BÖLÜM 12

108 24 49
                                    

Medyanın birazdan kim olduğunu anlarsınız 👀💛

Hata görürseniz lütfen düzeltmem için yorum yapın, aşırı sıvamış hissediyorum da :/

Arda alt kata inerek annesine bakındı ama ortalıklarda görünmüyordu. "Anne." Babası işe gitmiş olmalıydı ama annesi neredeydi? "Anne, arkadaşım gelecekte haber vereyim dedim." Yüksek sesle konuştuktan sonra sırıttı. Kesinlikle Merve hanım evde değildi, yoksa hemen, 'Ay neden yeni haberim oluyor Arda?! Yiyecek bir şeyler hazırlardım!' diye söylenmeye başlardı.

Zile uzunca basılınca Arda, Uğur'un gelmiş olabileceğini düşündü, annesi anahtar almadan bir yere gitmezdi çünkü. Koşarak kapıyı açtığında karşısında Uğur'u değil de Efe'yi görünce şaşırmadığını söylese yalan olurdu.

Efe, Arda'nın dağınık saçlarına bakarak sırıttı ve bir şey söylemeden içeri geçti. Arda gözlerini kırpıştırarak kapıyı kapattı, peşinden oturma odasına yöneldi. "Ne işin var burada? Bildiğim kadarıyla bugün ders-"

"Çalışmıyoruz, biliyorum. Geldim öyle birlikte takılalım diye, gideyim mi?" Dün Arda sinemaya gitmek istediğini falan söyleyince Efe reddetsede şimdi sinemaya gitmeye karar vermişti.

"Yani, şey aslında-"

"Ne demek 'şey aslında' gideyim mi istiyorsun?"

"Kal, kalmasına kal tabii de. Geleceğinden haberim yoktu, ayrıca Uğur gelecek, birazdan burada olur hatta."

"Neden?" Efe kaşlarını çatarak oturduğu koltukta doğruldu, sorusu havada asılı kaldı çünkü zil sesi tekrar duyulmuştu. Arda kapıya yöneldiğinde Efe'nin kaşları biraz daha çatıldı. "Soruma cevap ver."

Elbette Arda bunu duymadı... Ya da duymazdan geldi, çünkü Uğur kapıda bekliyordu. İkisi birlikte içeri döndüğünde Efe başıyla Uğur'u selamladı ve gülümsedi, kıskanıyor gibi görünmek istemiyordu ama içten içe Arda'nın kendisi dışında başka bir erkekle yakın arkadaş olması sinirini bozuyordu.

"Sende mi buradaydın?"

"Ben her zaman buradayım." Efe yüzünü buruşturdu, Arda'nın evine gelirken Uğur'a mı soracaktı? "Asıl senin ne işin var burada?"

"Beyler, tartışmasanız mı acaba?" Arda, Uğur'un koluna girerek tekli koltuğa doğru sürükledikten sonra oturmasını söyledi. "Ben kahvaltı hazırlayacağım, açsınızdır herhalde?" Gerçi Efe kahvaltısını erken yapardı ama eşlik ederdi herhalde. Arda cevap vermeden mutfağa yöneldiğinde Uğur dik dik Efe'ye bakmaya başladı, Arda'yla konuşmak için gelmişti ama Efe buradayken ona nasıl bir şeyler anlatabilirdi ki?

"Hayırdır?"

"Ne hayırdır?"

"Gitmemi mi istiyorsun, özel bir durum falan mı var?"

"Gitsen fena olmazdı." Uğur sırıtarak ayağa kalktı ve Arda'nın yanına mutfağa gitti. "Efe niye burada?"

"Ben çağırmadım, gelmiş öylesine." Arda ocağı yaktıktan sonra demliği yerleştirdi. "İyi misin sen? Moralin bozuk görünüyor."

"Aslında biraz konuşuruz diye düşünmüştüm." Arda dudağını ısırarak mutfağın girişine baktı.

"Tamam, kahvaltıdan sonra Efe gider herhalde, ikimiz dışarı çıkacağımızı söyleriz."

Uğur gülümseyerek başını salladı. "Yardım edeyim mi sana?"

"Et bari."

İkisi birlikte kahvaltıyı hazırladığında Arda, Efe'yi çağırmak için oturma odasına döndü. "Benden gizli ne konuşuyorsunuz?"

HEDEF: MUTLULUK ' bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin