V

134 20 0
                                    

Cât de mult doare, iubitule, cât de mult .. Frigul nu-mi îngheață sângele și nici lacrimile nu se opresc, de ce mă chinui singură nu știu.. de ce mă amăgesc când știu că tu acum ești bine, știu că tu nu suferi după mine..

Doare atât de tare să te văd cu ea , știu că ți-am zis că te vreau fericit, că vreau să întâlnești pe cineva, voiam ca ea să facă ceea ce eu nu am putut, voiam ca ea să fie doar a ta . Voiam să-ți fie iubită, prietenă, mama, amantă, soră, voiam că ea să fie tot ce egoista de mine nu a putut fi.. Nu aveai nevoie de copilă care nu știe să se descurce cu oamenii , nu aveai nevoie de o persoană instabilă emoțional, nu aveai nevoie de nimic din mine și totuși tu ca un nesăbuit ce ești te-ai apropiat de mine, mi-ai intrat în fiecare celulă din corp și m-ai făcut dependentă de tine, de parfumul tău, de zâmbetul și din nou tine.

M-ai lăsat fără mine când te-am alungat din viața mea, credeam că mai pot salva ceva din mine, dar m-am înșelat, m-am mințit singură că fără tine îmi e bine, dar nu-mi e deloc ! Cu tine zburam peste mări, țări și oceane, cu tine nu-mi era frică, tu reprezentai cerul meu cu stele într-o noapte neagră de decembrie . De câte ori ți-am zis că atunci când vei pleca mă vei seaca ? Și de câte ori m-ai îmbrațișat și mi-ai zis că nu e așa .. de câte ori buzele tale au atins fruntea mea în nopțile cu coșmare? De câte ori iubite ai plecat și te-ai întors ?

Am rămas fără vin și fără țigări, din nou .. Aș coborî să-mi iau o țigară, două, trei, nu mai mult . E trecut de 9 și să mă duc în centru după ele, nu, clar nu . Mă duc să-mi fac un ceai.. merge ceai după vin ? Noi ce făceam după vin? Plec după țigări..

N.A

Hei, hei drăgilor ! Cum vi se pare ?

Aștept părerile voastre să știu și eu ce fac aici :)

Cu pixul pe foaieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum