Am reușit să ajung la ultimul curs pe ziua de azi, măcar.. ce greu a fost să plec de lângă tine, ce greu e să-mi revin după ce corpul îmi e plin de tine, de urmele pasiuni tale, de parfumul dulce al tău.
Noroc de hainele tale care stau pe mine și care nu vor cădea jos de pe trupul meu prea curând, pentru că-mi liniștește puțin dorul nebun .
Am plâns, am râs, am țipat, am suspinat, am trecut prin toate stările ce mi-au lipsit, mai puțin cea plângăcioasă, dar toate au fost cu tine și au fost minunate. M-ai trezit cu glasul tău răgușit și sexy spunându-mi ''Ano, hai trezește-te , vreau să te mai sărut înainte să ne întoarcem la coșmarul ăsta numit realitate. Hai pitic, ți-am făcut cafea și clătite.. '' și mi-ai sărut fiecare umăr, apoi ai coborât ușor și la final ți-ai lăsat dinții să-mi penetreze piele de pe ceafă , după ai alinat durerea cu un sărut magic. Atât mi-a trebui, că m-ai lăsat fără respirație și mi-ai dat toate planurile peste cap.. 13 ore cu tine, puțin somn, multe amintiri. Arunc țigara jos și îmi pun mai bine căciula ta pe cap. M-ai îmbrăcat ca un copil mic, mi-ai pus căciula și eșarfă, voiai să-mi dai mănuși, dar nu le găseai . '' E frig afară, nu vreau să răcești, trebuie să am grijă de piticul ăsta ca nu știe să se îmbrace cum trebuie '' , ai spus când te-am primit cu o sprânceană ridicată, după care m-ai sărutat pe frunte, m-ai strâns tare în brațe. Iar când am plecat, nu ai rezistat și palma ta mi-a lovit ușor fundul după care ți-ai închis un ochi și ai zâmbit dezvăluind gropițele tale adorabile ''Sunt un băiat rău, babe '' ..
N.A
Mulțumesc celor care-mi citesc chestiuța asta :* Aștept părerile voastre, bune, rele mereu vor fi constructive.
CITEȘTI
Cu pixul pe foaie
Short Story“Nu trebuia să-mi pese de nimic altceva decât de mine. Ăsta era adevărul pe care nu aveam voie să-l uit niciodată.” -M.