X -partea I

117 13 1
                                    

      Știu, sunt o copilă , am vise, am temeri. Azi,babe, e ziua oamenilor care se iubesc , azi stau și beau vinul ăla .. mai fumez din când în când , mănânc și ciocolată ,dar sunt la fel de goală ca în ziua aia amărâtă când inima mea s-a rupt de tot.. tu ce faci azi? Tricoul tău e singurul care-mi acoperă trupul acum și căciulă ăia neagră de la tine și papuci de casă , stau pe balcon, azi e cald,dar soarele ăsta nu mă încălzește deloc ,el nu e tu, dragoste,  nu în jurul lui mintea, inima și simțurile mele se învârt .
   Azi vreau să-ți spun că te iubesc puțin de infinit , dar mult cât să încălzească o galaxie .  Infinitul nostru,dragul, a ajuns într-un punct mort. Și doare că dracu ... oare acum ești cu ea ,făcând dragoste și declarându-i tot ce simți ?
  Îți amintești primul nostru sărut ,babe?  Era frig , era toamnă , că doar atunci două suflete ca ale noastre își pot declara război iubindu-se, iar buzele tale arătau așa bine în lumina lunii ce se plimba cu noi, nu m-am putut abține , erai fermecător, erai și ești perfect de doare să privești , așa că te-am sărutat și nu am regretat asta deloc, nici măcar pentru o secundă , atunci m-am simțit mai emoționată ca la primul sărut , ăla nu a trezit jungla din stomacul meu cum a făcut al tău . Stai să-mi dau foc la încă o țigară și să-mi umplu paharul ce arată așa singurul gol și cum azi e acea zi e bine să fie plin, pentru pasiune cuplurilor îndrăgostite .  Sună sonerie , ciudat, nu prea sună ,oare e nepotrivit să deschizi ușa doar în tricou și boxeri ? În fine , aia tot sună și nu am timp să mă îmbrac ... Hm, voi răspunde azi până ce nu obosește să-mi apese "ding-dong-ul"..


N.A
     Hei,hei, scumpilor ! Happy Valentine's day celor care iubesc și ciocolată și somnul și mâncare și cărţile și tot ce iubiţi voi. 
     Mulţumesc ,mulţumesc pentru lecturi și voturi ,dar și pentru comentarii frumoase,nespus de frumoase . Mulţumesc că-mi citesc gândurile ce le postez . Lăv ,lăv ,lăv ,lăv pentru voi!


Cu pixul pe foaieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum