışamadın mı sen bu kıza?" Diye sordu Sema Ayşegül'ün arkasından bakarken. "Niye alışayım?" Dedi Ozan ve Ecem'in yanına oturdu.
"Niye alışmayasın?" Dedi Fatma. "Oda bizimle bundan sonra."
"Bizimleyse bizimle. İş arkadaşıyız işte, ne yapayım boynuna mı atlayayım gördüğümde?"
Ozan'ın dediği şey ile Ecem koluna bir tane vurdu. "Biz senin için iş arkadaşı mıyız hain?"
"Sizden mi bahsediyorsuz şuan?" Dedi Ozan.
Cemile "Ne farkı var hepimiz bir ekibiz." Dediğinde "Çok şey fark eder." Dedi Ozan.
Diğerleri mutfağa girdiğinde konuyu kapattılar.
Hepsi masaya oturup kahvaltı yapmaya başladı. Bir yandan da bu yarın ne yapacaklarını konuşuyorlardı. Çünkü yarın pazardı ve onlar geldilerinden beri sadece çalışıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE •OzAy•
Fiksi Penggemar"Ben senin gelince bütün düzenim bozuldu sandım ama benim zaten bir düzenim yokmuş Ayşegül..." - "Yeter ya!" Diyerek ayağa kalktı Ayşegül. Odadaki herkesin bakışları Ayşegülü buldu. Ozan da yaslandığı yerden doğruldu. Böyle bir tepki beklemediği y...