M-am trezit și nu știu unde sunt, totul pare așa întunecat, oare e dimineață, oare e noapte ? Îmi e frică.. ''du-te dracu.'' capul îmi bubuie, ce naiba ? Încerc să mă ridic din pat, dar nu reușesc, tremur, totul în mine tremură, încep să plâng, vreau să țip, nu pot, mă doare gâtul, am rămas fără voce.. vreau să mă ridic la naiba, unde sunt ?
Corpul îmi cade din nou pe patul tare și mă lovesc '' la naiba'' . De ce nu-mi aduc aminte unde sunt ,de ce nu mai știu nimic de mine de câteva săptămâni ? De fapt de când ai plecat, de când m-ai lăsat să mă înec singură în durerea pe care tu mi-ai provocat-o! '' să te duci cu tot cu amintiri, nu ai știu, nu ?''
nici nu știu de ce mă gândesc la tine, de ce nu te pot da naiba odată și să te las acolo , să nu te mai caut, să nu te mai strig în nopțile reci de iarnă , să nu mai caut parfumul tău sau privirea ta în orice alt bărbat, ai devenit prea mult, mult prea mult ..
Îți place să mă vezi plângând, să nu mai știu ce e cu mine? Îți place, zi-mi la dracu , zi-mi! încerc să țip , dar nu ies decât niște sunete ce se pierd în liniște apăsătoare a camerei bej . Oare sunt la mine ? Am vopsit sau așa a fost mereu ? Am fumat aseară ?Mă uit atentă prin încăpere și privirea îmi cade pe două sticle de Scotch și una de vin roșu, am băut eu ? De ce nu-mi amintesc asta și-mi amintesc de tine ? Băutura te ajută să uiți , nu, pentru asta era bună, zi mă, zi ! De ce mă lași să vorbesc singură! Știu că ești pe aici, știu! Îți simt parfumul și crede-mă aș putea să recunosc acel miros ușor dulce care se îmbibă cu cel de Dunhill.. de ce nu-ți arăți fața, de ce ?!
Mă dau jos din pat, ajutându-mă de mâini, târâindu-mă până la ușă, prind clanța în pumn apăsând pe ea în speranța că se va deschide, dar nu, nu se întâmplă așa ceva, nu, nu, nu!!
Și asta a fost pentru azi, mulțumesc celor care citesc și celor care își spun părerea, mulțumesc puișori mici și pufoși, mulțumesc!
CITEȘTI
Cu pixul pe foaie
Short Story“Nu trebuia să-mi pese de nimic altceva decât de mine. Ăsta era adevărul pe care nu aveam voie să-l uit niciodată.” -M.