𝙹𝙴𝚂𝚂𝙸𝙲𝙰 𝙱𝚁𝙾𝙾𝙺𝚂
-Végre!-kiált fel mellettem ,legjobb barátnőm Summer.
-Vége van,lányok!-fut mellénk Jacob ,Summer barátja és megpörgeti a lányt a levegőben.
Vidáman indultunk el a koleszba összepakolni a holminkat,hogy az egész nyarat Malibu varázslatos tengerpartján tölthessük.
Kinyitottuk az ajtót és rögtön neki álltunk pakolászni,megnyitottam a laptopom,hogy egy kis zenével alapozzam a hangulatot ,de egy nem várt dolog fogadott...
Gyorsan megnyitottam a fiókom,majd egy emailre lettem figyelmes, egy bizonyos Andrew Gertlertől,érdekes ilyenkor már nem szoktak nyári munka ajánlatokat küldeni.....de ki ez az ember?
Kedves Jessica Brooks!
Olvastam tanulányait és ezelőtti munkáit,amit az egyetemen végzett a gyakorlatokon. Amennyiben magának is megfelel,lenne egy ajánlatom,munkám az ön részére a nyáron,estleg huzamosabb ideig.
Menedzseltemnek szüksége lenne egy pszichológusra.
Válaszát előre is köszönöm!Andrew Gertler
Tátott szájjal nézem a képernyőt és nem akarom elhinni,hogy egy ilyen fontos feladattal bíznának meg,ugyanakkor bűntudatom is van ,mert nem mennék Summerékkel...
Kimentem a szobából és megkerestem a gerlepárt.
-Hé,Sum valamit meg kéne beszélnünk...-kezdtem bele a mesémbe ,majd elmeséltem a levelet és a felkérést.
-Azt mondtad Andrew Gertler?-csillant fel a szeme,mire Jacob és én furán egymásra néztünk.
-Csajszi megkaptad a főnyereményt!
-Igen....?-néztem rá furán
-Shawn Mendes menedzsere kért meg,hogy foglalkozz Mendessel!
-Shawn micsodával?
-Nem mondod komolyan,hogy nem ismered!
-Halálosan komolyan mondom...
-Neked nincs életed....de ezt muszáj elfogadnod mindent megbocsájtok,csak vállald el! És kérj aláírást!
-Akkor nem haragszol?
-Válaszolj neki!
-Oké-oké,szerintem te ennek jobban örülsz,mint én...
Megfogtam a gépet és írtam egy választ amiben elfogadom a kérést és megköszönöm az ajánlatot..
Percekkel később csörög a telefonom..
-Igen?-kérdezek bele,mivel a szám ismeretlen
-Halo,Jessica Brooks?
-Igen...
-Üdvözlöm,Andrew Gertler vagyok!
-Honnan tudta a számom?
-Az maradjon az én titkom kisasszony
-De térjünk a tárgyra,holnap várnám egy megbeszélésre az Island Recordshoz,majd személyesen is találkozhat a menedzseltemmel.
-Rendben köszönöm!
-Én köszönöm! További szép napot!
-Magának is!-ezzel véget is ért a beszélgetésünk
Sum izgatottan figyelt és mikor felmutattam a hüvelykujjam sikítva megölelt.
Másnap reggel korán keltem,mert el akartam búcsúzni Summeréktől.
Az ajtó előtt ölelgettük egymást és sírtunk.
-Najó lányok oké,hogy szercsi meg puszcsi ,de induljunk már!-Jacob eddig bírta türelemmel..
-Kuss és rohadtul ölelsz és nem engedsz el!-förmedt ra Summer én pedig felnevettem, nagyon fognak hiányozni...
-Hát akkor ha nem szeptemberben,de valamikor találkozunk,kislány!-adta meg magát Jacob és jól megszorongatott.
Fél órával később az autó kihajtott a feljáróról és eltűntek az utca végén.
Bementem a fürdőszobába és letusoltam,majd hajat mostam,mert az első benyomás fontos...
Besütöttem a hajam,felvettem egy nem túl elegáns ,de alkalomhoz illő blúzt,fekete nadrággal,egy gyenge sminket vittem fel arcomra,majd késznek nyilvánítottam magam .
Felkaptam a táskám és a kocsi kulcsom ,majd végre sikerült kijutnom a lakásból.
Az Island Records hatalmas épülete előtt megállva,elindultam befelé,rengeteg ember öltönyben sietett a dolgára ,papírokkal a kezükben,néhányan kávéval.
-Jó reggelt!-köszönt rám egy szemüveges férfi
-Andrew Gertler vagyok,biztos maga Jessica
-Igen én volnék
-Akkor kezdjük is el,intézzük el a papírokat és utána meg is ismerheted Shawnt.
Felmentünk az irodába ,ahol alá kellett írnom a szerződést és egyéb fontos papírokat,majd következett az a rész amitől egy kicsit tartottam...
Találkozni Shawn Mendessel.....
Folytatása következik...
YOU ARE READING
𝓑𝓲𝔃𝔃 𝓫𝓮𝓷𝓷𝓮𝓶 𝐒.𝐌.
RomanceShawn Mendes,egy név mégis minden tini lány sikítozni kezd ,ha meghallja A hírnévnek is ugyanúgy vannak jó és rossz oldalai,de Shawn imádja a rajongóit,teljes szívével énekel minden koncertjén.. De az ördög nem válogat,az énekes épp új albumán dolgo...