"Kimse birkaç gün sevgili fotoğrafları paylaşmasın, yoksa fanlar ve basın inanmaz."dedi, Finn'in menajeri.
"Şey... Biz dün Almira'yla Times meydanına gezmeye gittik."dedi, Noah çekinerek. "Yanımızda korumalarımız yoktu ve çok kalabalıktı. Birkaç kişinin kötü bakışlarına maruz kaldığımız da, Almira korktu ve bende elini tuttum..."
"Fanlar arasında öyle bir söylenti yayılmıştı ama daha henüz hiçbir fotoğraf paylaşılmadı."dedi, menajerim Noah'ı rahatlamaya çalışarak.
"O zaman, bu akşam Noah bir canlı yayın açsın."dedi, Millie'nin menajeri. "O arada da Millie'ler için hep birlikte kutlama yemeği hazırlasınlar, sonra da yemek hazır olunca Almira Noah'ın odasına girip, 'sevgilim yemek hazır' tarzı bir şey söylesin."
Başımı usulca sallayıp, Millie'nin menajerini onayladım.
"Ne kadar yorum gelmiş Finn?"diye sordu, yönetmen.
"48.760 yorum ve 39.598 beğeni."dedi, Finn.
"Oldukça iyi."dedi, yönetmen.
"Artık eve geçebilir miyiz acaba, biraz yorgun hissediyorum da."dedi, Millie.
"Tabi ki."dedi, senaristler. Hep beraber masadan kalktık ve restorandan çıktık. Millie biraz fazla durgundu.
"Lanet olsun!"dedim, elimi alnıma vurarak.
"Ne oldu?"diye, Sadie.
"Benim ödevim için yere gitmem gerek ama ben burayı hiç bilmiyorum..."dedim.
"Korumalardan birini göndeririz?"diye öneride bulundu, Finn.
"Olmaz, onlar bulamaz."dedim. "Millie sen benimle gelir misin?"
"Tabi ki..."dedi.
"Tamam o zaman siz eve geçin, biz de bir saate geliriz."dedim, ve Millie'yle beraber motoruma bindik. En yakın sahile süedüğümde, çok geçmeden gelmiştik.
"Niye buraya geldik?"diye sordu, Millie motordan indiğimizde. Ona cevap vermeyerek kayalıklara oturduğumda, o da yanıma oturdu.
"Çünkü sen hiç olmadığın kadar durgunsun Millie Bobby Brown."dedim.
"Yorgunum sadece."dedi.
"İyi oyuncusun, gerçekten ama ben bakışlarında bir sorun olduğunu görebilecek kadar uzun zamandır senin fanınım."dedim.
"Sadece çok... Tuhaf hissettiriyor işte."dedi.
"Finn'le sevgili olmak mı?"diye sordum.
"Evet, yıllardır arkadaşım olan çocukla sevgili olmak zaten tuhafken, bir de zorla sevgili olmak aşırı tuhaf..."dedi.
"Arkadaşın olarak mı görüyorsun?"diye sordum.
"Bilmiyorum ki, daha önce onu hiç bu şekilde düşünmemiştim."dedi.
"Hanımefendiye bak, siz Sadie'yle beni sıkıştırırken iyiydi."dedim, onu güldürmek için.
"Ama ne yapayım Noah'la çok yakışıyorsunuz."dedi, gülümseyerek. "Sende korkuyorsun değil mi?"
"Biraz, çok mu belli?"diye sordum.
"Masa da kabul etmemek için elinden geleni yaptın."dedi.
"İnsanların bakışları, ettikleri hakaretler, yaptıkları iğrenç yakıştırmalar... Hepsi çok korkutucu."dedim.
"Biliyorum, bazen insanlar çok kırıcı olabiliyor."dedi.
"Biraz daha iyi misin?"diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger Things | Yeni Üye
FanfictionStranger Things'in dördüncü sezonuna son anda yeni biri dahil olduğunda, diğerleri kızın dördüncü sezonda çıkmasından rahatsız olurlar. Daha sonra ise menajerleri onlardan sevgili rolü yapmalarını ister... Cr:@kedipatisigibi