🦋20.fejezet🦋

447 12 1
                                    

Jᴇsʏ ʙʀᴏᴏᴋs

Másnap reggel ismét elővettem a vidám,felhőtlen mosolyom. A tegnapi nap nagyon jól sikerült,remélem a mai is ennyire tetszeni fog neki.

Egy kicsit tartottam tőle,hogy már megint a jóöreg bunkó Shawn-t kapom reggel,de mikor benyitottam az irodába,egy számomra eddig még nem ismert Shawn-személyiséggel találkoztam.Shawn csak meredten bámult magaelé,olyan mint aki fel se fogja a valóságot,egy másik bolygón van. Meg se hallotta,vagy éppen nem akarta meghallani,hogy köszöntem. Vártam egy keveset az ajtóban,de eléggé idegesített,hogy ilyen fura. Próbáltam a sarkamat minél hangosabban a padlóra koppantani,hátha ezzel kizökkentem.Nem jött be

-Shawn,hahó,itt vagy?!-semmi reakció. Oké,ez egyre ijesztőbb

Leültem vele szembe és a szemébe néztem. Percekig nézett,de nem engem. Továbbra is máshol járt,majd hirtelen lehunyta a szemét és újra kinyitotta,megdörzsölte,majd végre valahára észrevett.

-Jesy,te mikor jöttél be?-olyan ártatlanul kérdezte. Tényleg fel se fogta az utóbbi perceket.

-Úgy öt perce vagyok itt. Hol jártál? Min gondolkodtál?-hajoltam előrébb.

-Semmi..semmin..csak..keveset aludtam-végszóként rámkacsintott,nekem meg felfordult a gyomrom,hogy bele kellett gondolnom a fáradtságának okaiba.Próbáltam lepergetni magamról,hogy igenis rosszulesett.

-És mit terveztél mára?

-Nem mondom meg-kacsintok vissza-Majd úgyis megtudod. Na gyere!

Beültettem a kocsimba és elindultunk a mai programunk helyszinére. Útközben nagyrészt csend volt,de most ő szólalt meg hamarabb.

-Ki volt az a srác tegnap?-a "srác"szót úgy mondta,mintha egy földönkivüliről beszélne.

-Max. A barátom

-Mármint úgy barát?-fordult felém

-Igen Shawn,úgy. Nem csak neked lehet továbblépni-erre már nem válaszolt semmit

-Tegnap beszéltem a hugommal. Teljesen felcsigázta a hír rólad meg Hailey-ről.

-Te beszámolókat tartottál neki mindenről?-förmed rám,haragjának okát,mint mindig,most sem igazán értem.

-Tudod Shawn kicsi a világ, tizenöt éves hugom ölne érted,ugyanis imád téged és istenként kezel-forgattam meg a szemeim-És nem,nem mondtam neki,hogy ismerlek. Egyrészt a saját testi épségem érdekében,másrészt pedig ,szerintem te sem akarod,hogy bemásszanak az ablakodon-felnevetett.

Amikor leállítottam a kocsi motorját,Shawn is kinézett az ablakon.

-Minek hoztál egy stadionba? Egy koncert stadionba!

-Meglepi-tártam szét a kezeim

-Andrew segített,mi?

-Szerinted,hogy tudtam volna lefoglalni egy komplett stadiont?

-Nyugi,nem kell leharapni a fejem.-emelte fel a kezeit.-De akkor minek is kellett?

-Tudom,hogy szeretsz énekelni és imádod a rajongóid. Most felmész a színpadra és énekelsz,bármit amit csak szeretnél. Nem mondom meg. Én leszek az egyedüli közönség.

-És van egy gitárod is esetleg?-jegyezte meg cinikusan. Elsétáltam a csomagtartóig és kivettem egy gitártokot,benne Shawn egyik kedvencével.

-Ezt honnan szerezted?

-A portás bácsi segített egy kicsit...-húztam el a szám,majd cinkosan felhúztam a szemöldököm

-Te betörtél hozzám?-már mindketten nevetünk

-Nem,miután meggyőztem,hogy nem vagyok maffiózó és őrült rajongó se,beengedett egy pótkártyával. Mellesleg ,nem először.

-Kíváncsi vagyok ,még mi lehet a tarsojodban...

Shawn tíz perc alatt összekapta magát és csinált egy mikrofonpróbát,majd elkezdett játszani.

Sʜᴀᴡɴ ᴍᴇɴᴅᴇs

Annyira meglepett,hogy visszajött,de a "játéka" mégjobban. Olyan jó volt újra látni. Elhatároztam,hogy kerüljön bármibe is ,de visszaszerzem és nem hagyom,hogy mégegyszer miattam sírjon.

A mai program eszeveszettebb volt,mint a tegnapi. Alig várom,hogy megindokolja miért kell énekelnem. A fejemben már összeraktam,miket fogok énekelni,de szándékosan nem énekeltem el neki a dalt, amit együtt írtunk.

Tegnap délután nagyon bepöccentem arra a kis takonyra. Gyűlöltem nézni,ahogy ölelgeti Jesyt. Az én Jesymet..pontosabban ,már nem az enyém...de biztos nem hagyom,hogy az a kis díszpinty megtartsa magának. A szívem mélyén,valahol,tényleg ott nagyon mélyen,örültem,hogy Jesy boldog vele. Én sose leszek olyan,mint ez a Max. Jesy olyat érdemel ,aki sose bántja meg szándékosan,támogatja,nem lehúzza ,mint én. Egy olyat aki tiszta szívből tudja szeretni. Ezért is jutott eszembe egy két dolog,amit nem tudtam magamban tartani. Kizártam,hogy Jesy figyel,csak megpengettem a húrokat és kiénekeltem,ami nyomja a szívem.

I think it's time that I be honest
Should've told you not to go
Thought I knew just what I wanted
I didn't know myself at all

Nem akartam ránézni,de muszáj volt belenéznem a tejeskávé szemeibe.

You're with somebody I can't be, yeah
But I can tell that you're happy

Látom ahogy lehajtja a fejét,ám mikor újra felemeli,látom az első könnycseppet megcsillanni a szeme sarkában.

It's time for me to finally meet somebody new
Take her to all the places that I took us to

Lehunyja a szemeit és hagyja,hogy follyanak a könnyei. Én meg önző módra,csak énekelem tovább.

And she might help me forget, but loving her is something I could never do
Because I had
Because I had you

Folytatása követlezik..


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓑𝓲𝔃𝔃 𝓫𝓮𝓷𝓷𝓮𝓶  𝐒.𝐌.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin