Dimineață pe la 3 am ajuns pe strada ta, era lumină la tine, fumai și aveai un pahar în mână, ai recunoscut trupul meu de copil plimbându-se pe străzile întunecate din cartierul tău, ai strigat la mine și ai intrat în cameră, dar nu pentru mult timp. Te-am văzut coborât cu rapiditate scările și m-am gândit cât de norocoasă sunt că ai venit la mine Te-am așteptat și pentru prima dată de când nu mai suntem împreună m-am bucurat din tot sufletul că mă aflu aici,deși nu credeam că ești treaz și când te-am văzut pe balcon m-am pierdut total.
Ești în fața mea acum, îmi zâmbești, nu am timp să-ți spun ceva că buzele tale se lipesc de ale mele așa repede și încearcă să se piardă în lupta lor pentru adorare. Te mușc ușor de buza de jos și-mi trec mâinile prin părul tău, iar mâinile tale mă trag aproape de tine, mă lipesc complet de abdomenul bine conturat de sub tricoul negru.
"Ai gust de vin... Și de dor" îmi șoptești la ureche, după care mă strângi mai tare în brațe și îți afunzi capul în părul meu sărutându-l ușor.
Te sărut pe piept, acolo unde inima ta bate ca nebună și îmi las fruntea să se sprijine de umărul tău. "Dor de casă" îți șoptesc și lacrimi încep să cadă din ochi mei roși de la vânt și plâns . "Azi sunt aici, cu tine, Ano, azi nu te las să pleci!" îmi ridici bărbia cu două degete și mă săruți din nou, cum știi doar tu. Îmi ștergi durerea și setea de tine se amplifică, la dracu, azi nu-mi pasă, azi doar te vreau, am timp mâine de regrete!
CITEȘTI
Cu pixul pe foaie
Short Story“Nu trebuia să-mi pese de nimic altceva decât de mine. Ăsta era adevărul pe care nu aveam voie să-l uit niciodată.” -M.