Medya Nils Kuesel, kurgumuzda Uğur'u canlandırıyor 🤭
Merve hanım çocukları akşam yemeğine çağırmak için Arda'nın odasına girdiğinde Efe'nin üzerinde sadece pantolonu vardı. Kadın durumu garipsediysede Arda masaj yaptığını açıklamaya çalışırken saçma sapan kızardığından Merve hanım tek kelime etmeden odadan çıkmış, daha sonrasında odaya geri dönerek akşam yemeğinin hazır olduğunu haber vererek tekrar gitmişti.
"Tişört varken de masaj yapılabilir bilgine."
"Sen soyundun salak!"
"Evet ama kızarıp bozaran ben değilim, anneni şüphelendirdin."
"Yok öyle bir şey, şüphelenmedi. Neyden şüphelenecekmiş hem? Ben tamamen giyiniğim, sapkın düşüncelerini kendine saklarsan yemeğe ineceğim."
"Sapkın düşüncelerim öyle mi? Ellerin vücudumdayken şikayet ettiğini duyamadığım için kusura bakma."
"Tekrar söylüyorum ben soyunmanı istemedim!"
"O kadar rahatsız oluyorduysan tişörtümü giymemi söyleyebilirdin, hoşuna gittiğini itiraf et sadece."
"Kendi kendine gelin güvey oluyorsun, hoşuma falan gitmedi." Efe tişörtünü başının üzerinden geçirdikten sonra sırıtarak Arda'ya baktı.
"Berbat bir yalancısın, ne zaman heyecanlansan ellerin buz kesiyor tıpkı az önce olduğu gibi." Arda tam ağzını açıp kendini savunmaya geçmek üzereydi ki Efe ona izin vermeyerek tekrar kızarmasına sebep olacak bir şey söyledi. "Ön sevişmede olduğumuzu düşündü bence."
Arda'nın cevap vermeyeceğinden emin olduğunda dudaklarını birbirine bastırarak tişörtünü düzeltti, Arda'ya yaklaşarak çenesine alttan hafifçe baskı uyguladı ve açık kalan ağzının kapanmasına yardımcı oldu.
***
Akşam yemeğinin ortasında Halit bey, Efe'ye, "Sihirli parmaklar nasıldı?" diye sorduktan sonra eşi Merve hanıma göz kırpınca Arda öksürük krizine girmişti. Hayatında daha fazla utanmadığından o kadar emindi ki, kafasını önündeki karnıyarık yemeğine gömmek istiyordu.
"Bahsettiğiniz kadar iyiydi, tekrar bebekmişsin gibi bir his veriyor." Arda ciddi misin der gibisinden yanındaki Efe'ye döndü, duyanda kırk yaşında falanda ağrılardan ölüyor sanacaktı.
"Öyle cidden, nazar değmesin ama Merve'den daha iyi masaj konusunda." Merve hanım dudaklarını sarkıtarak yalandan küsmüş gibi yaptı ve tabağıyla ilgilenmeye başladı. "Ay Merve şaka yapıyorum, bilmiyorsun sanki. Sende iyisin üzülme."
Yemekten sonra Efe'yle Arda eşyalarını alarak oturma odasında ders çalışmaya devam etmişlerdi. Efe, Arda'yla neden moralinin bozuk olduğu hakkında konuşmak istesede şimdi eskisine oranla daha iyi görünüyordu, bu yüzden konuyu açmaktan vazgeçmişti.
Zaten yaklaşık yarım saat sonra Efe'nin annesi Arda'yı aramış Efe'nin neden geciktiğini sorduğundan Efe kendi evine dönmüştü.
Arda odasına döndüğünde telefonundaki mesajlara göz gezdirdi. Birçoğu Sinem'den, diğerleriyse sınıfından birkaç kişidendi, Arda'dan notlarını istiyorlardı. Hepsini görmezden gelerek yatağa uzandığında sırıtarak olanları düşündü. Efe'nin sınırları vardı, kendisine dokunulmasını sevmezdi, bu sınırları Arda'nın aşmasına izin verdiğine inanamıyordu. Eskiden olsa Arda koluna girmeye çalıştığı için bile ortalığı ayağa kaldırırdı, şimdiyse çıplak vücuduna dokunmasına ses etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF: MUTLULUK ' bxb
Teen FictionOn ikinci sınıf öğrencisi olan ve sınava hazırlanan Efe, her şeyden ve herkesten uzak durmaya kararlıdır, bir kişi hariç, Arda. Arda, annesinin en yakın arkadaşının oğluydu ve kesinlikle çok zeki bir çocuktu. Çocuklukları birlikte geçmiş sayılırdı a...