VIII

1K 58 76
                                    

(Noah'ın anlatımıyla)

"Sen kendini ne sanıyorsun?!"dedim, sinirle bağırarak.

"Olduğum kişi."dedi, Finn rahatça oturduğu koltukta yayılarak.

"Ben bu çocuğu döverim."dedi, Caleb sinirle yumruğu sıkarak.

"Ne oldu sevdiğiniz kızları üzdüm diye mi kızdınız?"diye sordu, Finn gayet eğlenen bir tavırla.

"Sen gerçekten salaksın!"dedi, Gaten öfkeyle. "Hani Millie'ye aşıktın?!"

(Millie'nin anlatımıyla)

"Sanırım Finn'e teşekkür etmeliyiz."dedi, Sadie koltuğa atlayarak.

"Evet, erkeklersiz ev düşünmesi çok güzel."dedim, onun aksine koltuğa normal bir insan gibi oturarak.

"Ben acayip feministim, işime geldi."dedi, Almira mutfaktan seslenerek.

"Ne yapıyorsun Almira?"diye sordum, mutfağa doğru seslenerek.

"Yemek yapıcaktım ama hiç malzeme kalmamış, pizza söyleyeceğim."dedi, Almina elinde kart kullağında telefonla salona girerek. Almira pizza söyledikten sonra yanımıza oturdu.

"Ötün bakalım, ne oldu?"dedi, Almira.

"Hiç uğraşamam o salakla, hadi film seçelim."dedi, Sadie.

"Ne izlesek?"diye sordum.

"Filmi boşverin, Dylan'ın dizisini izleyelim."dedi, Almira.

"O'brien mi?!"diye sordu, Sadie.

"Sprouse mu?!"diye sordum.

"İkisi de çok iyi ama ben Cole Sprouse'e düşüyorum."dedi, Almira.

"Evet, Riverdale'de çok iyiydi."dedi, Sadie.

"Five Feet Apart'da çok iyiydi."dedim.

"Teen Wolf açıyorum?"dedi, Almira sorarcasına.

"Aç aç."dedi, Sadie sabırsızlıkla.

"Aç hadi."dedim, bende onun gibi sabırsızlıkla. Almira bizim bu halimize gülüp, dizinin 1.bölümünü açtı.

"Acaba sadece Dylan'ın kısımlarını mı izlesek?"diye sordum.

"Bence direkt izleyelim."dedi, Almira.

"Keşke kurt Dylan olsaydı."dedi, Sadie.

"Evet, hiç olmamış."dedim.

"Kızlar şimdi bizim sahte sevgililerimiz var ya, aranızda onlardan hoşlanan var mı?"diye sordu, Almira.

"Sen Noah'ı kaptın."dedi, Sadie dalga geçerek.

"Hey, sadece biraz hoşlanıyorum."dedi, Almira.

"Sahte sevgililik işine geliyor değil mi?"dedim, bende onunla dalga geçerek.

"Ya size bir soru sordum."dedi, Almira utanarak.

"Aslında..."diye mırıldandım. "Ben sanırım..." duraksadım ve derin bir nefes aldım. "Finn'den hoşlanıyorum..."

(Finn'in anlatımıyla)

Bütün bakışlar bana dönmüştü, bense sessiz kalarak arkama yaslandım. Bu oyunu iyi oynamak zorundaydım, Millie ve diğerleri için. Yüzüme alaycı bir ifade yerleştirdim.

"Sence ben o kızdan hoşlanabilir miyim?"diye sordum. "Çocuk gibi."

Noah sinirle derin bir nefes aldı ve sakinleşmek için gözlerini kapattı.

"Sen cidden iğrençsin."dedi, Caleb kendini küfür etmemek için tutarak.

"Herneyse, iznizle dışarı çıkıyorum."dedim, ayağa kalkarak.

"Mümkünse bir daha gelme."dedi, Noah bana en sinirli yüz ifadesiyle bakarak.

"Bende size çok meraklı değilim."dedim, ve kapıya doğru adımladım. Dışarı çıktığımda telefonumu elime aldım ve mesaj sayfasına girdim.

Ben:Yirmi dakikaya geliyorum.

Hayatımı Mahveden Kız:Bekliyorum sevgilim.

Kıza görüldü atıp, telefonumu pantolonumun arka cebine attım ve arabama binip, buluşma yerine sürdüm. Yirmi dakika sonra buluşma yerine vardığımda, arabamı görünmeyecek bir yere park ettim. Çok geçmeden Lila gelip arabasını park etti. Arabadan indim ve yanına gittim.

"Bitti mi?!"diye sordum, tahammülsüzce.

"Sevgilim yoksa sahte sevgilisini üzdüğü için üzgün mü?"diye sordu, Lila.

"Kes sesini."dedim, tıslayarak.

"Kıyamam ben sana."dedi, Lila sarılmak için bana yaklaşarak.

"Uzak dur benden."dedim, geri çekilerek. "Sırf bütün kariyerimizin içine s*çma diye yaptım, senin aksine ben Millie'ye gerçekten aşığım."

"Bana aşık olacaksın."dedi, Lila.

"Nerde ve hangi zaman diliminde?"diye sordum. "Ben ne kadar zaman geçerse geçsin hep Millie'ye aşık olacağım."

"Peki ya, ölecek olsa?"dedi, Lila sorarcasına.

Stranger Things | Yeni Üye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin