XIII

858 63 46
                                    

"Üniforma yakışmış."dedi, Bertie Gilbert beni baştan aşağıya süzerken.

"Teşekkür ederim, size de öyle bay Gilbert."dedim, gülümseyerek.

"Lütfen Bertie de, sen oyunculuğa yeni başlayan kız olmalısın."dedi, Bertie gülümseyerek.

"Evet, adım Almira."dedim, bende gülümseyerek.

"Slytherin'de olduğuna göre ikimiz eşleşeceğiz Almira."dedi, gülümseyerek. "Ah doğru Noah senin erkek arkadaşındı, onunla eşleşemediğin için üzülmüş olmalısın."

"Yani onunla eşleşmek isterdim ama Scorpius Hyperion Malfoy'u da severim Bertie."dedim, gülümseyerek.

"İçimden bir ses Draco Malfoy'u daha çok sevdiğini söylüyor."dedi, Bertie elini saçlarının arasından geçirerek.

"Sarışınları severim."dedim, omuz silkerek gülümseyerek.

"O zaman sevgilinden ayrılman uzun sürmez."dedi, Bertie alayla.

"Noah sevdiğim sayılı esmerler arasında."dedim.

"Ah şansa bak, bende şansım olduğunu düşünmüştüm."dedi, dudak büzerek.

"İstersen arkadaş olabiliriz Hyperion?"dedim, sorarcasına.

"Sana ikinci adınla cevap vermek istiyorum ama bil bakalım neyi bilmiyorum?"diye sordu, alayla.

"Phoebe, yani en azından arkadaşlarım öyle diyor."dedim.

"Kesinlikle senin gibi bir güzelle arkadaş olmak isterim Phoebe."dedi, Bertie göz kırparak.

"Gilbert izninle sevgilimi alabilir miyim?"diye sordu, Noah kolunu omzuma atarak. Nereden ve ne zaman geldiğini anlayamamıştım bile ama o bana değil, Bertie'ye bakıyordu.

"Tabi ki, birazdan görüşürüz Phoebe."dedi, Bertie bana gülümseyerek. Ardından Noah bir şey dememe bile izin vermeyerek beni kendi odasına getirdi.

"Phoebe öyle mi?"diye sordu, Noah sinirle kendini koltuğa atarak.

"Ne var bunda, arkadaşlarım bana öyle der."dedim, omuz silkerek.

"Çocuk bildiğin seninle flört ediyor Almira, ayrıca madem arkadaşların öyle diyor biz neden bilmiyoruz?"diye sordu.

"Noah çocuk benden kaç yaş büyük sadece bana takılıyor, ayrıca her şeyimi bildiğini mi sanıyorsun?"diye sordum.

"Bu sadece senin değil, benim kariyerimi de etkiler."dedi, Noah.

"Şuan sevgilim varken onunla flört ediyormuşum gibi konuşuyorsun."dedim, iğrenir gibi yüzümü buruşturarak. "Sadece arkadaşsız dedim, daha fazla uzatma."

"Sen bilirsin."dedi, Noah göz devirerek.

"Kiminle eşleşeceksin?"diye sordum.

"Daphne De Beistegui."dedi, omuz silkerek.

"Lily Luna Potter."dedim, başımı sallayarak.

"Gryffindor'da olmalıydın bence hata yaptılar."dedi.

"Beni doğru düzgün tanımıyorsun sadece hassas yönlerimi gördün, tanısan gözün kapalı Slytherin dersin."dedim, gülümseyerek.

"Hadi çocuklar sizi bekliyoruz."dedi, Daphne odaya girerek.

"Geliyoruz."dedi, Noah. Üçümüz birlikte sahneye doğru ilerledik.

"Şimdi size sorular soracağız ve en çok bilen grup yarışmaya bir adım önde başlayacak."dedi, Tom gülümseyerek. Herkes eşleştiği kişinin yanına geçtiğinde, Bertie bana bakıp gülümsemişti. Ona tebessüm ettiğimde, ilk soruyu Emma soracaktı.

"Hogwarts'ın sloganı nedir?"diye sordu, Emma.

"Asla uyuyan ejderhayı gıdıklama."dedik, Bertie'yle aynı anda. Herkesten önce cevap vermemizle gülümseyerek birbirimize baktık.

"Kanlı Baron neden öldü?"diye sordu, Tom.

"Kendisi Rowena Ravenclaw'ın kızını getirmek için görevlendirilmiştir ama o kızına aşıktır, bu yüzden kız gelmeyi reddedince sinirlenmiş önce onu öldürmüş ardından kendisi intihar etmiştir."dedi, Bertie benden önce davranarak.

"2/2 aferin küçük Slytherin'lerim."dedi, Tom kendini tutamayarak.

"Tom."dedi, Rupert onu uyararak. Tom ağzına hayali bir fermuar çektiğinde konuşmaya devam etti. "Draco Malfoy'un klasik cümlesi nedir? Tanrı aşkına bunlar neden hep Draco ve Slytherin'le ilgili?!"

"Bir dünya markasıyım."dedi, Tom alayla elini saçlarının arasından geçirerek.

************

(Yazarın anlatımıyla...)

"Ah çok yoruldum."dedi, Almira kendi koltuklardan birine atarak.

"Bugün çok eğlenmiş benziyordun."dedi, Noah karşısında ki koltuğa oturarak.

"Yine başlama..."dedi, Almira bıkkınlıkla göz devirerek.

"Tanrım... Bir de gerçek sevgili olsalar ne olacaktı acaba?!"diye sordu, Sadie tartışan ikiliye bıkkın bakışlar atarak.

"Bak Noah..."dedi, Millie milyonuncu kez arkadaşını ikna etmeye çalışarak. "Bir erkek ve bir kadın arkadaş olabilir, eğlenebilir, gülebilir..."

"Hiç arkadaşça değildi."dedi, Noah sinirle burnunu kırıştırarak.

"Gerizekalı sizden Millie'yle dışarıdan öyle görünüyorsunuz!"dedi, birkaç gündür sessizliğini koruyan Finn.

"Sen ağzını bile açma..."dedi, Noah ona tiksintiyle bakarak.

"Kes sesini!"dedi, Finn öfkeyle. "Gerçekten bencilsin, her şeyi sizin için yaptım ve karşılığı bu mu?! O aptal kız 'sahte sevgililik' oyunumuzu öğrendiğinde beni tehdit ederken, hepinizi düşündüm! Hiçbirinize hiçbir şeyi gerçekten hissederek söylemedim! Bütün bunları sizi korumak için, Millie'ye aşıkken bile bile kalbini kırarak yaptım!"

Finn öfkeyle ağzından kaçırdığı şey karşısında istemsizce yutkunurken, odaya sessizlik hakimdi.

"Tanrım... Çocuklar ben yanlış bir zamanda geldim sanırım..."dedi, kapıda ki Robert mahcupça eliyle ensesini kaşıyarak.

Stranger Things | Yeni Üye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin