Almira'dan
"Herkese merhaba çocuklar!"dedi, Sadie. "Dördüncü sezon fotoğraflarından da anlayacağınız üzere, yeni bir üyemiz var!"
Şuana kadar en sıcak bulduğum kişi, Sadie'ydi.
"Şu aptal storyi, siler misin Sadie?"diye sordu, Noah.
İşte, hepsi dördüncü sezonda dahil olduğum için bana soğuk davranıyorlardı. Az önce olduğu gibi...
"Aptal olduğunu nereden çıkarttın?"diye sordu, Sadie. "Almira yeni üyemiz, onu tanıtmamız gerekir."
"Onu tanıtmayacağız."dedi, Caleb.
"Evet, yönetmenle konuşacağız."dedi, Gaten.
"Yaptığınız şey çok saçma!"dedi, Sadie. "O da, artık bizden biri!"
"O bizden biri falan değil!"dedi, Finn.
"Aynen öyle!"dedi, Noah. Koşarak makyaj masasında ki çantamı aldım. Titreyen ellerimle çantamı açmaya çalıştım. Millie titreyen ellerimi tuttu.
"Almira, iyi misin?"diye sordum. Ona, lanet hastalıklarımın strese girince etki ettiğini söyleyemedim. Ağzımı bile açamadım. Çok geçmedense, kendimi karanlığa bıraktım.
Sadie'den
Millie bayılan Almira'ya şok içinde bakarken, bayılan Almira'yı ayıltmaya çalıştım.
"Doktor çağırın!"dedim, olayı izleyen set çalışanlarına.
"Parmağı!"dedi, Millie şok içinde. Almira'nın işaret parmağı mosmor olmuştu.
"Birşey yapmalıyız!"dedim, Almira'yı ayıltamayınca. "Doktorun gelmesi uzun sürer! En azından neden bayıldıysa, onu öğrenmeliyiz!"
"Ailesini arıyalım."dedi, Millie.
"Sadece bir bayılma için, ailesini mi rahatsız edeceğiz."dedi, Caleb.
"Başka bir fikrin var mı?!"diye sordum.
"Çantasına bakalım?"dedi, Finn sorarcasına.
"Yakında ayılır."dedi, Noah. "Neden uğraşıyoruz ki?"
"Şimdi o aptal çeneni kapatıyorsun ve beni iyi dinliyorsun."dedi, Millie. "O torpille falan alınmadı. Bende oradaydım, seçmelerde. Biz nasıl seçildiysek, o da öyle seçildi. Yanlış anlama, hepinize söylüyorum. Bu kızla bir daha uğraşmayın, çünkü onunda bizden bir farkı yok."
Kimseden ses çıkmadığında, Almira'nın çantasını açıp içine baktım. İçinde iki tane ilaç vardı. İlaçları elime alıp bizimkilere gösterdim.
"Bunların ne olduğunu bilen var mı?"diye sordum. Herkes bilmediğini söyleyince, Almira'nın çantasından telefonunu çıkartıp annesini aradım.
"Merhaba, efendim."dedim.
"Merhaba, siz kimsiniz?"diye sordu, annesi. "Almina iyi mi?"
Almina?
"Ben Sadie."dedim. "Kızınızın setten arkadaşıyım. O gayet iyi merak etmeyin. Sadece, çantasında birkaç ilaç buldum da. Belki çekinir diye ona soramadım. Acaba bir sağlık sorunu mu var? Eğer varsa, ona göre davranırım. Hastalanmasını istemem."
"Almina'nın ritim bozukluğu ve raynaud (reyno) adında bir hastalığı var."dedi, Annesi.
"Şey... Peki hangi durumlarda oluyor?"diye sordum.
"Ritim bozukluğu hiçbir şey yokken de oluyor, ama raynaud (reyno) stresten yada duygu değişiminden oluyor."dedi, annesi. "Parmağı mosmor oluyor. Sadie, tatlım. Almina bayılırsa, endişelenmemeye çalışın. Çünkü strese girince karnı ağrıyor ve bayılıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger Things | Yeni Üye
FanfictionStranger Things'in dördüncü sezonuna son anda yeni biri dahil olduğunda, diğerleri kızın dördüncü sezonda çıkmasından rahatsız olurlar. Daha sonra ise menajerleri onlardan sevgili rolü yapmalarını ister... Cr:@kedipatisigibi