(BU BÖLÜM AŞIRI HAYAL ÜRÜNÜDÜR)
Evveet şu an sabahın beşi ve ben İstanbul'a döndüm. Üç günlük Amerika gezisi+ Konser+ HALSEY keyfi bitti. Ama az eğlenmedik. Burak, ben ve Kerem bir de Tuğba hoca Amerika'ya gittik. Uçakta Burak'la omuz omuza şarkı dinledik, uyuduk. Kerem de yanımızda oturuyordu. Kerem'le de resmen tanışmış oldum. Aslında kafa çocuk, eğlenceli. Yani konuşunca sıkılmıyorsun. Esmer, uzun boylu bir tip. Basketbol takımının başkanı. Özellikle kızların bayıldığı tiplerden.
Uçaktan indiğimizde çantalarımızı alıp bir taksiye doluştuk. Çanta diyorum çünkü üç günlük gezide valizi ne yapalım? Böylece üç çocuk arkada sıkış tıkış taksiye bindik. Kalacağımız otel çok güzeldi. Bu gezi için cidden çok uğraşmışlar.
Ha ayrıca unutmadan söyleyeyim. Şarkı yarışmasını canlı yayında okulun Youtube kanalında paylaştılar. Zaten sahilde şarkı söylediğimde çok merak edilmiştim. Bu yarışma da yayınlanınca görenler paylaşmış. Bu kız bu okulda okuyormuş diye. Ama İstagram'a bir giriyorum.
Ben
ben
ben
ben
ben
ben
Acaba Youtube da şarkı kanalımı açsam. Şaka bir yana neden bu kadar ilgi gördü benim şarkı söylemem? Kafalar karışık...
Geziye devam edelim. Kalacağımız odalar belirlendikten sonra yerleşmeye başladık. Yerleştikten sonra Amerika'yı gezecektik. Beş dakika da yerleşmiştik ama Tuğba Hoca yerleşemedi. Kerem'le Burak aynı odada kalıyordı. Onların odasına gittim. Bana yerleştik demişlerdi ama her yer her yerdeydi. İlk günden nasıl bu kadar dağıtabildikleri hakkında hiç bir fikrim yok.
Ben yeni insanlarla tanışınca sorular sorarım daha iyi tanımak için. Alında konu bulamadığımda konuşacak bir şey olsun diye soruyorum ama çaktırmayın.
(A)-Sana şimdi sorular sorucam ve sen cevaplayacaksın tamam mı?
(K)-Cevaplayabileceğim sorularsa neden olmasın
(A)-Okulda en sevmediğin kişi?
(K)-Arda. Sürekli bana meydan okuyor. Basketbolla ilgilenmemesine rağmen.
(B)-Sevgilin var mı?
(K)-Yok
(A)- O zaman son soru en sevdiğin çete?
Kaşlarımı indirip kaldırarak söylemiştim bunu.
-(K)Tabi ki siz. Arda'nın çetesini hiç sevmiyorum. Aras'ın çetesinde de Baran'a tahammül edemiyorum.
Ardından o bize soru sormaya başladı.
(K)-Nerde tanıştınız?
(b)- Yedinci sınıfta
(K)-Sizin çete hep yedinci sınıftan mı?
(A)-Hayır. Çoğuyla bu yıl tanıştık.
(K)-Okula şarkı yarışması için bir okul gelmişti, Neden sana öyle bakıyorlardı Asya?
(A)-O okul benim eski okulum. Ve ben eski okulumdaki herkesi bir güzel dövmüştüm.
(K)-Neden şaşırmadım
(A)-Bilmem.
Hoca kapıyı tıklattı ve tur için odadan ayrıldık. Bizim kaldığımız otelin çevresinde kısa bir tur yaptık. Çok iyi bir konumdu çünkü her şey vardı. Pastaneler, mağazalar, dükkanlar... Küçük turumuzun ardından bir pastanede oturduk. Çok değişik kurabiyeler vardı. Hani şekilli şekilli olanlardan. Bayılırımm. Ama şöyle bir sorun var ki artık kurabiyede hangi boyayı kullanıyorlarsa çıkmadı. Tüm gün siyah ağızla dolaştım. Bazen yoldan geçenler bana bir saniye bakıp önüne dönüyor, bazen kahkaha atıyorlardı. Boyayı geçirmek için çok uğraştım. Çıkmadı. Mürekkep resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik mi?
ChickLit- #ezik içinde, #içses içinde, #eziğindeğişimi içinde 1. ve #değişim içinde 5. oldu - Bölümlerin ilk satırına reklam yapabilirsiniz. Asya sadece diğerlerini umursamadı, kendisi hakkında ne düşündükleriyle ilgilenmedi. Kendisine yaptıkları şakalara c...