"Stai departe de mine că știi că nu-ţi fac bine!" strigai când lucrurile deveneau grele pentru noi. Ştiai că vei deveni universul meu și că-mi voi pune visele în braţele tale , ştiai că te voi lasă să pleci când nu mă mai găsesc pe mine . Ştiai asta și totuşi ai îndurat iubirea ce cică ne-a legat , dar a uitat să se dezlege și de mine . Am ieşit afară din casă pentru a-mi şterge gândurile despre tine.. intru în parcul din faţa blocului și mă aşez pe suprafaţa rece a băncii din lemn. Îmi scot din buzunar pachet de ţigări și-l privesc cu atenţie , din cauza lui zilele mele scad încet , prea încet pentru dorinţa de evadare din lumea rece și morbidă în care mă afund repede , prea repede.
Renunţ la a-l mai privi și-l deschid pentru a-mi lua esenţa dulce a vieţii de muritor . Preţuiesc primul fum mai mult decât pe al doilea , dar mai puţin decât pe ultimul . El făcea dragoste cu ţigară , făcea artă din orice , nimic lui era capodoperă altuia. Eu sunt praful ce se pune pe nimicul lui.. eu sunt răul din spatele unui zâmbet inocent.
"Dacă vreau să mă doară mă uit la pozele tale" , dar ce să fac să te văd pe tine?
N . A
Hei ,hei! Pregătiţi de o nouă săptămână de scoală? Eu nu. Succes celor de a 8 a mâine la simulare! Și mie la test la latină ,of. Ne auzim în weekend cu un nou capitol sau în timpul săptămânii . Lăv ,lăv ,lăv pentru voi . :*
CUVINTELE SCRISE ÎN ACEST CAPITOL CU ITALIC NU-MI APARŢIN , SUNT DE LA MELODIA"DRAGOȘ MIRON-DOUĂ LUMI" :)
CITEȘTI
Cu pixul pe foaie
Short Story“Nu trebuia să-mi pese de nimic altceva decât de mine. Ăsta era adevărul pe care nu aveam voie să-l uit niciodată.” -M.