Era acolo, în faţa mea, nu-mi vine să cred. După atât timp în care nu a vorbit cu mine apare aici și mă priveşte cu ochi ăia de gheaţă ce se potrivesc atât de bine cu tenul alb imaculat . Imposibil de frumoasă în rochia roşie ,lungă până-n pământ și cu părul negru lăsat pe spate și cu zâmbetul ăla de femeie superioară. Mama mea e aici , în faţă mea! Asta e de a dreptul scandalos ,femeia ăsta nu are limite , nu poate să apară aşa ,din senin la ușa mea. Ce dracu ? Mă dau din ușa și o las să treacă, oare tati e cu ea ?
Aruncă o privirea plină de dispreţ și de dezgust camerei mele de relaxare, care e plină de cărţi ,sticle, pachete de ţigări și pizza, ar cam trebui să fac curat, dar mna.. nu prea am timp și nici chef . Singurile daţi în care am făcut curat a fost doar în perioada când am stat cu el, chiar și cu mama aka "scorpie mare și scorpie " tot mă gândesc la el, ce dracu am?
- În, se uită în jur, asta stai tu acum? aprob cu o înclinare a capului și acum își începe adevărul discurs despre familie, despre onoare și cât de mult îi fac de ruşine , tot timpul e aşa , mereu aceleaşi vorbe, aceleași priviri și cam atât , nu prea face multe să nu-și murdărească hainele de fiţe . Îmi mai aruncă alte câteva cuvinte, se ridică și pleacă . Asta a fost morala mea pentru cei 5 ani de când sunt plecată . Mă arunc după pachetul de ţigări și îmi aprind una, după care mă pun pe scaunul de lângă geam și privesc la oraşul ce tace sub misterele nopţii. Încă nu sunt stele și nici lună , e doar întuneric . Se aude iar ușa , ce o fi uitat femeia aia? Mă ridic leneşă de pe scaun și prind în trecere și paharul de vin.
Deschis ușa și îl văd . E aici. Îmi zâmbeşte și se autoserveşte din paharul meu . Buchetul imens de trandafiri sângeri din mâna lui îmi captează atenţia preţ de câteva minute, după care tresar surprinsă când buzele lui se așează peste ale mele, iar paharul cade jos pe podea , iar mâna sa îmi cuprinde talia și mă trage mai aproape de el până când nu mai există nici un spaţiu între noi.
-Iubesc cum stau hainele mele pe tine și lenjeria asta mă înnebuneşte, valentine's day fericit, babe!
CITEȘTI
Cu pixul pe foaie
Short Story“Nu trebuia să-mi pese de nimic altceva decât de mine. Ăsta era adevărul pe care nu aveam voie să-l uit niciodată.” -M.