Vântul nu încetează , iar starea de greaţă nu trece . Ţigara nu mai arde , vinul s-a terminat iar proiectele pentru facultate s-au tot adunat . Am început să vorbesc singură din ce în ce mai mult . Micul meu colţ de Rai s-a întunecat . Tu nu ești aici să aduci căldură ,nici lumină ,nici zâmbete . Mă dor buzele de la atât de mult dor de tine . Vreau să te simt , vreau să simt ..
Te iubesc atât de tare încât nu mai ştiu ce e cu mine . Te iubesc până la infinit și de două ori mai mult . Nu doare să te iubesc , doare să nu pot să-ţi spun , să-ţi arăt, să-ţi cânt .. doare să nu mai pot să zâmbesc atunci când ating tricoul tău , doare și trebuie să plâng . Doare că planurile noastre nu mai sunt , nici visele nu mai strălucesc în lumina nopţii cum o făceau când în braţele tale îmi arătai adevăratele valori ale vieţii .
Te iubesc și m-am săturat să ţip înfundat , nu clar , tare și răspicat ..
Vreau doar să fim unul din nou , nu doi. Vreau să mă lași să mă joc cu degetele tale și să-mi aşez capul pe pieptul tău , după care să-ţi sărut locul unde inima ta se ascunde , să .. vreau doar încă o viaţa și trei sferturi să mă satur să-ţi desenez pe piept numele meu , să mă satur de buzele tale, de privirea ta , de mâinile tale cuminţi și tot odată obraznice , vreau să asta și după promit că o să mai cer mai mult pentru a te lăsa să simţi cum , cât , de când te iubesc..
N.A
Mulţumesc pentru că sunteţi aici, că mă ascultaţi și că .. mulţumesc .*De fapt citiţi , da mna ce să-i faci ..*
Lăv , Lăv , Lăv .
CITEȘTI
Cu pixul pe foaie
Nouvelles“Nu trebuia să-mi pese de nimic altceva decât de mine. Ăsta era adevărul pe care nu aveam voie să-l uit niciodată.” -M.