IV

1.1K 78 60
                                    

Noah'la yaşadığımız sarılma olayından sonra, ödevimi bahane ederek günü erken bitirmiştim. Eve geldiğimizde, bize kapıyı Sadie açtı. Bana 'ne oldu' bakışı atıyordu.

"Ben odamdayım, sunum hazırlamam gerek."dedim, ve yanlarından ayrıldım. Odama geçtiğimde, siyah eşofman takımlarımı giydim ve saçıma bir topuz yaptım. Daha sonra bilgisayarımı, biyoloji defterimi ve kitabımı çıkartıp sunum hazırlamaya başladım. Yaklaşık yarım saatte sunumu bitirmiş ve hocama atmıştım. Sonra da senaryo kağıtlarımı çıkartıp okumaya başladım.

"Ge-gerçekten, beni bırakıcak mısın kardeşim?"diye sordum, göz yaşları içinde.

"Biliyorum, kötü şeyler yaptım ama ben hayatım boyunca kimsenin umurunda olmadım."

"Baksana senin seni çok seven bir erkek arkadaşın ve arkadaşların var ama benim kimsem yok."

"He-herkes benden nefret ediyor."dedim, ağlamam daha da şiddetlenirken. Birden bütün ekip odaya daldı.

"Almira neyin var?!"diye sordu, Millie korkuyla.

"Bir şeyim yok."dedim, göz yaşlarımı elimin tersiyle silerek.

"Bak tatlım, biz senin arkadaşınız... Eğer bir sorunun varsa bizimle paylaşabilirsin."dedi, Sadie elimi tutarak.

"Gerçekten bir sorunum yok."dedim.

"O zaman niye ağlıyorsun?"diye sordu, Finn.

"Senaryo çalışıyordum."dedim.

"O yüzden mi ağladın?"diye sordu, Caleb.

"Evet."dedim.

"Hep beraber çalışalım mı?"diye öneride bulundu, Noah.

"Aslında ben son bölümden önce ki bölüme çalışıyordum."dedim.

"Bizim için uygun."dediler, aynı anda. Hepimiz senaryoya çalışmış ve arada yaptığımız şakalarla çok eğlenmiştik. Aslında çok panik bir insandım ama beni rahatlamışlardı. Saat geç olduğunda herkes odalarına dağıldı. Bende kendimi yatağıma attım ve çok geçmeden uykuya daldım.

Ertesi Sabah
Set'ten sonra

"Aferin çocuklar."dedi, yönetmenimiz. "İyi iş çıkardınız."

Set'ten sonra toplanmış, kutlama yemeği tarzında bir yemek yiyorduk.

"Aslında biz Stranger Things oyuncularının menajerleri olarak, kendi aramızda bir şey düşündük."dedi, Millie'nin menajeri.

"Ne gibi?"diye sordu, Gaten.

"Bildiğiniz üzere, Stranger Things çok bilinen ve sevilen bir dizi."dedi, Caleb'in menajeri.

"Ve bir çok insan, dizide ki aşklarınızın gerçek olmasını istiyor."dedi, Gaten'in menajeri.

"Bizde bu yüzden, ufak bir oyun oynamaya karar verdik."dedi, Finn'in menajeri.

"Tabi Gaten'in sevgilisi olduğu için size katılamayacak."dedi, menajerim. Gaten rahatladığını belli ederek derin bir nefes verdi.

"Şimdi, dizide ki çiftler mi sevgili olucak?"diye sordu, Noah.

"Evet."dedi, Noah'ın Menajeri.

"O zaman ben rahatım."dedi, Noah.

"Maalesef değilsin."dedi, senaristler.

"Millie ve Finn, Sadie ve Caleb, Almira ve Noah sevgili olacak."dedi, yönetmen.

"(Tr) Şimdi s*çtım."dedim.

"Bir şey mi dedin Almira?"diye sordu, yönetmen. Allah'tan Türkçe bilmiyordu.

"Benim ailem bu işlere çok sıcak bakmıyor."dedim.

"Ben ailenle konuştum, ilk başta çok sıcak bakmadılar ama ikna ettim."dedi, menajerim. Benim ailem asla böyle bir şeye izin vermezdi.

"Sanmıyorum."dedim.

"Ailen buraya taşınacakmış ve diğerleriyle aynı evde değil, onlarla yaşıyacakmışsın."dedi, menajerim. "Sadece böyle izin veriyorlar."

Başımı 'tamam' dercesine sağladım.

"Bizim Almira'yla fragmanda gösterilen, sevgili olduğumuz bir sahne yoktu."dedi, Noah.

"Fanlar seninle olmasını istemiş ve seninle yakıştırmışlar."dedi, Noah'ın menajeri.

"İlk postu kim paylaşıyor?"diye sordu, Sadie.

"Millie'ler paylaşsın, en popüler çift onlar."dedim. Finn Millie'nin elini tuttu ve telefonunu çıkarttıp, fotoğraf çekti.

 Finn Millie'nin elini tuttu ve telefonunu çıkarttıp, fotoğraf çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

finnwolfhardoffical: @milliebobbybrown güzel sevgilimle ❤️

milliebobbybrown: ❤️

sadiesink_:Yılın en iyi çifti 😍

almira_blny:Çok güzelsiniz 💞💞

therealcalebmclaughlin:Çok yakışıyorsunuz 💕💕💕

gatenm123:Dünya'nın en mükemmel çifti 😻😻😻

MillieFinnreal:Gerçekten sevgilerrrr!

StrangerThingsthebestseries:Sonunda sevgiler!

Stranger Things | Yeni Üye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin