2 Hafta sonra
"Sonunda çıktı."dedi Sadie hevesle koltuğa yanımda ki boş yere oturarak.
Millie "Bence tüm sezonlar arasında en iyisi bu sezon oldu,"dedi elinde ki tek kişilik kutu dondurmadan bir kaşık alarak. "Kesinlikle fanlar çok beğenecek."
Kafamı sağ tarafımda ki Noah'ın omzuna yasladım. "Bilemiyorum, benim sizinle ilk deneyimimdi. Umarım yeteri kadar iyi oynamışımdır."
Noah elini arkamdan belime dolayarak beni kendine iyice çekti. "Harikaydın, fanların da beğeneceğine eminim endişelenmene gerek yok."
"Noah haklı,"dedi Caleb Noah'ı onaylayarak. "Bu sektörde yeni olmana rağmen gayet güzel iş çıkarttın."
İkisine gülümseyerek bakmakla yetindim ve orta sehpanın üzerinde ki smoothiemi elime alarak bir yudum içtim.
"Mils, spora mı gitsek?"diye sordu Finn salona girerken.
"Milletin sevgilisine bak, spora gidelim diyor, sen anca otur Noah."dedim trip atar gibi doladığı kollarını belimden çekerken.
Noah bir an afallamış gibi etrafına baktı, işaret parmağını kaldırıp şaşkın gözlerle kendini gösterdi. "Ben mi?"
Gaten kocaman bir kahkaha patlattı. "Yok ya Caleb'den bahsediyor."dedi alayla.
Noah orta parmağını kaldırıp Gaten'e doğru salladı. "Önce kendine bir kız bul, sonra bana laf yetiştir."
Millie elinde ki dondurma kutusunu orta sehpaya bırakıp ayağa kalktı. "Bebeğim sen otur, yarım saate hazırlanırım. Çıkarız."
Salondan çıkıp merdivenlere doğru ilerlerken çok geçmeden gözden kayboldu. Finn onun bıraktığı yere otururken telefonumu cebimden çıkartıp bildirimlerime bakmaya başladım.
"Kardeşim seni özlemiş."dedim göz devirerek.
Noah gülümseyerek "Bende özledim, bana bir hafta da az çektirmedi ufaklık ama..."diye mırıldandı.
"Bana çok düşkün,"dedim yüzümde buruk bir tebessüm oluşurken.
Yaklaşık birkaç ayda düzenimi burada kurmuştum; sevgilim, işim, okulum ve arkadaşlarım buradaydı. Ama Türkiye'deki arkadaşlarımı ve ailemi çok özlüyordum...
"Hadi odama çıkalım,"dedi Noah beni kendinden uzaklaştırıp ayağa kalkarak.
"Öhm öhm, aile var burada gençler."dedi Sadie karnını tutarak gülerken.
"Keşke Caleb'le yiyişirken de aynısını söyleseydin Sad,"
Noah der demez Sadie'nin eli koltukta yastıklardan birine gidince Noah koşarak salondan çıktı.
"Terbiyesiz herif!"diye arkasından bağırdı Sadie.
Onun utançtan kızaran yüzüne bakıp gülmemek için kendimi zor tutarak salondan çıkarak merdivenlere doğru ilerledim.
Noah'ın odasının olduğu tarafa doğru ilerledim, kapının önüne geldiğimde kapının kolunu aşağıya indirip içeriye girdim.
Yatağının yanına kurduğu tripoda bakarak "Ne yapıyorsun sevgilim?"diye sordum.
"Canlı yayın açacağım, hem insanların senin hakkında ki düşüncelerini duyunca gerçekten endişelenecek bir şey olmadığını da anlarsın."dedi bana güzel bir gülümsemeyle bakarak.
Yatağına oturup bağdaş kurarak işi bitene kadar onu izledim. Sonunda işi bitip yanıma oturduğunda "Selam çocuklar, herkes gelsin sizinle ufak bir soru cevap yapacağız."
Bir süre insanların yayına gelmesini bekledikten sonra "Nasılsın bakalım? Yeni sezonu aranızda izleyenler var mı? Nasıl buldunuz?"diye gülümseyerek sorularını sıraladı.
"Çok güzeldi, Almira'ya hayran kaldım, tüm sezonlar arasında en iyisiydi, ikinizin sahnelerini gözlerimden kalpler fışkırarak izledim."dedim gelen yorumları okuyarak.
"Beğenmenize çok sevindim,"dedim gülümseyerek. "Gerçekten beğenmeyeceksiniz de çok endişlenmiştim."
Yorumlar git gide artarken yorumlar arasında göz gezdirmeye başladım. "Sorum Almira'ya, bir uçurumun kenarında olsan ve sana ilk aşkın ve Noah aynı anda el uzatsa kimin elini tutarsın?"
"İlginç bir soru. Genellikle,"diye mırıldandım. "İlk aşk deneyimi çoğu ergen için kötü olur."dedim itiraf ederek. "Ancak benim için işler biraz daha farklı, ilk aşk deneyimim iyi olsaydı da yine de onun elini değil, Noah'ın elini tutardım."
Noah dizlerimin üstünde ki elimi elinin arasına alarak ona bakmamı sağladı ve bana sevgi dolu gözlerle baktı.
Bakışlarını benden çektiğinde sorularda birkaç saniyeliğine göz gezdirdi. "Sorum Noah'a, Christina Copper'la olan arkadaşlığın Almira'yı rahatsız etmiyor mu?"
Bakışlarım hızlı ve keskin bir şekilde Noah'a döndü. Ona öyle bir bakış attım ki gözlerinde ki bittim ben diyen ifadeyi elli metre öteden bile görebilirdiniz.
Yataktan kalkıp tripotta ki kamerayı kapattım. "Ne demek hala Christina'yla arkadaşsın?"dedim öfkeyle ona dönerek. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
Noah yataktan kalkıp yanıma gelerek ellerimi tutmaya çalıştı, anında elimi çekip onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım, birkaç kere göğüsünden ittim. "Ne yaptığının farkında mısın sen? Normal bir eski sevgilinle arkadaş kalman önemli değil ama manyak bir eski sevgilinle arkadaş kalman... Kız delinin teki!"
İki eliyle kollarımdan tutup beni kendine çekti, onu göğsünden ittirmeye çalıştığımda kollarını etrafıma sardı. "Sevgilim sorun yok,"diye mırıldandı sakinleştirici bir tınıyla bir yandan da tek eliyle saçımı okşayarak. "Biz hallettik, Christina artık sorun çıkartmayacak."
İyice göğsüne sinerek fısıltı gibi bir sesle konuştum: "Anlamıyorsun, o kız gerçekten normal değil ve durmayacak. Sana sadece zarar veriyor."
"Eskiden çok yakın arkadaştık ve ben ona tekrar eskisi gibi olmak için şans vermek istiyorum Al, eğer hata yaptığımızda karşımızda ki insanlar bize ikinci bir şans vermezse nasıl hastamızı telafi edebiliriz?"
Derin bir iç çektim, haklıydı. Ve haklı olması beni çıldırtıyordu. Bir dönem Christina'yla Noah sevgililerdi ve Noah sırf bu yüzden sosyal medyadan kaybolmuştu, Christina onu hayranlarından ve tüm arkadaşlarından kıskanmaya başlamıştı. Christina'nın hissettiği şeyler takıntıdan ibaretti, onun bu takıntısı da Noah'a büyük ölçü de zarar vermekten başka bir işe yaramıyordu.
"Sen bunlar için endişelenme güzelim, olur mu? Ben her şeyi hallediyorum."dedi beni kendinden uzaklaştırıp ellerini iki yanağıma koydu. "Bu hayatta ki hiçbir şey senin kafanı yoracağın kadar önemli değil."
İkimizinde telefonlarına aynı anda bildirim geldiğinde ondan ayrıldım ve beyaz kot şortumun arka cebinden telefonumu çıkartıp gelen bildirime tıkladım.
christina_copperrr: 2021'in en güzel anı🤍 @noahshnapp
(Yorumlara kapatılmıştır.)
☘️
Uzun zamandır bölüm atamıyordum, LGS yüzünden, artık LGS'yi de atlatmak üzereyim ve eskisi gibi sık bölüm atacağım merak etmeyin🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger Things | Yeni Üye
FanfictionStranger Things'in dördüncü sezonuna son anda yeni biri dahil olduğunda, diğerleri kızın dördüncü sezonda çıkmasından rahatsız olurlar. Daha sonra ise menajerleri onlardan sevgili rolü yapmalarını ister... Cr:@kedipatisigibi