BÖLÜM 5

175 37 8
                                    

Medya Nick Kent <3 Kurgumuzda Alp'i canlandırıyor 👀✨

"Arda kaldır kafanı oradan, kafan kahvaltı masasında ne arıyor?" Arda esneyerek kafasını masadan uzaklaştırdı ve güldü.

"Günaydın, baba."

"Günaydın." Halit bey sandalyesine yerleşirken yüzünde kocaman bir gülümsemeyle oğluna bakarak göz kırptı. "Geç mi yattın?"

"Sayılır, erken uyumaya çalıştım ama tek yaptığım yatakta dönüp durmaktı."

"Kız meselesi mi, derslerini aksatmıyorsundur umarım?"

"Yok aksatmıyorum." Arda tabağını kahvaltılık şeylerle doldurmaya başlayarak ilk soruyu görmezden geldi. Bırak sevgiliyi, arkadaş olarak bile sadece bir tane kız tanıyordu o da Sinem'di zaten.

"Sende her fırsatta çocuğa sevgilin var mı diye sormayı bırak, benim oğluşum derslerine çalışıyor, kız her zaman bulur." Merve hanım kocasının bardağına çay doldururken gülümsedi.

"Aynen, dersler daha önemli." Kızlar ilgisini çekse elbette hemen bir tane bulabilirdi, ama ilgisini çeken kızlar değil de erkekler olunca bu pekte kolay olmuyordu, ayrıca bulsa bile kalkıp ailesiyle tanıştıramazdı ya neyse.

"Sinem'den güzel gelin olur." Arda dikkatsizliği yüzünden sıcak çayla dilini yakmış, kaşlarını çatarak ayaklanmıştı.

"Baba! Sinem arkadaşım, ayrıca on yedi yaşındayım daha ne gelininden bahsediyorsun? Sakın kızın yanında böyle şeyler söylemeyin ikinizle de konuşmam." İkiliden ses çıkmayınca Arda derin bir nefes alarak ayaklarının dibine bırakmış olduğu çantayı sırtına geçirdi. "Okula geç kalıyorum, size afiyet olsun."

***

Arda, Sinem'in yanına otururken masadaki kafasını dürttü. "Uyan."

"Kes sesini ve beni rahat bırak, teşekkürler."

Arda göz devirerek Sinem'i boş verme kararı aldı, böylesi daha iyiydi en azından bir şeyleri anlatmak zorunda kalmayacaktı. Bakışlarını sınıfın arka sıralarına çevirerek Alp'e baktı, nasıl ona ilgisi olabilirdi? Alp herkese kötü davranırdı, görgü kurallarından bihaberdi... Gerçi Efe'nin de pek farkı olduğu söylenemezdi ya neyse.

Sıkıntıyla önüne dönerek baş parmağındaki tırnağını ısırdı, stresli olunca ister istemez tırnaklarını yiyordu, annesi bu huyundan nefret etsede, eh kimse mükemmel değildi işte.

Sırasının önünde dikilen şahıs yüzünden Arda tırnağını yemeye son verdi ve bekleyene baktığında Efe olduğunu görerek şaşkına döndü. Efe bu sınıfa adımını bile atmazdı, Elif'ten kaçtığı göz önünde bulundurulursa burada olmak için aklını peynir ekmekle yemiş olması gerekirdi. "Efe?"

"Günaydın."

"Günaydın, bir şey mi oldu?" Efe'nin bakışları Alp'in sırasına kayınca Arda elbette mesajı almıştı, onu görmek için Elif'e bile katlanabiliyorsa durum cidden vahimdi. Arda kafasını sıraya gömerek şu saniye ağlamaya başlayabilirdi. "Efe?"

Efe transtan çıkmış bir edayla tekrar Arda'ya döndü. "Şey, iki dakika dışarı gel diyecektim. Deminden beri kapıdayım ama göremedin bir türlü."

Arda sırasından kalksada Efe'nin bakışları yine Alp'e ilişmişti, bu da yetmezmiş gibi Alp de ona bakmaya başlamıştı. Arda umursamamaya çalışarak sınıftan dışarı çıktığında Efe'de peşinden gelmişti. "Dinliyorum."

HEDEF: MUTLULUK ' bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin